Την ιστορική απόφαση για τον διαχωρισμό των δραστηριοτήτων της Fiat ενέκριναν οι μέτοχοι της ιταλικής εταιρείας. Το σχέδιο αφορά τον διαχωρισμό των υπόλοιπων δραστηριοτήτων της εταιρείας από τον κλάδο της κατασκευής αυτοκινήτων, μια κίνηση που έχει στόχο να αυξήσει τη διεθνή παρουσία της μεγάλης ιταλικής φίρμας.
Ο 34χρονος πρόεδρος Τζον Ελκάν,...
ευχαρίστησε τους μετόχους για την έγκρισή τους, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα «ιστορικό» γεγονός που θα δημιουργήσει 2 Fiat.
Η μία από τις εταιρείες θα αφορά τα αυτοκίνητα Fiat, τις μάρκες Ferrari, Lancia, Alfa Romeo και Maserati, καθώς και τα τμήματα ανταλλακτικών και κινητήρων, ενώ η άλλη θα περιλαμβάνει τα φορτηγά και τα γεωργικά και κατασκευαστικά μηχανήματα.
Η δεύτερη εταιρεία θα ονομαστεί Fiat Industrial.
Ο CEO της εταιρείας, Σέρτζιο Μαρκιόνε, τόνισε ότι οι δύο εταιρείες θα έχουν διαφορετικούς στρατηγικούς στόχους, διαφορετικές αγορές και διαφορετικές κεφαλαιακές ανάγκες.
Ο Μαρκιόνε προετοιμάζει τη Fiat για μεγαλύτερη διεθνή «καριέρα», μετά την απόκτηση του 20% της αμερικανικής Chrysler πριν από 18 μήνες.
Ο Ιταλοκαναδός που κατάφερε να σώσει την εταιρεία από την καταστροφή, ανέφερε ότι και οι δύο εταιρείες μαζί θα παράγουν 6 εκ. οχήματα το 2014, από 4 εκ. που είναι σήμερα.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Ο 34χρονος πρόεδρος Τζον Ελκάν,...
ευχαρίστησε τους μετόχους για την έγκρισή τους, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα «ιστορικό» γεγονός που θα δημιουργήσει 2 Fiat.
Η μία από τις εταιρείες θα αφορά τα αυτοκίνητα Fiat, τις μάρκες Ferrari, Lancia, Alfa Romeo και Maserati, καθώς και τα τμήματα ανταλλακτικών και κινητήρων, ενώ η άλλη θα περιλαμβάνει τα φορτηγά και τα γεωργικά και κατασκευαστικά μηχανήματα.
Η δεύτερη εταιρεία θα ονομαστεί Fiat Industrial.
Ο CEO της εταιρείας, Σέρτζιο Μαρκιόνε, τόνισε ότι οι δύο εταιρείες θα έχουν διαφορετικούς στρατηγικούς στόχους, διαφορετικές αγορές και διαφορετικές κεφαλαιακές ανάγκες.
Ο Μαρκιόνε προετοιμάζει τη Fiat για μεγαλύτερη διεθνή «καριέρα», μετά την απόκτηση του 20% της αμερικανικής Chrysler πριν από 18 μήνες.
Ο Ιταλοκαναδός που κατάφερε να σώσει την εταιρεία από την καταστροφή, ανέφερε ότι και οι δύο εταιρείες μαζί θα παράγουν 6 εκ. οχήματα το 2014, από 4 εκ. που είναι σήμερα.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ