Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

14o Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Με 56+43 συμμετοχές

Με 99 αυτοκίνητα θα διεξαχθεί από τις 28 Μαΐου (σήμερα) έως τις 31 του ίδιου μήνα το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
Πιο συγκεκριμένα, 56 δήλωσαν στην κατηγορία Sporting και 43 στην κατηγορία Regularity. Ο αγώνας αποτελεί τον έκτο γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων, προσμετρώντας παράλληλα και στον αντίστοιχο Ελληνικό θεσμό. Συνάμα, είναι και ο τέταρτος γύρος του Ευρωπαϊκού Επάθλου Regularity. Σχεδόν όλοι οι διεκδικητές των τίτλων έχουν δηλώσει συμμετοχή και οι μάχες προμηνύονται σπουδαίες στις ένδοξες ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Με το Νο1 στις πόρτες, οι “Pedro”-Baldaccini θέλουν να επαναλάβουν την επιτυχία του 2012, όπου είχαν φύγει από τη χώρα μας ως θριαμβευτές. Οδηγώντας ένα Lancia Delta Integrale 16V επιθυμούν να εκμεταλλευτούν την απουσία του τραυματία “Lucky” και να αυξήσουν τη διαφορά τους στην κατηγορία 4 του πρωταθλήματος. Να αναρριχηθούν στην κατάταξη της κατηγορίας τους θα επιδιώξουν οι Falcone-Ometto οι οποίοι άφησαν το Porsche 914/6 που χρησιμοποιούσαν πέρυσι στο θεσμό, μεταπηδώντας σε ένα Lancia Delta Integrale 16V. Με ανεβασμένο το ηθικό ύστερα από τη νίκη στον τελευταίο αγώνα που συμμετείχαν, το Historic Vltava Rallye, θα επισκεφτούν τη χώρα μας οι Σουηδοί Myrsell-Junttila με Porsche 911 RSR. Ικανοί να πρωταγωνιστήσουν εμφανίζονται και οι Marenzana- Beltrame (Porsche 911 SC), Johnsen-Johnsen (Porsche 911 RSR) και Parisi-D’ Angelo (Porsche 911 S). Σφήνα μεταξύ των ξένων πληρωμάτων θα επιχειρήσουν να μπουν οι Πίτσος-Καραπαπάζης (Toyota Celica GT 2000) που είχαν κερδίσει το χωμάτινο σκέλος το 2011, αλλά και οι πρωταθλητές της κατηγορίας D του 2012 και 2013, Μανδρούκας-Τσάδαρης με Porsche 911 RSR! Επιστρέφει στο μπάκετ ύστερα από απουσία 4 ετών ο Παναγιώτης Κουτσίκος που είχε συμπληρώσει το βάθρο το 2009, με την Παυλή-Κορρέ δίπλα του και ένα BMW 2002 Ti.

Ευχάριστη νότα προσδίδει άλλη μια επάνοδος στο μπάκετ, ύστερα από 26 χρόνια. Αυτή του Μανώλη Χαλιβελάκη με Toyota Corolla. Από την πλειάδα των Ελλήνων, ξεχωρίζουν και οι Πετρίδης-Πάλλας (Toyota Corolla AE 86) που ήταν οι ταχύτεροι Έλληνες την περσινή χρονιά, οι πάντοτε ανταγωνιστικοί Γιοβάς-Γρηγοριάδης (Audi 80 GT), ενώ ιδιαίτερη μνεία αξίζει να κάνουμε στους «αειθαλείς» Καλτσούνη-Περίδη (Opel Kadett GTE) και Ανδριόπουλο-Μπογιαντζή (Toyota Celica). Οι περσινοί πρωταθλητές Ελλάδος στην κατηγορία των Ιστορικών, Κασιδόπουλος-Τζεφεράκος (Toyota Starlet) θα αγωνιστούν μόνο σε χωμάτινο τερέν, ενώ το ίδιο θα πράξουν και οι φετινοί επικεφαλής του πρωταθλήματος, Ζήβας-Αμαξόπουλος (Toyota Corolla).

Στην κατηγορία Regularity, στην οποία δίνεται η ευκαιρία στους θεατές να απολαύσουν σπάνια αυτοκίνητα-αντίκες παλαιότερων εποχών, 43 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή, εκ των οποίων τα 11 είναι από τα εξωτερικό. Εκεί, οι πρωτοπόροι του Ευρωπαϊκού επάθλου, Crucifix-Lambert από το Λουξεμβούργο σκοπεύουν να πετύχουν την πρώτη φετινή τους νίκη στο θεσμό, οδηγώντας ένα Ford Cortina Lotus. Το έργο τους δεν θα είναι εύκολο, καθώς οι «δικοί μας» Κατσαούνης-Μανσόλας θέλουν να επαναλάβουν την περσινή τους επιτυχία, αυτή τη φορά με ένα Volkswagen Golf. Οι Δημήτρης και Άγγελος Κουνέλης (BLMC Mini) εμφανίζονται αρκετά έμπειροι και αναμένεται να είναι εκ των πρωταγωνιστών, όπως επίσης και οι Παπανίκος-Σαρρής (Triumph GT6+), Χαρμάνης-Φουντεδάκης (DKW F12), Σ.Τζώρτζογλου-Ι.Τζώρτζογλου (Morgan 4/4 1600 Competition) και Παλαβίδης-Παλαβίδη (BMLC Mini). Αξιοσημείωτη, τέλος, είναι και η συμμετοχή τριών πληρωμάτων από τη γειτονική Ρουμανία.

Σε αυτό το σημείο, θα ήταν παράλειψη να μην ευχαριστήσουμε τους χορηγούς που στέκονται στο πλευρό της οργάνωσης. Αρωγοί στη φετινή προσπάθεια είναι η Mercedes-Benz, η Minoan Lines, η Λουξ Κόλα, η Ευρώπη Ασφαλιστική και το Ι ΚΤΕΟ Κηφισίας. Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα του Οργανισμού Πολιτισμού Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων (Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α.) καθώς και του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α.).

Οι μέρες πλησιάζουν και οι προετοιμασίες για το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις έχουν μπει στην τελική τους ευθεία. Εσείς θα λείψετε από τη διεθνή γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας;

Μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το 14ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα.







Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!