Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΑ CRUZE ΣΠΑΝΕ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΝ MENU NA ΣΗΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗ ΣΤΟ OSCHERSLEBEN


Ο Muller δύο φορές 3ος και πλούσια συγκομιδή βαθμών με διατήρηση της 1ης θέσης και στα δύο Πρωταθλήματα
Η ομάδα της Chevrolet έφερε ένα ακόμα ισχυρό αποτέλεσμα στο Oschersleben, στο όγδοο γύρο του 2010 WTCC, καθώς ο Alain Menu κέρδισε στον 1ο αγώνα, προσφέροντας στην ομάδα την πρώτη της νίκη στη Γερμανική πίστα. Επίσης ήταν η πέμπτη νίκη για τα Cruze φέτος και η πρώτη της χρονιάς για τον Ελβετό οδηγό. Σταθερός ο Yvan Muller τερμάτισε τρίτος και στους δύο αγώνες, μετά από μία κάπως απογοητευτική εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές, διατηρώντας όμως το προβάδισμα στην κατάταξη των Οδηγών, όπου τώρα προηγείται του Andy Priaulx.
Ο Rob Huff στάθηκε πιο άτυχος. Ο Βρετανός, ο οποίος ξεκίνησε τον 1ο αγώνα από τη δεύτερη θέση, τέθηκε...
επικεφαλής του αγώνα μπροστά από το Menu αλλά αργότερα, του επιβλήθηκε ποινή που φάνηκε υπερβολική στους περισσότερους παρατηρητές, μετά τις πολλές επαφές στην πρώτη στροφή. Στο 2ο αγώνα, ο Rob κατάφερε να ανέβει μερικές θέσεις και να τερματίσει έβδομος, μπροστά από τον Menu.
Συγκεντρώνοντας άφθονους βαθμούς αυτό το Σαββατοκύριακο, η Chevrolet ενίσχυσε την πρώτη θέση της στην κατάταξη των Κατασκευαστών, πριν από τον τελευταίο Ευρωπαϊκό γύρο στην Ισπανία και τους δύο Ασιατικούς.

ΣΧΟΛΙΑ
Alain Menu (1ος / 8ος): «Είναι πολύ ωραίο να βρίσκεσαι και πάλι στο κύκλο των νικητών και είμαι πολύ ευτυχής που η ομάδα πήρε τόσους βαθμούς σήμερα. Στον 1ο αγώνα, έκανα καλή εκκίνηση, προσπερνώντας τον Priaulx και κατάφερα να βγω σώος και αβλαβής από την πρώτη στροφή. Μετά, για μεγάλο διάστημα, ήμασταν 1-2 με τον Rob, πριν αυτός αναγκαστεί να σταματήσει λόγω της ποινής που του επιβλήθηκε. Στους τέσσερις τελευταίους γύρους ήμουν πολύ συγκεντρωμένος, προσπαθώντας να μην κάνω λάθη, καθώς ο Farfus είχε πλησιάσει αρκετά. Επεχείρησε να μου επιτεθεί στην τελευταία στροφή, αλλά όλα πήγαν τέλεια. Στο 2ο αγώνα, έκανα πολύ καλή εκκίνηση όμως αναγκάστηκα να μειώσω ταχύτητα όταν είδα τον Yvan να συνθλίβεται από δύο άλλα αυτοκίνητα μπροστά μου. Έχασα μερικές θέσεις αλλά κατάφερα να οδηγήσω καλά και να συλλέξω βαθμούς».
Yvan Muller (3ος / 3ος): «Ήταν καλό Σαββατοκύριακο για το Πρωτάθλημα, τόσο για την ομάδα όσο και για μένα τον ίδιο, κυρίως με το δεδομένο ότι στις κατατακτήριες δοκιμές δεν τα πήγα πολύ καλά. Στον 1ο αγώνα, παρά το ότι ξεκίνησα έβδομος τερμάτισα τρίτος, που είναι καλό για το πρωτάθλημα, λαμβάνοντας επίσης υπόψη ότι ο Tarquini δεν πήρε καθόλου βαθμούς. Έκανα καλή εκκίνηση και ήμουν έκτος στο τέλος του 1ου γύρου, μετά προσπέρασα ένα-δυο SEAT και κληρονόμησα από το Rob μία θέση στο βάθρο μετά τον αποκλεισμό του. Στο 2ο αγώνα, έζησα μία τρομακτική στιγμή όταν οι Monteiro και Farfus με συνέθλιψαν. Το αυτοκίνητό μου απογειώθηκε αλλά ευτυχώς τίποτα κακό δεν συνέβη και στον αγώνα κατάφερα να ανέβω μερικές θέσεις και να τερματίσω και πάλι τρίτος. Τώρα ο Priaulx είναι ο πλησιέστερος αντίπαλός μου στην κατάταξη, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τον Tarquini. Θα είναι σκληρή η μάχη και θα πρέπει να παραμείνουμε απόλυτα συγκεντρωμένοι στο στόχο μας».

Rob Huff (18ος / 7ος): «Σίγουρα όχι το καλύτερό μου Σαββατοκύριακο αλλά είναι ατυχία γιατί ένοιωσα ότι και εγώ και το αυτοκίνητο είχαμε πολύ καλό ρυθμό. Στο ξεκίνημα του 1ου αγώνα, ο Farfus επιτάχυνε πολύ νωρίς και μετά φρενάρισε νωρίτερα στην 1η στροφή, με συνέπεια όλοι οι οδηγοί που ακολουθούσαν να πέσουν ο ένας επάνω στον άλλον, και εγώ επάνω του, αλλά μετά τις πρώτες δύο στροφές ανέβηκα στην πρώτη θέση. Με ακολούθησε ο Alain και όλα φαίνονταν ΟΚ, αλλά τότε πήρα ποινή drive-through για την επαφή στη στροφή 1, το οποίο θεωρώ άδικο, αφού δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα συνηθισμένο περιστατικό των αγώνων. Παρέμεινα στην πίστα ενώ η ομάδα συζητούσε με τους επόπτες, αλλά το χρονικό περιθώριο εκτέλεσης της ποινής έληξε με αποτέλεσμα να μου βγάλουν μαύρη σημαία. Στο 2ο αγώνα, ξεκίνησα τελευταίος και ήταν δύσκολο να ανέβω θέσεις λόγω κυκλοφορίας και μάλιστα εδώ που οι προσπεράσεις δεν είναι εύκολες. Παρόλα αυτά, κατάφερα να τερματίσω έβδομος και να πάρω μερικούς βαθμούς».

Eric Nève: «Ένα ακόμα θαυμάσιο Σαββατοκύριακο για την ομάδα το οποίο μας ικανοποίησε ιδιαίτερα για δύο λόγους. Πρώτον ήταν η πρώτη μας νίκη στο Oschersleben, μία πίστα ανέκαθεν πολύ δύσκολη για FWD αυτοκίνητα που μάλιστα βρίσκεται στο πάτριο έδαφος του Γερμανού ανταγωνιστή μας. Δεύτερον, μετά το διάλειμμα των 5 εβδομάδων από αγωνιστικές δραστηριότητες, έχουμε αποδείξει ότι δεν έχουμε χάσει τη φόρμα μας. Είναι πολύ σημαντικό που ξεκινάμε το τελευταίο και αποφασιστικό κομμάτι της σεζόν διατηρώντας το ίδιο επίπεδο επιδόσεων και τον ενθουσιασμό μας».

OSCHERSLEBEN ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου ΑΓΩΝΑ
1. A Menu Chevrolet Cruze 14 γύροι σε 22m50s4272. A Farfus BMW 320si + 0s491
3. Y Muller Chevrolet Cruze + 4s7384. T Coronel SEAT León TDI + 6s835
5. T Monteiro SEAT León TDI + 7s428
18. R Huff Chevrolet Cruze 10 γύροι (Μαύρη σημαία)

OSCHERSLEBEN ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΑΓΩΝΑ
1. A Priaulx BMW 320si 14 γύροι σε 22m51s499
2. A Farfus BMW 320si + 2s729
5. Y Muller Chevrolet Cruze +0s8374. M Nykjaer SEAT León TDI +10s304
5. T Coronel SEAT León TDI +10s982
7. R Huff Chevrolet Cruze +16s691
8. A Menu Chevrolet Cruze +17s243


ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ 16ο ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. Y Muller (Chevrolet), 229 βαθμοί 2. A Priaulx (BMW), 216 3. G Tarquini (SEAT), 196 4. R Huff (Chevrolet), 173 5. A Menu (Chevrolet), 145 6. A Farfus (BMW), 145 ...19. L Pernía (Chevrolet), 1.
ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ 16ο ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. Chevrolet, 508 βαθμοί 2. BMW, 451 3. SEAT, 449.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...