Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων - Τα αποτελέσματα

2ος Αγώνας Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018 στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων - Τα αποτελέσματα
Το πρωί του Σαββάτου, η βρεγμένη άσφαλτος του Αυτοκινητοδρομίου Μεγάρων υποδέχτηκε τον 2ο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας. Η βροχή όμως σταμάτησε πριν το τέλος του 1ου σκέλους Ελεύθερων δοκιμών και η πίστα άρχισε να στεγνώνει. Οι οδηγοί σύντομα άλλαξαν από βρόχινα λάστιχα σε σλικ, και δεν χρειάστηκε να τα ξαναλλάξουν ούτε όταν έπεσαν κάποιες ψιχάλες, αργά το μεσημέρι.

Το πρόγραμμα κύλισε ομαλά και οι χρόνοι, όπως είναι φυσικό, ολοένα και έπεφταν. Ας δούμε αναλυτικά τι συνέβη στις Χρονομετρημένες δοκιμές κάθε κατηγορίας, οι οποίες καθορίζουν και τη σειρά εκκίνησης αύριο, στον αγώνα.

Ομάδα Ν
Ο Κ. Καραθανάσης (Honda Civic Type R Ν/3) ήταν ο οδηγός που κατάφερε να σπάσει το «10» στις Χρονομετρημένες δοκιμές της νορμάλ κατηγορίας. Σημείωσε χρόνο 1:08.970 και είναι έτοιμος να ξεκινήσει αύριο από την πρώτη θέση του grid. Δίπλα του θα βρεθεί ο Δ. Γιαννούλης με ίδιο αυτοκίνητο, και χρόνο 1:10.092.
Από τη 2η σειρά της εκκίνησης θα ξεκινήσει ο Η. Ασημακόπουλος με Peugeot 106 Ν/2, ο οποίος σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:11.587, και ο Α. Μπαρκονίκος με Citroen Saxo και χρόνο 1:12.092. Στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον τελευταίο κινήθηκαν οι Α. Μενούνος, Ρ. Καίσαρ και Χ. Γιαννούλης, όλοι με Peugeot 106 -και ελπίζουμε να δούμε καλές μάχες μεταξύ τους στον αυριανό αγώνα. Πιο πίσω βρέθηκαν οι Μ. Αναστασόπουλος και Σ. Κοντός, επίσης με Peugeot 106.

Ομάδα Α
Το στεγνό οδόστρωμα της πίστας επέτρεψε στα αυτοκίνητα της Ομάδας Α να δείξουν τις ικανότητές τους, με το ενδιαφέρον να συγκεντρώνεται στην κόντρα δύο οδηγών σε κάθε κλάση.
Αυτοί που θα μάχονταν για την 1η θέση στην εκκίνηση ήταν ο Π. Κύρκος και ο Μ. Ευθυμίου, όμως η τελική διαφορά μεταξύ τους ήταν μικρότερη απ’ ό,τι μπορούσε να προβλέψει κανείς. Το Mitsubishi Lancer Evo VIII του Κύρκου σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:04.941, με τον Ευθυμίου να γυρίζει με το Escort RS Cosworth στο 1:04.993. Η μεταξύ τους μάχη στον αυριανό αγώνα θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, ειδικά εφόσον η βροχή ανακατέψει την τράπουλα.
Ακολούθησαν οι δύο συμμετοχές της Α/7. Ο Α. Τζαβάρας έφερε το Opel Astra GSi του στην 3η θέση (1:09.697), λίγο μπροστά από το λαχανί Citroen Saxo του Β. Στάγια (1:10.325). Ακόμα μικρότερη ήταν η διαφορά μεταξύ των δύο Peugeot 106 Α/6, πιο πίσω. Ο Τ. Κουλουρίδης, οδηγός που παλιότερα συμμετείχε στο HTTC και αυτή είναι η 1η του συμμετοχή σε αγώνα ταχύτητας, έγραψε 1:10.838, αυτό όμως δεν ήταν αρκετό για να τον φέρει εμπρός από τον Λ. Λεοντόπουλο (1:10.563). Ο Ε. Συλλιγαρδάκης, ένας οδηγός που ήρθε από την Κρήτη, ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα του Peugeot 106 του και δεν μπόρεσε να παλέψει για κάποια θέση -θα έχει όμως την ευκαιρία να το κάνει αύριο.

Ιστορικά
Στην κατηγορία με τα πιο όμορφα αυτοκίνητα του αγώνα, ο Γ. Γαβρηιλίδης με το Ford Escort MkI RS1600 δεν άφησε κανένα περιθώριο στους αντιπάλους του. Κατέκτησε την 1η θέση των Χρονομετρημένων με χρόνο 1:09.673, με αρκετή διαφορά από τον Β. Παπαφιλίππου με Opel Kadett GTE (1:11.536).
Η 3η θέση του grid, αντίθετα, κρίθηκε στις λεπτομέρειες. Ο Ι. Καλαϊτζιάν οδηγώντας ένα FIAT Ritmo 125TC, σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:12.383, για να τον πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής λίγο αργότερα χωρίς να καταφέρει να τον περάσει, ο Α. Παπανδρέου με Opel Manta 2.0E και χρόνο 1:12.423.
Την 6άδα συμπλήρωσαν ο Π. Παπαβασιλείου με Ford Escort RS2000 και ο Π. Πουλιάδης με Porsche 911 Carrera 3.0, ενώ από τις θέσεις που ακολουθούν θα ξεκινήσουν οι Κ. Τσιπλαντώνης (FIAT 124 Sport Coupe 160), Σ. Χαρμαντάς (Ford Escort MkII RS2000), Κ. Βυτογιάννης (BMW 2002 tii), Ε. Χαλιβελάκης (Alfa Romeo GTA Junior) και Ι. Κάτσικας (Ford Escort MkII RS2000). Ο τελευταίος είχε σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στα Ελεύθερα δοκιμαστικά, όμως μια έξοδος στον 1ο γύρο των Χρονομετρημένων δεν του επέτρεψε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο.

Ομάδα Ε
Η βροχή του 1ου σκέλους Ελεύθερων δοκιμών και η ακόμα βρεγμένη στα σημεία άσφαλτος του 2ου, δεν είχε επιτρέψει στα θηρία της Ομάδας Ε να κινηθούν όπως τους αρμόζει. Τα Χρονομετρημένα περάσματα όμως έγιναν σε στεγνό, οπότε οι οδηγοί μπόρεσαν να πατήσουν γκάζι. Ο καλύτερος χρόνος ήταν το εντυπωσιακό 1:05.545, που σημειώθηκε από τον Π. Ευθυμίου με τη γνωστή BMW M3 E30. Ακολούθησε ο Π. Κωστογιάννης, που πιέζοντας επί έξι συνεχόμενους γύρους έριξε το χρόνο του Citroen AX του ως το 1:06.963.
Παρότι πολύ διαφορετικά, τα επόμενα τρία αυτοκίνητα σημείωσαν παραπλήσιους χρόνους, οπότε η μάχη τους αύριο αναμένεται καυτή. Το πανίσχυρο Ford Sierra RS Cosworth του Ν. Πλέσσα είναι εκείνο που θα ξεκινήσει τελικά από την 3η θέση του grid, έχοντας γράψει 1:08.357. Λίγο υψηλότεροι, και πολύ κοντά μεταξύ τους, ήταν οι χρόνοι που σημειώθηκαν από τον Ν. Καραθανάση (Opel Astra F GSi) και Ν. Λούκο (Citroen Saxo VTS), και συγκεκριμένα 1:08.855 και 1:08.992, αντίστοιχα.
Ακολούθησαν οι Γ. Παπαμάρκος (BMW 320i E21), Π. Κανσός (VW Golf GTi) και Γ. Σεβνταλής (Opel Kadett GTE).

Formula Saloon
Από τη 2η περίοδο Ελεύθερων δοκιμαστικών ο Π. Σολδάτος είχε δείξει ότι δύσκολα θα βρεθεί αντίπαλος για εκείνον και το πανίσχυρο Ford Fiesta του. Και με χρόνο 1:02.367 στα Χρονομετρημένα, εξασφάλισε την 1η θέση. Δίπλα του θα ξεκινήσει ένας συνδυασμός οδηγού-αυτοκινήτου που απουσίαζε αρκετά χρόνια από τις πίστες. Ο λόγος για τον Σαμ Φάις με το Honda Accord Super Touring, που σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:06.105.
Περιμέναμε με πολύ ενδιαφέρον την κόντρα μεταξύ Α. Ασίκη και Κ. Κακαλέτρη, αφού στο 2ο σκέλος των Ελεύθερων δοκιμών ήταν και οι δύο στα «7άρια», με διαφορά μικρότερη του 0,1"! Η συνέχεια όμως δεν δόθηκε ποτέ. Το Honda Civic του πρώτου εγκατέλειψε από βλάβη στον κινητήρα, ενώ το Opel Astra Coupe του δεύτερου είχε επίσης κάποιο μηχανικό πρόβλημα, που δεν του επέτρεψε να κάνει παρά μόνο έναν προσεκτικό γύρο, στο 1:13.928.
Ακολούθησαν τα τρία αυτοκίνητα του Ενιαίου που συμμετέχουν στον αγώνα, τα γνωστά Skoda Fabia 1.2 TSI. Καλύτερος όλων ο «Le Man», με χρόνο 1:14.843, και πιο πίσω ο Γ. Σαρταμπάκος (1:16.216) και ο Α. Χαλιβελάκης (1:16.910).

Ατομική Χρονομέτρηση HTTC
Το σημερινό, 1ο σκέλος του αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC έγινε νωρίς, όταν η άσφαλτος ήταν ακόμα αρκετά βρεγμένη.

Στην πρώτη θέση της κατηγορίας STOCK βρέθηκε ο οδηγός «Ο+», με Lotus Elise 111S, και συνολικό χρόνο 6:56.557 για την 5άδα των γύρων του. Ο ίδιος έκανε και τον ταχύτερο γύρο, 1:21.905. Ακολούθησε ο Δ. Δημολάς με Audi TT S (7:00.775) και ο Ν. Κοκκιάς με Honda Civic Type R (7:31.887). Πιο πίσω τερμάτισαν ο Α. Θαλάσσης με Peugeot 106 Rallye (7:57.208), στην πρώτη του εμφάνιση στο θεσμό, και ο Δ. Καψαλάκης με Ford Fiesta ST (8:16.380), άλλος ένας οδηγός που ήρθε για τον αγώνα από την Κρήτη.

Στην κατηγορία SPORT, ο μοναδικός συμμετέχων ήταν ο Σ. Σταύρου, με Peugeot 106. Οδηγώντας σε πλήρως βρεγμένο οδόστρωμα, πριν προλάβει να στεγνώσει η πίστα, έκανε συνολικό χρόνο 8:31.314, με ταχύτερο γύρο 1:24.170.

Στην κορυφαία κατηγορία EXTREME ο ανταγωνισμός ήταν μεγάλος, τόσο για την 1η όσο και για την 3η θέση. Διεκδικητές της νίκης ήταν ο Δ. Γαζετάς με το πολύ δυνατό Subaru Impreza WRX STi, το οποίο όμως λόγω των καιρικών συνθηκών φορούσε πολιτικά λάστιχα, και ο Χ. Βαλεράς με Renault Clio RS και semi-slicks. Τα δύο αυτοκίνητα κινούνταν με κοντινό ρυθμό στην πίστα, με το πρώτο να σημειώνει ταχύτερο γύρο 1:10.115 και το δεύτερο 1:10.371. Στο τέλος των πέντε συνεχόμενων γύρων του αγώνα, νικητής αναδείχθηκε ο Γαζετάς με χρόνο 5:53.190, με τον Βαλερά κάτι παραπάνω από 1" πίσω του (5:54.256).

Η μάχη για την 3η θέση δεν δόθηκε μεταξύ δύο, αλλά μεταξύ τριών οδηγών! Κατάφερε να την κατακτήσει ο Χ. Ατζέμης με Peugeot 106 Rallye και χρόνο 6:25.788, λιγότερο από 1" μπροστά από τον Ν. Κόκκοτα με Citroen Saxo (6:26.693). Η διαφορά στον ταχύτερο γύρο κάθε οδηγού ήταν οριακή, με χρόνο 1:16.559 και 1:16.570, αντίστοιχα. Ακριβώς πίσω από τα δύο αγωνιστικά βρέθηκε ο K. Λεκάκης με ένα πολιτικό Renault Clio RS, με συνολικό χρόνο 6:27.179 και ταχύτερο γύρο 1:16.882. Την κατάταξη συμπλήρωσε ο Γ. Μητρόπουλος με Citroen AX και χρόνο 7:01.891.

Βροχή και θέαμα

Μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες και έντονος συναγωνισμός σε κάθε κατηγορία χαρακτήρισαν τον 2ο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.

Την Κυριακή, όπως άλλωστε είχε συμβεί και στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, η μέρα ξεκίνησε με τη δυνατή βροχή να δημιουργεί λίμνες στην πίστα, δυσκολεύοντας τις συνθήκες για τα πρώτα αυτοκίνητα του HTTC και για τους αγώνες των Ομάδων Ν και Α, που έγιναν το πρωί. Στην πορεία η βροχή σταμάτησε, οπότε η άσφαλτος στέγνωνε γύρο με το γύρο στον αγώνα των Ιστορικών αλλά και στον τελευταίο αγώνα της ημέρας, που περιλάμβανε την Ομάδα E και τη Formula Saloon.

Οι ιδιαίτερες συνθήκες έκαναν δύσκολη την επιλογή των ελαστικών και πιο ευαίσθητη τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων. Αρκετοί οδηγοί είχαν γλιστρήματα που τους κόστισαν θέσεις, και μετά πίεζαν για να τις ξανακερδίσουν, προσφέροντας πλούσιο θέαμα στους θεατές που δεν πτοήθηκαν από τον καιρό και βρέθηκαν στην πίστα. Ήταν ένα πολύ απολαυστικό Σαββατοκύριακο, για όλους. Ας δούμε όμως πώς εξελίχθηκε ο αγώνας κάθε κατηγορίας ξεχωριστά.

Ομάδα Ν

Στην πλήρως βρεγμένη πίστα, με λιμνάζοντα νερά σε αρκετά σημεία, τα βλέμματα συγκέντρωσε κυρίως η κόντρα των δύο Honda Civic Type R Ν/3 που εκκινούσαν από τις πρώτες θέσεις. Ο Κ. Καραθανάσης έστριψε πρώτος την 1η στροφή, με τον Δ. Γιαννούλη να ακολουθεί από κοντά και να προσπαθεί επανειλημμένα να περάσει. Η μεταξύ τους διαφορά ελάχιστα άνοιξε, μέχρι τη στιγμή που χρειάστηκε να ντουμπλάρουν δύο πιο αργά αυτοκίνητα. Εκεί, ο Καραθανάσης πέρασε αμέσως ενώ ο Γιαννούλης καθυστέρησε πίσω τους. Στη συνέχεια, ο Γιαννούλης πίεσε παραπάνω για να καλύψει τη διαφορά, με αποτέλεσμα να έχει μια έξοδο στην Κ3. Συνέχισε με μικρή καθυστέρηση, δεν ήταν όμως εφικτό να ξαναπλησιάσει τον 1ο.

Τα αυτοκίνητα της Ν/2 κινήθηκαν σε πολύ κοντινό ρυθμό. Οι δύο πρώτοι του αρχικού κονβόι κράτησαν τις θέσεις τους μέχρι τον τερματισμό, με τον Η. Ασημακόπουλο (Peugeot 106 S16) μπροστά από τον Α. Μπαρκονίκο (Citroen Saxo VTS). Πίσω τους όμως βρέθηκαν οι Μ. Αναστασόπουλος και Σ. Κοντός, αμφότεροι με 106, έχοντας ξεκινήσει από την 8η και 9η θέση της εκκίνησης, αντίστοιχα.

Ομάδα Α

Η βροχή εξακολουθούσε να πέφτει όταν μπήκαν στην πίστα τα αυτοκίνητα της Ομάδας Α. Ο Π. Κύρκος ξεκίνησε από την 1η θέση, και παρέμεινε εκεί μέχρι το τέλος, προσθέτοντας άλλη μια νίκη στο παλμαρέ του. Πίσω από το Lancer Evo VIII Α/8 βρέθηκε εξαρχής ο Μ. Ευθυμίου με το Ford Escort RS Cosworth Α/8, ο οποίος πίεσε τον Κύρκο για αρκετούς γύρους, πριν σταθεροποιηθεί η μεταξύ τους απόσταση. Πολλές εναλλαγές είχαμε όμως στις πιο πίσω θέσεις.

Ξεκινώντας, ο Α. Τζαβάρας (Opel Astra F GSi A/7) κράτησε την 3η θέση από την K1 ως την Κ9, εμπρός από τα pits, όπου είχε ένα τετακέ με αποτέλεσμα να τον περάσει όλο το κονβόι των αυτοκινήτων που ακολουθούσαν. Τρίτος ήταν πλέον ο Β. Στάγιας (Citroen Saxo VTS A/7), ο οποίος ενώ μετά την εκκίνηση είχε μείνει πίσω από το Peugeot 106 S16 A/6 του Λ. Λεοντόπουλου, σύντομα κατάφερε να το ξαναπεράσει. Η χαρά του Στάγια δεν κράτησε πολύ, αφού στον 3ο γύρο είχε έξοδο στην Κ1 και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Στην 3η θέση βρισκόταν πλέον ο Λεοντόπουλος και γύρο με το γύρο βελτίωνε τα περάσματά του, παρότι ο Τ. Κουλουρίδης, με το άλλο 106, ήταν σε απόσταση ασφαλείας πίσω του. Ο Τζαβάρας όμως, είχε ξαναβρεί ρυθμό και τους πλησίαζε. Στο 2ο μισό του αγώνα έφτασε κοντά στον Κουλουρίδη, και τη στιγμή που οι δυο τους ντουμπλάρονταν από Κύρκο και Ευθυμίου, πέρασε μπροστά. Λίγο αργότερα έφτασε και τον Λεοντόπουλο, κερδίζοντας τελικά και πάλι την 3η θέση που είχε χάσει στον 1ο γύρο.

Ιστορικά

Άλλος ένας αγώνας με πολλές εναλλαγές θέσεων ήταν αυτός των Ιστορικών. Και με μεταβαλλόμενες συνθήκες, αφού πλέον η βροχή είχε σταματήσει, είχε βγει ήλιος και η αγωνιστική γραμμή στέγνωνε γύρο με το γύρο. Αρχικά, ο Γ. Γαβριηλίδης (Ford Escort MkI RS1600 2/C3) από την pole position έφυγε μπροστά και έδειχνε ότι δεν θα απειληθεί από κανέναν, ενώ στη 2η θέση, ο Β. Παπαφιλίππου (Opel Kadett C GTE 3/D3) δεχόταν συχνές επιθέσεις από τον Α. Παπανδρέου (Opel Manta 2.0E 3/D3).

Γρήγορα όμως ο Παπαφιλίππου βρήκε ρυθμό και άρχισε να πλησιάζει τον 1ο. Η διαφορά μεταξύ τους μειώθηκε πολύ όταν έφτασαν να ντουμπλάρουν ένα πιο αργό αυτοκίνητο, και ο Γαβριηλίδης καθυστέρησε πίσω του. Η μάχη που ακολούθησε είχε μεγάλο ενδιαφέρον, με το δυνατότερο Escort να απομακρύνεται στις ευθείες και το Kadett να μαζεύει κάποια διαφορά στα φρένα. Μετά από αρκετούς γύρους, στο τέλος της μεγάλης ευθείας, στα φρένα της Κ6, ο Παπαφιλίππου πέρασε μπροστά, για να παραμείνει εκεί μέχρι το τέλος αυτού του απολαυστικού αγώνα.

Ο Ι. Κάτσικας (Ford Escort MkII RS2000 3/D3), που ξεκίνησε από την τελευταία θέση του grid, είχε καταφέρει να πλασαριστεί στην 4η από τον 1ο γύρο. Πιέζοντας κατάφερε να περάσει το Manta του Παπανδρέου, λίγο αργότερα όμως εγκατέλειψε από μηχανική βλάβη. Πιο πίσω, ο Ι. Καλαϊτζιάν (FIAT Ritmo Abarth 125TC 4/E6) με τον Π. Παπαβασιλείου (Ford Escort MkI RS2000 2/C3) είχαν τη δική τους κόντρα, η οποία έληξε τελικά υπέρ του δεύτερου.

Ομάδα Ε & Formula Saloon

Στον τελευταίο αγώνα της ημέρας έτρεξαν μαζί τα αυτοκίνητα της Ομάδας Ε και της Formula Saloon. Οι δύο κατηγορίες μετρούσαν αρκετές απώλειες την Κυριακή, αφού τέσσερις οδηγοί οι οποίοι είχαν πάρει κατάταξη στα Χρονομετρημένα, δεν θα κατάφερναν να συμμετάσχουν στον αγώνα. Με τη βροχή να μην έχει ξανακάνει την επανεμφάνισή της, η πίστα δεν είχε πια λιμνάζοντα νερά. Ήταν όμως ακόμα νωπή, κάνοντας πραγματική σπαζοκεφαλιά την επιλογή ελαστικών.

Από την 1η θέση του μικτού grid λοιπόν, ο Π. Σολδάτος (Ford Fiesta 2.0 Turbo FST) εκτοξεύτηκε ως την πρώτη στροφή, σημείωσε νωρίς-νωρίς τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (1:06.312) και δεν τον πλησίασε κανείς ως το τέλος. Ο Π. Ευθυμίου (BMW M3 E30 Ε/12), δεν μπορούσε να ακολουθήσει αυτό το ρυθμό, ούτε όμως και απειλούνταν από κανέναν, κρατώντας αυτή τη θέση μέχρι τον 15o γύρο, οπότε και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Στον 1ο γύρο, ο Π. Κωστογιάννης (Citroen AX Sport 1.6 E/11) πιέστηκε από τον Ν. Καραθανάση (Opel Astra F GSi E/11) για την 3η θέση. Στον 2ο το Astra έμεινε αρκετά πιο πίσω, στη συνέχεια όμως πίεσε και κάλυψε τη διαφορά, περνώντας τελικά μπροστά από το ΑΧ και σημειώνοντας τον μοναδικό άλλο γύρο του αγώνα -πέρα από τους γύρους του Σολδάτου- κάτω από το «10» (1:09.755). Ο Ι. Λούκος (Citroen Saxo VTS Ε/10) που βρισκόταν στην 5η θέση μετά την εκκίνηση, δεν ξεκίνησε ανταγωνιστικά αλλά σταδιακά ανέβασε ρυθμό, πλησιάζοντας τους προπορευόμενους. Κατάφερε να φτάσει το ΑΧ στον τελευταίο γύρο, να βουτήξει στην εσωτερική στην Κ4 και να το περάσει -με τα δύο αυτοκίνητα να έρχονται σε επαφή.

Στο κονβόι που είχε δημιουργηθεί πιο πίσω μετά τον 1ο γύρο, η σειρά των αυτοκινήτων άλλαξε αρκετά μέσα σε ελάχιστα μέτρα. Ο Γ. Παπαμάρκος (BMW 320i E21 Ε/11) άνοιξε την τροχιά του στην έξοδο της Κ9 και τον πέρασε ο Γ. Σεβνταλής (Opel Kadett C GTE Ε/11), για να χάσει κι αυτός τη θέση του από τον Σαρταμπάκο (Skoda Fabia 1.2 TSI FST2) σχεδόν αμέσως, στην Κ1. Λίγο αργότερα, πίσω από τον Σαρταμπάκο έφτασε και το Fabia του «Le Man». Τα δύο αυτοκίνητα κινούνταν για πολλούς γύρους στο ίδιο δέκατο και ο «Le Man» έκανε προσπάθειες να περάσει, μεταφέροντας λίγο από τον ανταγωνιστικό χαρακτήρα του Ενιαίου και σε αυτό τον αγώνα -στον οποίο συμμετείχαν συνολικά τρία Fabia, μαζί με εκείνο του Χαλιβελάκη.

Ατομική Χρονομέτρηση HTTC

Την Κυριακή το πρωί, με τη βροχή να πέφτει ασταμάτητα, πραγματοποιήθηκε το 2ο σκέλος του αγώνα των κατηγοριών Stock και Sport του HTTC -το 1ο είχε ολοκληρωθεί το Σάββατο. Στην Stock, η μικρή απόσταση που χώριζε τους δύο πρώτους στο 1ο σκέλος, έδειχνε ότι η κατάταξη θα μπορούσε εύκολα να ανατραπεί, όπως και συνέβη.

Ο οδηγός «Ο+» με την όμορφη Lotus Elise 111S κινήθηκε λίγο πιο αργά από τον χτεσινό του ρυθμό, ολοκληρώνοντας πέντε γύρους σε 7:00.982. Χρόνος που τον έφερε πίσω από τον Δ. Δημολά με Audi TT S, ο οποίος βελτίωσε την χτεσινή του επίδοση, με 6:58.943. Για την 3η θέση, ο Ν. Κοκκιάς με Honda Civic Type R έχτισε αρκετή διαφορά από τον Α. Θαλάσση με Peugeot 106 Rallye, με χρόνους 7:36.482 και 7:50.856, αντίστοιχα. Πιο πίσω, ο Δ. Καψαλάκης με το Ford Fiesta ST, συμπλήρωσε την 5άδα των γύρων του σε 8:02.329.

Ο μοναδικός αγωνιζόμενος της κατηγορίας Sport, ο Σ. Σταύρου, πίεσε αρκετά το Peugeot 106 του, όμως οι συνθήκες της πίστας ήταν σαφώς χειρότερες από εκείνες που είχε πετύχει το Σάββατο, οπότε ο ταχύτερος γύρος του ήταν 1:31.606 και ο συνολικός χρόνος 7:41.534.

Χειρότερες ήταν οι συνθήκες και για την κορυφαία κατηγορία Extreme, σε σχέση με το Σάββατο, με το χρόνο γύρου του κάθε αγωνιζόμενου να αυξάνεται κατά τουλάχιστον 8". Την 1η θέση κατέκτησε και πάλι ο Δ. Γαζέτας (Subaru Impreza WRX STi), με συνολικό χρόνο 6:48.733 και ταχύτερο γύρο 1:19.261. Πιο πίσω, τρεις οδηγοί πάλεψαν για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου. Ο Χ. Ατζέμης οδήγησε τελικά το Peugeot 106 Rallye του γρηγορότερα από τα Renault Clio RS των Χ. Βαλερά και Κ. Λεκάκη. Αξίζει να σημειωθεί όμως ότι οι ταχύτεροι γύροι των τριών είχαν διαφορά περίπου 0,4".
______________

Δηλώσεις πρωταγωνιστών

Κώστας Καραθανάσης 1ος Ομάδας Ν
Ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας. Έβρεχε αρκετά, το νερό ήταν αρκετό στην πίστα, ήταν δύσκολες οι συνθήκες γενικά, αλλά είχαμε τα κατάλληλα λάστιχα, ήμασταν κατάλληλα προετοιμασμένοι και μπορέσαμε να κερδίσουμε. Είχαμε μια πολύ ωραία κόντρα με τον Δ. Γιαννούλη στους πρώτους 2-3 γύρους. Το ευχαριστήθηκα, ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας.

Π. Κύρκος και Μ. Ευθυμίου, 1ος & 2ος Ομάδας Α
Ευθυμίου:
Δεν βοήθησε πολύ ο καιρός για να έχουμε κόσμο, αλλά παρόλα αυτά βλέπαμε την κερκίδα να είναι γεμάτη. Σκεφτείτε αν είχε καλό καιρό τι θα γινόταν. Η οργάνωση είχε κάνει πολλή διαφήμιση, είχε βάλει αφίσες στο κέντρο της Αθήνας, είχε κάνει καλή δουλειά και φαίνεται το αποτέλεσμα. Ο αγώνας για μένα ήταν πάρα πολύ καλός. Είμαστε ίδια ομάδα με τον Παναγιώτη (σ.σ. Κύρκο), άρα όποιος και να κέρδιζε ήταν το ίδιο. Τώρα, στη βροχή φαίνεται ο καλύτερος οδηγός, άρα ο Παναγιώτης είναι καλύτερος!
Κύρκος:
Στη βροχή φαίνεται η καλύτερη επιλογή ελαστικών. Εγώ είχα την οικογένειά μου, που ευτυχώς έχει πολλή πείρα, και με βοήθησε. Οπότε είχα ένα ατού παραπάνω από τον κ. Ευθυμίου. Ελπίζουμε στον επόμενο αγώνα να έχουμε ακόμα περισσότερες συμμετοχές, για περισσότερο θέαμα.


Β. Παπαφιλίππου, 1ος στα Ιστορικά
Ήταν ένας ωραίος αγώνας, περίπλοκος. Οι συνθήκες ήταν πολύ περίεργες, καταφέραμε όμως και στήσαμε ωραία το αυτοκίνητο. Δουλέψαμε σωστά, οδηγήσαμε ωραία κι έτσι καταφέραμε και κερδίσαμε τον αγώνα.

Π. Σολδάτος, 1ος Formula Saloon
Ο καιρός ήταν λιγάκι δύσκολος σήμερα, και δεν μπορούσαμε να κάνουμε καλύτερο χρόνο. Θα ήθελα να έχω λίγο περισσότερο ανταγωνισμό, πολλοί δεν ήρθαν, ελπίζω να έρθουν την επόμενη φορά.
______________

Η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής ευχαριστεί όλα τα στελέχη που εργάστηκαν υπό δύσκολες συνθήκες για να πραγματοποιηθεί αυτός ο αγώνας, τους οδηγούς που τον τίμησαν με τη συμμετοχή τους, τους θεατές που αψήφησαν τη βροχή και ανταμείφθηκαν με πλούσιο θέαμα, και βέβαια τις εταιρίες που υποστηρίζουν τον αγώνα:
Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ
Αξοτεχνική
Aglopoulos Racing
Exhaust Flow Δανελάτος
Fais Group of Companies
Καμπέλος Service
LK Garage Κοντός Λάμπρος
Max Print Ψηφιακές Εκτυπώσεις
Ρεκτιφιέ Original
Ενοικιάσεις Χαλιβελάκης.

Το επόμενο ραντεβού στην πίστα των Μεγάρων έχει οριστεί για τις 15-16 Δεκεμβρίου, όπου θα πραγματοποιηθεί ο 3ος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας 2018, -και 2ος για την Super Season 2018-2019 που έχει ήδη ξεκινήσει- παράλληλα με τον 2ο αγώνα Ατομικής Χρονομέτρησης HTTC.















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...