Η Volvo παρουσιάζει τεχνολογία για παράδοση προϊόντων από online αγορές στο αυτοκίνητο χωρίς να είναι αναγκαία η παρουσία του οδηγού/ιδιοκτήτη
Η Volvo παρουσιάζει τεχνολογία για παράδοση προϊόντων από online αγορές στο αυτοκίνητο χωρίς να είναι αναγκαία η παρουσία του οδηγού/ιδιοκτήτη |
Η Volvo Cars δείχνει το μέλλον σε τεχνολογίες που σχετίζονται με το αυτοκίνητο και τον άνθρωπο, με μία εντελώς νέα, πρωτοποριακή υπηρεσία!
Λανσάρει την πρώτη παγκοσμίως τεχνολογία παράδοσης αγαθών στο αυτοκίνητο! Μέσω της υπηρεσίας, χριστουγεννιάτικα παιχνίδια, δώρα, τρόφιμα, ποτά και άλλα αγαθά θα παραδίδονται απευθείας στα αυτοκίνητα των κατόχων Volvo. Συνεργάτες της σουηδικής μάρκας, η PostNord, η μεγαλύτερη εταιρεία διανομών και επικοινωνίας στη Σκανδιναβία, η Lekmer.com, ηγετική σκανδιναβική δύναμη στο διαδικτυακό εμπόριο παιχνιδιών και βρεφικών ειδών και η Mat.se, σουηδική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο online λιανικό εμπόριο ειδών καθημερινής χρήσης.
Η απευθείας (in-car) παράδοση στο αυτοκίνητο ξαναφέρνει τη χαρά των Χριστουγέννων, εξαφανίζοντας μερικές από τις πιο άχαρες πλευρές των εποχικών αγορών, όπως η απελπισμένη αναζήτηση θέσης στάθμευσης σε ένα πολυσύχναστο αστικό κέντρο, τα αγχωμένα καταναλωτικά πλήθη και η απογοήτευση από αδυναμία εύρεσης του επιθυμητού προϊόντος ή και αναμενόμενες παραδόσεις που δεν έγιναν έγκαιρα ή και …ποτέ.
Η υπηρεσία είναι πανεύκολη στη χρήση της. Οι ιδιοκτήτες των Volvo, αφού αγοράσουν δώρα, ποτά, τρόφιμα, ποτά ή ό,τι άλλο επιθυμούν μέσω διαδικτύου, απλώς επιλέγουν την απευθείας παράδοση κατά τη διαδικασία του ηλεκτρονικού «checkout». Η απευθείας παράδοση στο αυτοκίνητο λειτουργεί με τη χρήση ενός ψηφιακού κλειδιού, το οποίο αποστέλλεται στο διανομέα και μέσω του οποίου παρέχεται άπαξ η πρόσβαση στο πορτ-μπαγκάζ του αυτοκινήτου. Όταν τα αγαθά παραδοθούν στο όχημα, ο κάτοχός του λαμβάνει μια ειδοποίηση ότι τα ψώνια του έχουν παραδοθεί και είναι τακτοποιημένα στο αυτοκίνητο.
«Τα Χριστούγεννα είναι χαρά αλλά, ας είμαστε ειλικρινείς, είναι επίσης μια πολύ “φορτωμένη” περίοδος για τις περισσότερες οικογένειες. Η συγκεκριμένη υπηρεσία απλοποιεί και διευκολύνει τις αγορές», δήλωσε ο Μπγιορν Άνβαλ (Björn Annwall), Ανώτερος Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ κι Εξυπηρέτησης Πελατών της Volvo Cars. «Η απευθείας παράδοση της Volvo στο αυτοκίνητο είναι μια ατράνταχτη απόδειξη ότι οι τεχνολογίες δικτύωσης αυτοκινήτου μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να εξοικονομήσουν χρόνο στους ανθρώπους και να κάνουν τις ζωές τους πιο εύκολες».
Η απευθείας παράδοση της Volvo στο αυτοκίνητο είναι προς το παρόν διαθέσιμη στους πελάτες της Volvo στην έδρα της εταιρείας, στην πόλη του Γκέτεμποργκ, σύντομα όμως θα επεκταθεί και στην υπόλοιπη Σουηδία, αλλά και σε άλλες χώρες. Επιπλέον, καθώς η Volvo θα συνάπτει συνεργασίες και με άλλες εταιρείες, η γκάμα των διαθέσιμων αγαθών πρόκειται να διευρυνθεί.
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2015