Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παγκόσμια Πρεμιέρα: Opel GTC Paris – Γλυπτική σε Κίνηση Η Opel στο Mondial de l’Automobile 2010

Ο Αντιπρόεδρος Σχεδίασης της Opel, Mark Adams έδωσε στην ομάδα του την εξής οδηγία: «δείξτε μου την πιο συναισθηματική πλευρά της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της Opel, ‘η γλυπτική τέχνη συναντά τη Γερμανική ακρίβεια’». Το δημιούργημά τους με την ονομασία GTC Paris concept θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο Mondial de l’Automobile 2010 (2 – 17 Οκτωβρίου).

Αμέσως μετά τη νέα γενιά του Astra Sports Tourer που κάνει επίσης ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, το GTC Paris είναι το επόμενο τολμηρό βήμα στη νέα προϊοντική γκάμα Opel.

Πηγή έμπνευσης για τη δημιουργία του πρωτοτύπου ήταν,...
εν μέρει, ένα απόσπασμα από τη διάσημη νουβέλα του Richard Bach, Jonathan Livingston Seagull “…και η ταχύτητα είχε γνήσια ομορφιά”. Η φράση αυτή ενσαρκώνεται στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου με επιβλητικές, αεροδυναμικές γραμμές, καλαίσθητες ανάγλυφες επιφάνειες και στιβαρό στήσιμο. Το τρίθυρο μικρομεσαίο μοντέλο είναι τολμηρό αλλά αυθεντικό με πολύ cult εμφάνιση. Το GTC Paris προτίθεται να γίνει ένα προσιτό dream car που θα συνδυάζει τη Γερμανική ακρίβεια και καινοτομία με ένα εντυπωσιακό ντιζάιν.

«Θέλουμε να εκφράσουμε την πιο συναισθηματική πλευρά της μάρκας Opel και πιστεύουμε ότι αυτό το όχημα δημιουργεί την κατάλληλη οπτική εντύπωση για να ενισχύσουμε το δυναμικό σπορ χαρακτήρα μας» δήλωσε ο Adams.

Εμφανώς νέο Opel – με ένα συναισθηματικό φόρο τιμής στις επιδόσεις

Με μήκος 4,46 m, το GTC Paris έχει το τέλειο μέγεθος για μικρομεσαίο σπορ αυτοκίνητο αλλά χωρά μέχρι πέντε επιβάτες. Τα πιο διάσημα αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί από το προφίλ. Πολλά μπορεί να σχεδιάζονται με δύο ή τρεις έντονες γραμμές. Το ίδιο έγινε και με το νέο πρωτότυπο της Opel: Στο προφίλ του GTC Paris οι σχεδιαστές μεγιστοποίησαν την οπτική ένταση περιορίζοντας τον αριθμό των γραμμών. Όπως οι τένοντες ενός σπρίντερ, οι γραμμές αυτές δημιουργούν ένταση και πλαστικότητα. Αποτελούν τη βάση διάδρασης στοιχείων και επιφανειών που πατούν πάνω στους τροχούς με ένα πολύ αθλητικό στήσιμο.

Η λεπίδα- στοιχείο ταυτότητας της Opel χρησιμοποιείται με τον τρόπο που είδαμε για πρώτη φορά στο Insignia – μία κομψή, έντονη πτυχή κατά μήκος του μαρσπιέ. Μία δεύτερη γραμμή εκτείνεται από τη λαβή της πόρτας προς τα πίσω, τονίζοντας το εντυπωσιακό στήσιμο του αυτοκινήτου και κατανέμοντας τις επιφάνειες μεταξύ κομψού κάτω τμήματος και φαρδιών ‘ώμων’. Η τρίτη γραμμή που ακολουθεί την καμπύλη της οροφής έχει φινίρισμα βουρτσισμένου αλουμινίου, τονίζοντας το σχήμα των παραθύρων και οδηγώντας το βλέμμα σε μία ανάγλυφη ενσωματωμένη αεροτομή.

Το εμπρός τμήμα είναι καθαρό και δυναμικό με τη γνώριμη κεντρική πτυχή της Opel. Αναδεικνύεται από τους λεπτούς προβολείς που θυμίζουν μάτια αετού και πλαισιώνουν τη χρωμιωμένη μπάρα με το σύμβολο της μάρκας και τη χαρακτηριστική κάτω τραπεζοειδή γρίλια, δείγμα του σπορ ταμπεραμέντου του. Τυπικά φώτα ημέρας LED υπογραμμίζονται με χρωμιωμένα ένθετα που από μόνα τους αποτελούν στοιχεία γλυπτικής.

Το μεγάλο πλάτος τονίζεται στο πίσω τμήμα όπου οι διαστάσεις του αυτοκινήτου τα καθιστούν ακόμα πιο επιβλητικό. Η αίσθηση υπεροχής επιτείνεται με τα πίσω φώτα LED, τα οποία αναμμένα δημιουργούν ένα σχήμα ‘φτερού’.

Καινοτόμες τεχνολογίες αυξάνουν τις επιδόσεις

Οι καλύτερες τεχνολογίες μικρομεσαίου μοντέλου Opel αποκτούν σπορ διάσταση στο GTC Paris. Το πλαίσιο υιοθετεί ειδική σχεδίαση με πολύ μεγάλο πλάτος. Περιλαμβάνει ημιάκαμπτο άξονα με αποκλειστικό σύνδεσμο Watt πίσω, μία ανανεωμένη έκδοση της προσαρμοζόμενης ανάρτησης FlexRide και εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Το GTC Paris πατά γερά στο δρόμο με δυναμικούς τροχούς 21 ιντσών.

Κινητήρας του GTC Paris είναι ένας τετρακύλινδρος 2.0 liter Turbo άμεσου ψεκασμού, που παράγει πλούσια ιπποδύναμη και ροπή. Υιοθετεί τεχνολογία Start/Stop, αποδεικνύοντας ότι οι οδηγοί μπορούν να συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις με μέγιστη οικονομία καυσίμου σε συνθήκες πόλης. Το κιβώτιο είναι εξατάχυτο μηχανικό.
[GM MEDIA]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...