Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το νέο Honda HR-V εφοδιάζεται με δύο πολύ αποδοτικούς κινητήρες - Κατανάλωση καυσίμου από 4,0 l/100km

Το νέο Honda HR-V
Το νέο Honda HR-V 
Το νέο Honda HR-V φιλοδοξεί να είναι ένα από τα πιο αποδοτικά μοντέλα της κατηγορίας του αφού θα διαθέτει πληθώρα κορυφαίων τεχνολογικών χαρακτηριστικών από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα κάνει την εμφάνιση του στις εκθέσεις Honda, το φθινόπωρο 2015.

Παράλληλα με το δυναμικό στυλ, την κορυφαία ευρυχωρία, την ευελιξία του εσωτερικού του, και τις προηγμένες τεχνολογίες ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και ασφάλειας, το νέο HR-V θα προσφέρει επίπεδα οικονομίας και εκπομπών ρύπων από τα καλύτερα στην κατηγορία. Από την πρώτη στιγμή θα είναι διαθέσιμο με έναν 1.6 i-DTEC diesel και ένα βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC – και οι δύο της προηγμένης σειράς Earth Dreams Technology της Honda.

Συνδυάζοντας τον 1.6 i-DTEC diesel με νέο, 6άρι μηχανικό κιβώτιο, το νέο μικρό SUV της Honda θα καταναλώνει από 4,0 l/100km*, με εκπομπές CO2 από 104 g/km*. Οι επιδόσεις του HR-V δεν υπονομεύονται από τη χαμηλή του κατανάλωση, αφού ο κινητήρας των 120 PS επιταχύνει το νέο HR-V από 0-100 km/h σε 10,1 δευτερόλεπτα*.

Οι οπαδοί των βενζινοκινητήρων μπορούν να επιλέξουν τον 1.5 i-VTEC 130 PS, που πετυχαίνει κατανάλωση 5,2 l/100km* με εκπομπές CO2 από 120 g/km* όταν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο CVT. Σε συνδυασμό με το στάνταρ εξατάχυτο κιβώτιο, το νέο βενζινοκίνητο HR-V καταναλώνει 5,6 l/100km* με ανταγωνιστικές εκπομπές CO2 130 g/km*. Η επιτάχυνση από 0 - 100 km/h ολοκληρώνεται σε 10,3 δεύτερα* με το μηχανικό κιβώτιο και σε 10,9* με το προαιρετικό CVT.
Το νέο Honda HR-V

Το νέο Honda HR-V
Το νέο Honda HR-V
Στην κορυφαία απόδοση του HR-V συντελεί επίσης η σχεδίαση και η κορυφαία αεροδυναμική του, με τις ποδιές στο κάτω τμήμα του αμαξώματος να βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα. Σε προφίλ, το HR-V αποπνέει μία αίσθηση αυτοπεποίθησης με τις τολμηρές ανάγλυφες γραμμές ενός coupé να συνδυάζονται με το σκληροτράχηλο χαρακτήρα και τη στιβαρότητα ενός SUV.

Στο εσωτερικό, το νέο HR-V θα προσφέρει κορυφαίο χώρο αποσκευών: 453 L με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση και 1.026 L όταν αυτά είναι αναδιπλωμένα. Χάρη στην καινοτόμο διάταξη χώρων, το εσωτερικό του HR-V που θεωρείται το πιο ευρύχωρο στην κατηγορία, είναι εξαιρετικά ευέλικτο και περιλαμβάνει το πρακτικό σύστημα καθισμάτων Magic Seats της Honda. Υλικά premium ποιότητας και προηγμένη σχεδίαση καμπίνας ‘παντρεύονται’ με την αίσθηση ενός σπορ, προστατευμένου cockpit.

Από απόψεως εξοπλισμού ξεχωρίζει το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας Honda Connect, και μία πλούσια γκάμα συστημάτων υποστήριξης της ασφάλειας που χρησιμοποιούν τεχνολογίες ραντάρ και κάμερας για την ανίχνευση του δρόμου.

* Προκαταρτικές εσωτερικές τιμές Honda



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.