Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MiniGP Cup - 1ος αγώνας με σημαντική επιτυχία - για 1η φορά στην Ελλάδα διεξήχθηκε αγώνας μοτοαθλητισμού με αθλητές 7-10 ετών!

MiniGP Cup - 1ος αγώνας
MiniGP Cup - 1ος αγώνας με σημαντική επιτυχία - για 1η φορά στην Ελλάδα διεξήχθηκε αγώνας μοτοαθλητισμού με αθλητές 7-10 ετών!
Μέσα σε μια μοναδική ατμόσφαιρα εξελίχθηκε ο εναρκτήριος αγώνας του φετινού MiniGP Cup την  Κυριακή 17 Μαΐου.
Ενας αγώνας που πέρασε στην ιστορία αφού για 1η φορά στην Ελλάδα διεξήχθηκε αγώνας μοτοαθλητισμού με αθλητές 7-10 ετών, ένας αγώνας που άφησε μια ξεχωριστή γεύση, χαράς, συγκίνησης αλλά και ελπίδας σε όλους όσους βρέθηκαν στο γνωστό και θεαματικό Kartodromo, και δεν ήταν καθόλου λίγοι!!

Με τα βλέμματα όλων συγκεντρωμένα πάνω τους, 6 «παλληκαράκια» προσαρμοσμένα άψογα στους κανονισμούς και στις διαδικασίες, ξεκίνησαν στον αγώνα της νέας κατηγορίας KidGP με τον Βασίλη Παντελεάκη (ΑΡΗΣ), που προετοιμάζεται πολύ καιρό, να επιβεβαιώνει τον πολύ πρώιμο τίτλο του φαβορί και να κερδίζει τον ιστορικό αγώνα με άνεση. Λίγο πιο πίσω, οι καταπληκτικοί Γιάννης Περιστεράς (ΛΕΜΟΤ), Σπύρος Φουρθιώτης (Ομάδα65) και Αγγελος Μερεμέτης (ΦΙΑΜ) μονομάχησαν σε όλο τον αγώνα (!) για την 2η θέση την οποία κατέκτησε, σχεδόν πάνω στο νήμα, ο Περιστεράς. Λίγο πιο πίσω ο Χρήστος Κώτσης (ΑΡΗΣ) και ο Κώστας Τσόκαλης (ΑΡΗΣ) έδειξαν ότι το μέλλον τους ανήκει φέρνοντας παράλληλα νέα ονόματα στον μοτοαθλητισμό αφού οι 4 πρώτοι είναι γόνοι αθλητών «αγωνο-μοτο-οικογενειών». Οι 5 αθλητές οδήγησαν μοτοσυκλετάκια 40 κ.εκ. της Blata (Polini για τον Φουρθιώτη), τα οποία ελέγχθηκαν εξονυχιστικά σε θέματα ασφάλειας και ισονομίας.

Πολύ γρήγορο αγώνα έκανε ο αποφασισμένος και στυλάτος Χρήστος Παπανικολάου (ΑΡΗΣ, Kayo) και κέρδισε με άνεση την κατηγορία MiniGP1 (10-13 ετών) με τον Γιαννάκη Περιστερά (ΛΕΜΟΤ, Honda) να φτάνει εύκολα στην 2η θέση αφήνοντας πίσω του, τον περσινό Κυπελλούχο Παναγιώτη Γκιζίνο (ΑΡΗΣ, Honda – έτρεξε την τελευταία στιγμη με μοτοσυκλέτα που του παραχώρησε ο Γ.Καρακώστας), τον Νίκο Ελευθεριάδη (Ομάδα 65, IMR) και το «καρντασάκι» (Θεσσαλονικιός) Αποστόλη Καμζέλη (ΜΟΒΕ, IMR) να μονομαχούν μέχρις εσχάτων για την άνοδο στην βάθρο που απόλαυσε τελικά, επάξια, ο Νίκος Ελευθεριάδης.

Οπωσδήποτε ο πλέον συναρπαστικός και αγωνιώδης αγώνας της ημέρας έγινε στην «μεγάλη» κατηγορία των μικρών αθλητών, στην MiniGP (14-17 ετών). Ο Νότις Παπαπαύλου (ΑΡΗΣ, IMR) ταχύτατος στις πρωινές δοκιμές ξεκίνησε επικεφαλής στον αγώνα με τον περσινό Κυπελλούχο, τον Δημήτρη Καρακώστα (ΑΡΗΣ, Honda) να «κολλάει» γρήγορα στον πίσω τροχό του και μετά τα μέσα του αγώνα να περνάει επικεφαλής! Ο Παπαπαύλου ακολούθησε σε απόσταση αναπνοής τον Καρακώστα, μελέτησε την τακτική του και στην γνωστή φουρκέτα 3 στροφές πριν τον τερματισμό, επιτέθηκε, χώθηκε και πέρασε μπροστά κερδίζοντας καταχειροκροτούμενος την μεγάλη μάχη. Τρομερή μάχη και για την 3η θέση την οποία κατέκτησε ο επανερχόμενος στο MiniGP Στέλιος Χάλαρης (ΛΕΜΟΤ, IMR) παρά την ασφυκτική πίεση του Κωνσταντίνου Καραμάνη (ΑΡΗΣ, IMR) που ανέβηκε κατηγορία φέτος. Λίγο πιο πίσω ο έτερος Χάλαρης, ο Γιάννης (αδελφός του Στέλιου) έκλεισε την 5άδα.

Με την επίθεσή του στον τελευταίο γύρο, ο Παπαπαύλου σημείωσε νέο απόλυτο ρεκόρ πίστας -με μοτοσυκλέτα MiniGP-στο Kartodromo (52,770’’)

Το αγωνιστικό πρόγραμμα της ημέρας, σε συνέχεια των εξελίξων του 2014, ξεκίνησε με τις κατηγορίες μεγαλύτερων αθλητών που αποτελούν το IMR Cup το οποίο απολαμβάνει την οργανωτική ευθύνη της Ομάδας 65.

Στην «ανοικτή» κατηγορία Open Pit Bikes (η νέα ονομασία για την Senior των 2013-14) ο Μάριος Κασάπης (ΙΚΑΡΟΣ Ρόδου, Monster Pro) οδήγησε δυναμικά κερδίζοντας τον 1ο αγώνα της χρονιάς με τον έμπειρο Μάνο Φασουλάκη (Ομάδα 65, IMR) να εμφανίζεται πολύ κεφάτος (έκανε ταχύτερο γύρο κατηγορίας) και να επικρατεί του Δημήτρη Καρακώστα (ΑΡΗΣ, Honda) που ξέφυγε από τα ηλικιακά όρια της MiniGP αλλά συνεχίζει να απολαμβάνει την όμορφη αγωνιστική ατμόσφαιρα του MiniGP Cup. Την φοβερή 4πλή μονομαχία για τις θέσεις 4-5-6 κέρδισε ο Νίκος Λιόλιος (Ομάδα 65, IMR) που κράτησε ελάχιστα πίσω του τον Αντώνη Καλέμη (ομάδα 65, IMR) αλλά και τον έτερο ανεβασμένο Δωδεκανήσιο, τον Κώστα Αυγηρέλη (ΙΚΑΡΟΣ Ρόδου, KSR) ο οποίος αντιμετώπισε επάξια τον, πρωταεμφανιζόμενο με μικρή μοτοσυκλέτα αλλά έμπειρο στους αγώνες ταχύτητας, Χάρη Παρασκευόπουλο (ΑΡΤΕΜΙΣ, Kayo).

Ατυχος εδώ ο Απόστολος Λιάκος (Ομάδα65, IMR) που εγκατέλειψε στον 4ο γύρο από μηχανική βλάβη ενώ ήταν επικεφαλής.

Πληθώρα συμμετοχών στην κατηγορία IMR Cup όπου ο Μαρίνος Λομποτέσης (ΛΕΜΟΤ, έτερος αστέρας του MiniGP που έπρεπε να αλλάξει κατηγορία λόγω ηλικίας) κατέκτησε τη 1η του νίκη στην καριέρα του! Σταθερή πίεση στον Λομποτέση άσκησε ο καλά προετοιμασμένος Σωτήρης Στυλιάδης (Ομάδα 65) που σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο ενώ ο σπινθηροβόλος «μπαμπάς» Γρηγόρης Ελευθεριάδης (Ομάδα 65, ο γιός Ελευθεριάδης συμμετέχει στην MiniGP1) άντεξε στην πίεση του πολύ καλού Ανδρέα Φετάνη (Ομάδα 65). Με γρήγορους αλλά ήρεμους σχετικά αγώνες, ο έμπειρος Σπύρος Καραγιάννης (ΛΕΜΟΤ) και ο Γιάννης Λογοθέτης (Ομάδα 65) συμπλήρωσαν την 6άδα.

Θριαμβευτική, ζωντανή και γεμάτη παιδικά χαμόγελα (από πρωταγωνιστές και άφθονους σχολικούς θεατές) η ατμόσφαιρα στις απονομές.

Ευχαριστούμε τον Κώστα Γκαζή για τις φωτογραφίες και την KTM SEE για την κεντρική υποστήριξη.

Πλήρη αποτελέσματα στο www.chronotech.gr.

Επόμενος αγώνας στις 12 Ιουλίου στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων (πίστα καρτ).

















ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ: Συμπληρώστε και σεις το ερωτηματολόγιο αξιοπιστίας του αυτοκινήτου σας.Είστε κάτοχος αυτοκινήτου; Γρά...
Posted by Autocarnet on Παρασκευή, 29 Μαΐου 2015

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!