Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυτοκινητιστικός τομέας BMW Group: περιθώριο EBIT στο ανώτατο επίπεδο του εύρους στόχου

BMW M3
Αυτοκινητιστικός τομέας BMW Group: περιθώριο EBIT στο ανώτατο επίπεδο του εύρους στόχου
Τα έσοδα του αυτοκινητιστικού τομέα αυξήθηκαν κατά 14,1% το πρώτο τρίμηνο στα 18.893 εκατ. ευρώ (2014: 16.559 εκατ. ευρώ) λόγω αυξημένου όγκου πωλήσεων και αλλαγών στις πάγιες συναλλαγματικές ισοτιμίες. Το EBIT σημείωσε άνοδο ...
13,5% φτάνοντας στα 1.794 εκατ. ευρώ (2014:1.580 εκατ. ευρώ). Το περιθώριο EBIT στον Αυτοκινητιστικό τομέα παρέμεινε σταθερό στο 9,5% επομένως βρίσκεται στο άνω μισό του εύρους στόχου μεταξύ 8 και 10%. Τα Κέρδη Προ Φόρων που ανέρχονται στα 1.634 εκατ. ευρώ (2014: 1.643 εκατ. ευρώ, -0,5%) ήταν σε παρόμοιο επίπεδο με της προηγούμενης χρονιάς. Τα κέρδη παρέμειναν χαμηλά λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως οι απώλειες αντικειμενικής αξίας που κατέγραψαν παράγωγα αγαθών.

Η μάρκα BMW πέτυχε επίσης νέα αύξηση όγκου πωλήσεων, με 451.576 μονάδες (2014: 428.259 μονάδες, +5,4%) κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Σε αυτό το αποτέλεσμα συνετέλεσαν πολλά μοντέλα όπως η BMW X5 και οι Σειρές 4, 5 και 6, κάθε μία από τις οποίες ήρθε πρώτη στην αντίστοιχη κατηγορία της.

Η BMW Σειρά 2 πέτυχε συνολικές πωλήσεις 27.930 μονάδων (2014: 2.608 μονάδες) το διάστημα Ιανουαρίου - Μαρτίου. Οι πωλήσεις της BMW Σειράς 3 παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα, με 107.283 μονάδες (2014: 116.671 μονάδες, -8,0%) το διάστημα αυτό. Με την ένταξη μοντέλων Cabrio και Coupé τώρα στη BMW Σειρά 4, δεν επιτεύχθηκαν τα υψηλά επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς. Οι πωλήσεις της BMW Σειράς 4 υπερδιπλασιάστηκαν το ίδιο διάστημα στις 36.545 μονάδες (2014: 17.709 μονάδες).

Τα διάφορα μοντέλα της οικογένειας BMW X παραμένουν πολύ δημοφιλή. Οι πωλήσεις πρώτου τριμήνου της BMW X4 ανήλθαν στις 13.925 μονάδες. Η BMW X5 πέτυχε άλμα 29,7% στον όγκο πωλήσεων φτάνοντας στις 40.242 μονάδες (2014: 31.025 μονάδες), ενώ η BMW X6 αύξησε τις πωλήσεις της κατά 4,7% στις 9.588 μονάδες (2014: 9.160 μονάδες). Η BMW i παραμένει σε τροχιά επιτυχίας, με συνολικές πωλήσεις 6.636 μονάδων (2014: 2.022 μονάδες, +228,2%) το πρώτο τρίμηνο.

Και η MINI αύξησε τις παραδόσεις προς τους πελάτες της το πρώτο τρίμηνο, σημειώνοντας όγκο πωλήσεων 74.312 μονάδων (2014: 57.868 μονάδες), άνοδος 28,4% από πέρσι. Οι πωλήσεις MINI (3θυρου και 5θυρου) υπερδιπλασιάστηκαν στις 47.922 μονάδες (2014: 17.860 μονάδες).

Στην υπερπολυτελή κατηγορία, η Rolls-Royce Motor Cars πέτυχε το δεύτερο καλύτερο αποτέλεσμα πρώτη τριμήνου στην ιστορία της, με 781 παραδόσεις σε πελάτες (2014: 897 μονάδες, -12,9%), από τις οποίες οι 310 αφορούσαν την Rolls-Royce Ghost (2014: 305 μονάδες; +1,6%).

Σύμφωνα με τη στρατηγική ισορροπημένης κατανομής παγκόσμιων πωλήσεων, το BMW Group σημείωσε αύξηση όγκου πωλήσεων σε όλες τις σημαντικές περιοχές πωλήσεων.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις των τριών μαρκών αυτοκινήτου του Group αυξήθηκαν κατά 9,6% στις 234.849 μονάδες (2014: 214.210 μονάδες). Ο όγκος πωλήσεων ήταν 3,4% υψηλότερος στη Γερμανία, στις 64.610 μονάδες (2014: 62.502 μονάδες). Ο αριθμός οχημάτων που πουλήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε κατά 15,1% στις 53.534 μονάδες (2014: 46.500 μονάδες).

Συνολικά 166.678 μονάδες (2014: 158.582 μονάδες, +5,1%) πουλήθηκαν στην Ασία, συμπεριλαμβανομένων αυτών της Ηπειρωτικής Κίνας που αυξήθηκαν κατά 6,4% στις 115.078 μονάδες (2014: 108.143 μονάδες).

Στη Β. και Ν. Αμερική, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 9,9% στις 109.743 μονάδες (2014: 99.840 μονάδες), με τις πωλήσεις στις ΗΠΑ να σημειώνουν σημαντική αύξηση 12,6% στις 91.479 μονάδες (2014: 81.248 μονάδες).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!