Φαίνεται πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες συμφώνησαν τελικά να προσφέρουν περισσότερα προσιτά σπορ αυτοκίνητα, που επιτρέπει σε μεγαλύτερο αριθμό οδηγών να απολαύσουν το όνειρο των επιδόσεων.
Τώρα που η Toyota και η Subaru εργάζονται σκληρά για να φέρουν το FT-86 στην αγορά, η Renault μπαίνει στο παιχνίδι. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είπε στο Autocar ότι θα μπορούσε να φτιάξει ένα προσιτό σπορ αυτοκίνητο πίσω-κινητο στα επόμενα τρία χρόνια.
Ο νέος επικεφαλής της εταιρείας σχεδιασμού, Laurens...
van der Acker, είπε ότι ο δρόμος για την οικοδόμηση του αυτοκινήτου είναι συνδεδεμένο με της συμμαχίες της Renault.
Η γαλλική εταιρεία είχε κάνει πολλές απόπειρες για την παραγωγή ενός τέτοιου οχήματος υπό την ονομασία Alpine κατά την τελευταία δεκαετία.Η Alpine είναι μια σειρά από σπορ αυτοκίνητα που ανήκουν στην Renault. Ωστόσο, κανένα από το έργα δεν κατάφεραν να φθάσουν στην φάση της παραγωγής.
«Κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων με μια σειρά προϊόντων τόσο ευρεία όσο οι δικοί μας θα πρέπει να έχει περιθώρια για ένα προσιτό σπορ αυτοκίνητο, » είπε ο van den Acker στο autocar. «Η πρόκληση για το σχεδιασμό τέτοιον αυτοκινήτων είναι πολύ συναρπαστικό.
Το μελλοντικό σπορ αυτοκίνητο θα μπορούσε να έρθει με ένα εμπρός τοποθετημένο κινητήρα, καθώς αυτή είναι η διάταξη που χρησιμοποιείται από τη Renault και τη Nissan για τα τρέχουσα αυτοκίνητά τους.
πηγή
Τώρα που η Toyota και η Subaru εργάζονται σκληρά για να φέρουν το FT-86 στην αγορά, η Renault μπαίνει στο παιχνίδι. Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία είπε στο Autocar ότι θα μπορούσε να φτιάξει ένα προσιτό σπορ αυτοκίνητο πίσω-κινητο στα επόμενα τρία χρόνια.
Ο νέος επικεφαλής της εταιρείας σχεδιασμού, Laurens...
van der Acker, είπε ότι ο δρόμος για την οικοδόμηση του αυτοκινήτου είναι συνδεδεμένο με της συμμαχίες της Renault.
Η γαλλική εταιρεία είχε κάνει πολλές απόπειρες για την παραγωγή ενός τέτοιου οχήματος υπό την ονομασία Alpine κατά την τελευταία δεκαετία.Η Alpine είναι μια σειρά από σπορ αυτοκίνητα που ανήκουν στην Renault. Ωστόσο, κανένα από το έργα δεν κατάφεραν να φθάσουν στην φάση της παραγωγής.
«Κάθε κατασκευαστής αυτοκινήτων με μια σειρά προϊόντων τόσο ευρεία όσο οι δικοί μας θα πρέπει να έχει περιθώρια για ένα προσιτό σπορ αυτοκίνητο, » είπε ο van den Acker στο autocar. «Η πρόκληση για το σχεδιασμό τέτοιον αυτοκινήτων είναι πολύ συναρπαστικό.
Το μελλοντικό σπορ αυτοκίνητο θα μπορούσε να έρθει με ένα εμπρός τοποθετημένο κινητήρα, καθώς αυτή είναι η διάταξη που χρησιμοποιείται από τη Renault και τη Nissan για τα τρέχουσα αυτοκίνητά τους.
πηγή