Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

36ο Ράλλυ Παλάδιο: Κυρίαρχοι οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης

36ο Ράλλυ Παλάδιο: Κυρίαρχοι οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης
36ο Ράλλυ Παλάδιο: Κυρίαρχοι οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης κατέκτησαν τη νίκη στο ασφάλτινο Ράλλυ Παλάδιο, που ολοκλήρωσε το Πανελλήνιο Κύπελλο Ασφάλτου και το Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων.


Το Αθλητικό Σωματείο "Start Line" διοργάνωσε επιτυχημένα για ακόμη μια χρονιά το Ράλλυ Παλάδιο, έναν από τους πιο κλασικούς ασφάλτινους αγώνες ράλλυ της χώρας μας που φέτος συμπλήρωσε αισίως το 36ο "έτος" του, το Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2015.
Το 36ο Ράλλυ Παλάδιο, αποτέλεσε τον καταληκτικό γύρο για δύο σημαντικούς εγχώριους θεσμούς, το Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Ασφάλτου και το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, ενώ ήταν ταυτόχρονα ο 3ος αγώνας του Επάθλου Κεντρικής Ελλάδας. Επίκεντρο ήταν ξανά φέτος, μετά από διάλειμμα ενός έτους, η Νέα Πέραμος Αττικής που φιλοξένησε την Εκκίνηση, τον Τερματισμό και το Service Park του αγώνα. Σε όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, στο επίκεντρο των συζητήσεων για το Ράλλυ Παλάδιο βρισκόταν ο καιρός. Οι άστατες καιρικές συνθήκες των προηγούμενων ημερών συνεχίστηκαν κατά το... ήμισυ σήμερα, αφού μπορεί η βροχή να μην ήταν πολλή, όμως ήταν αρκετή ώστε να το οδόστρωμα να παραμένει βρεγμένο στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, δυσκολεύοντας με αυτόν τον τρόπο τις προσπάθειες των πληρωμάτων, αφού η πρόσφυση άλλαζε από στροφή σε στροφή.
Σε αυτό το συνδυασμό-σπαζοκεφαλιά που είχαν να επιλύσουν οι αγωνιζόμενοι σε δύο περάσματα από τις ειδικές διαδρομές Άνω Αλεποχώρι, Νέος Άγιος Ιωάννης και σε τρία περάσματα από την ειδική διαδρομή Μελετάκι, καλύτεροι από τα 58 πληρώματα που έλαβαν εκκίνηση, αποδείχθηκαν οι Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO VI). Οι δυο τους σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνο σε 5 από τις 7 ειδικές διαδρομές, με αποτέλεσμα να φτάσουν σε μια άνετη νίκη, η οποία μάλιστα ήταν η δεύτερη συνεχόμενη στο συγκεκριμένο αγώνα. Άξιοι!
Στη δεύτερη θέση, τερμάτισαν οι Μιχάλης Ευθυμίου-Παναγιώτης Ευθυμίου (Ford Escort WRC). Το πλήρωμα από το Αλεποχώρι, με τον πατέρα Μιχάλη στο αριστερό μπάκετ και τον γιο Παναγιώτη στο δεξί, κινήθηκε προσεκτικά στις δύσκολες καιρικές συνθήκες και ανταμείφθηκε από το συγκεκριμένο αποτέλεσμα, δείχνοντας όμως και την ταχύτητά του, αφού σημείωσε έναν ταχύτερο χρόνο. Το βάθρο των νικητών, συμπλήρωσαν μετά από μάχη που διήρκεσε μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, οι Ξενοφών Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (Mitsubishi Lancer EVO VI). Το τοπικό πλήρωμα, ξεκίνησε με μια λανθασμένη επιλογή ελαστικών στο πρώτο σκέλος, κατά τη διάρκεια του οποίου, ένα τετ-α-κε στην ειδική διαδρομή Νέος Άγιος Ιωάννης, κόστισε πολύτιμο χρόνο. Στη συνέχεια ανέβασαν ρυθμό και αναρριχήθηκαν στην κατάταξη φτάνοντας μέχρι το βάθρο, χάρη στον ταχύτερο χρόνο που σημείωσαν στην τελευταία ειδική διαδρομή του αγώνα, το τρίτο πέρασμα από το Μελετάκι, που έγινε σε στεγνό οδόστρωμα.
Στην τέταρτη θέση της κατάταξης, ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO IX). Το πλήρωμα από την Πάτρα, μοιράστηκε για πρώτη φορά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που προετοίμασε η ομάδα των αδελφών Κύρκου και πραγματοποίησε αγώνα τακτικής, αφού με αυτό το αποτέλεσμα, σφράγισαν τον 3ο τίτλο τους, στο Κύπελλο Ασφάλτου. Ακολούθησαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Βασίλης Μπασιούκας (Ford Escort WRC), οι οποίοι δυσκολεύτηκαν από τις καιρικές συνθήκες, αλλά ήταν διαρκώς μέσα στη μάχη για το βάθρο. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι "Nikon"-Μιχάλης Καμακάρης (Mitsubishi Lancer EVO IX) οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν από την επιλογή ελαστικών, σταδιακά ανέβασαν το ρυθμό τους και τελικά ξεπέρασαν στην τελευταία ειδική διαδρομή τους Παναγιώτη Καμπύλη-Μάριο Τσαούσογλου (Skoda Fabia S2000) που είχαν μεγάλη ανάγκη τον τερματισμό, μετά από 2 αγώνες με ατυχίες.
Στην κατηγορία F2, ο αγώνας είχε δύο μέρη. Αρχικά προηγούνταν οι Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2 R2), οι οποίοι έκαναν σωστή επιλογή ελαστικών και σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους στο πρώτο Loop, με αποκορύφωμα τη 2η θέση γενικής (!) στην απαιτητική ειδική διαδρομή "Νέος Άγιος Ιωάννης". Από κοντά, ακολουθούσαν οι Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport), οι οποίοι ξεκίνησαν επιφυλακτικά, ενώ έχασαν και λίγο χρόνο όταν πρόλαβαν μέσα σε ειδική διαδρομή προπορευόμενο αυτοκίνητο. Το δεύτερο μέρος όμως, που αποδείχθηκε και καταληκτικό, ήταν αυτό που έδωσε τελικά τη νίκη στους Αναδιώτη-Μακρινό. Με την έναρξη του δεύτερου Loop το πλήρωμα του Citroen C2 R2 αντιμετώπισε πρόβλημα με το διαφορικό του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάσει χρόνο και να οπισθοχωρήσει στην κατάταξη. Έτσι, οι Αναδιώτης-Μακρινός επικράτησαν στην F2 και στην Α/7, ενώ οι Ζάχος-Ασπρόμουγγος τερμάτισαν στη 2η θέση της F2 και στην κορυφή της Α/6. Την τριάδα της F2, συμπλήρωσαν οι Αργύρης Μουστάκας-Παναγιώτης Μουστάκας (Chevrolet Aveo), που επέστρεψαν στους αγώνες μετά από καιρό. Άτυχοι στάθηκαν επίσης, οι Δημήτρης Κουμποτής-"Louki Look" (Peugeot 106) που τέθηκαν εκτός με πρόβλημα σε σωληνάκι των φρένων. Παρόλα αυτά, ο οδηγός κατέκτησε το Κύπελλο Ασφάλτου για την F2!
Ο αγώνας αποτέλεσε και τον τελευταίο γύρο του Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών Αυτοκινήτων. Μέχρι την τελευταία ειδική διαδρομή, προηγούνταν οι Γιάννης Μουτζούρης-Θανάσης Μουτζούρης (Lada 2015) οι οποίοι όμως στάθηκαν άτυχοι, εγκαταλείποντας λίγο πριν το τέλος από έξοδο. Τελικά, η νίκη πέρασε στα χέρια των Αντώνη Γιοβά-Κώστα Γρηγοριάδη (Audi 80) οι οποίοι κατέκτησαν και τον τίτλο του θεσμού, για οδηγούς και συνοδηγούς αντίστοιχα.
Το 36ο Ράλλυ Παλάδιο, διεξήχθη σε μια πολύ δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία, οπότε η συμβολή χορηγών και υποστηρικτών ήταν απαραίτητη. Για αυτό το λόγο, η Start Line οφείλει να ευχαριστήσει όλους όσοι συνέβαλλαν με τον τρόπο τους, στην ομαλή διοργάνωση του εν λόγω αγώνα. Για ακόμη μια χρονιά, η Start Line είχε την αμέριστη συμπαράσταση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αφού ο αγώνας τελούσε υπό την αιγίδα του Δήμου Μεγαρέων, ενώ παράλληλα έχαιρε της υποστήριξης του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας και της Δημοτικής Κοινότητας και Εμπορικού Συλλόγου Νέας Περάμου.
Ακόμη, η Start Line ευχαριστεί τους πολυάριθμους χορηγούς και υποστηρικτές, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται οι Seajets, Car Center, Φάρμα Κεχαγιάς, Serkova, Bibelo Creperie Café και Turbo Hellas.
Κλείνοντας, το Σωματείο που διοργάνωσε τον αγώνα ευχαριστεί τους Χορηγούς Επικοινωνίας, που βοήθησαν ο καθένας από τη μεριά του στην καλύτερη προβολή του αγώνα και ήταν οι: Zougla.gr, 90,4_Κανάλι Ένα ΠΕΙΡΑΙΑΣ, SBC, Automotopatras.gr, Time2Rally.gr, SportalTV, Κόκκινη Σημαία και SNP News.

ΝΙΚΗΤΕΣ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΣΕΩΝ:
Ν/2: Νίκος Ζακχαίος-Χρήστος Κουζιώνης (Citroen Saxo VTs)
N/4: Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (Mitsubishi Lancer EVO IX)
Α/6: Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (Citroen C2 R2)
Α/7: Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (Renault Clio Sport)
Α/8: Νίκος Ζάχος-Ηλίας Παναγιωτούνης (Mitsubishi Lancer EVO VI)
Ε/10: Χαράλαμπος Ροϊδόπουλος-Παντελής Παπανδρέου (Peugeot 205 Maxi)
E/12: Μιχάλης Ευθυμίου-Παναγιώτης Ευθυμίου (Ford Escort WRC)
Ιστορικά Κατηγορία 1,2: Αντώνης Γιοβάς-Κώστας Γρηγοριάδης (Audi 80)
Ιστορικά Κατηγορία 3,4: Γιάννης Λυκάκης-Μαρία Καμπούροβα (Toyota Starlet)

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ
Νίκος Ζάχος - Ηλίας Παναγιωτούνης (1οι γενικής)
"Ο αγώνας ήταν ωραίος. Εμείς από τη μεριά μας κάναμε σωστή επιλογή ελαστικών το πρωί, δημιουργήσαμε μια καλή διαφορά που αποδείχθηκε ασφαλείας και έπειτα καταφέραμε να την ελέγξουμε. Ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα και φυσικά, είμαστε χαρούμενοι με το τελικό αποτέλεσμα."

Μιχάλης Ευθυμίου-Παναγιώτης Ευθυμίου (2οι γενικής)
"Ο αγώνας ήταν τέλειος, όμως οι καιρικές συνθήκες μας τα χάλασαν. Το ευχάριστο είναι ότι τερματίσαμε, το δυσάρεστο είναι ότι ο καιρός δεν ήταν καλός και μάλιστα έφτιαξε μόλις τελειώσαμε. Και του χρόνου, αλλά να είναι στεγνό!"

Ξενοφών Νικολόπουλος-Αλέξανδρος Τσιάπας (3οι γενικής)
"Όσο στέγνωνε, για εμάς ο αγώνας γινόταν καλύτερος. Κάναμε μια λανθασμένη επιλογή ελαστικών στην αρχή, όμως έπειτα βελτιωθήκαμε και κυρίως, ευχαριστηθήκαμε αφού κάναμε καλύτερη επιλογή ελαστικών. Καταφέραμε να τερματίσουμε και είμαστε χαρούμενοι."

Νίκος Καρπάνος-Δημήτρης Καρπάνος (4οι γενικής, Κυπελλούχοι Ασφάλτου 2015)
"Ο αγώνας ήταν από τους δυσκολότερους, για πολλούς λόγους. Υπήρχε έντονος συναγωνισμός με πολλά και δυνατά πληρώματα, κάτι που φάνηκε έως και την τελευταία ειδική διαδρομή. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες και μόνο το τρίτο Μελετάκι ήταν στεγνό. Εμείς δεν πιέσαμε ιδιαίτερα, αλλά είχαμε έναν διαφορετικό στόχο. Είμαστε Κυπελλούχοι Ασφάλτου για 3η φορά, καταβάλλαμε μεγάλη προσπάθεια και ανταμειφθήκαμε."

Βασίλης Αναδιώτης-Μανώλης Μακρινός (1οι F2)
"Παρόλο που ήταν μικρός, ο αγώνας είχε τα πάντα αφού περιλάμβανε στεγνό, βροχή, υγρασίες, λάσπη. Όλα πήγαν καλά για εμάς. Ξεκινήσαμε επιφυλακτικά και μόλις αναλύσαμε τα δεδομένα από το βουνό, ανεβάσαμε το ρυθμό μας και τελικά, φτάσαμε εκεί που στοχεύαμε. Ευχαριστούμε πολύ τους χορηγούς μας."

Βασίλης Ζάχος-Βαγγέλης Ασπρόμουγγος (2οι F2)
"Ο αγώνας ήταν δύσκολος, με πολλή βροχή και υγρασία. Στο πρώτο loop τα πήγαμε αρκετά καλά, έπειτα ένα πρόβλημα μας δυσκόλεψε και τελικά δεν είχαμε ακριβώς το αποτέλεσμα που θέλαμε. Το νούμερο που είχαμε δε βοήθησε, καθώς βρισκόμασταν πολύ πίσω."

Αντώνης Γιοβάς-Κώστας Γρηγοριάδης (1οι Ιστορικών)
"Σήμερα ήταν ένας αγώνας επιλογής ελαστικών. Στο πρώτο Loop κάναμε λάθος επιλογή, γλιστρούσαμε αρκετά, αλλά μετά όλα κύλησαν ομαλά. Συμμετείχαμε στον αγώνα για να κερδίσει το Πρωτάθλημα και ο συνοδηγός, αφού εγώ το είχα ήδη κερδίσει. Δυστυχώς φέτος λόγω της οικονομικής συγκυρίας δεν είχαμε πολλές συμμετοχές στην κατηγορία."

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ - AUTOMOTOPATRAS.GR


Site: www.startline.gr
www.facebook.com/StartLine.gr


#GTR
Δημοσιεύτηκε από Autocarnet στις Σάββατο, 28 Νοεμβρίου 2015

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!