Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

21ο Ράλλυ Φίλιππος

21ο Ράλλυ Φίλιππος
21ο Ράλλυ Φίλιππος
Σάββατο 02 Μαΐου, βρυχησμοί από αγωνιστικά ηχούν απογευματάκι στην πλατεία Ελιάς αναγγέλλοντας το επικείμενο 21ο Ράλλυ «Φίλιππος». Ο πρώτος αγώνας που αφορά στο Κύπελλο Βορείου Ελλάδος για το 2015 ξεκινά.

Πολλοί οι θεατές στο κέντρο της Βέροιας, γύρω και μπροστά από τον αψίδα εκκίνησης, σε αναμονή με τα κινητά στο χέρι για να απαθανατίσουν τις στιγμές. Πολλοί περισσότεροι όμως αυτοί που ανηφόρισαν στα ορεινά και περιμένουν υπομονετικά να ακουστεί η σειρήνα του προπομπού, του αυτοκινήτου με το 0 στις πόρτες, του τελευταίου της οργάνωσης πριν το πρώτο αγωνιστικό ξεσηκώσει την ήρεμη μέχρι εκείνη την στιγμή ειδική διαδρομή «Πολυδένδρι».
17,95 χιλιόμετρα χωρίζουν την εκκίνηση από τον τερματισμό, στην κλασσική και γνώριμη ειδική η οποία «διαβάζεται» εύκολα, ελίσσεται σε ανοιχτό περιβάλλον που αρέσει στα πληρώματα καθώς δεν κρύβει εκπλήξεις. Όσο για το οδόστρωμα, αυτό είναι καλό και φαρδύ επιτρέποντας στα πιο δυνατά αγωνιστικά να τερματίσουν με μέση ωριαία ταχύτητα άνω των 100 χλμ./ώρα
Λέσχη αυτοκινήτου ΒέροιαςΟι διελεύσεις τελειώνουν και ένα υπέροχο γεμάτο δράση Σάββατο απόγευμα στο βουνό τελείωσε με την συνέχεια να δίνεται στην πόλη της Βέροιας όπου τα μεν αγωνιστικά διανυκτερεύουν στην πλατεία Ελιάς σε καθεστώς Parc Ferme, οι δε θεατές συνεχίζουν διασκεδάζοντας στην πόλη.
Κυριακή πρωί και οι σκληροπυρηνικοί έχουν περάσει το αργότερο στις 9.21 από το τραπεζάκι της ειδικής διαδρομής των 16,08 χλμ. «Κουστοχώρι» για να διασφαλίσουν το καλύτερο σημείο θέασης. Το «Κουστοχώρι» είναι μια ειδική διαδρομή πολύ τεχνική, αργή και κλειστή με «πονηρά» σημεία. Είναι ανηφορική στα πρώτα 3-4 χλμ., συνεχίζει κατηφορική στα επόμενα 7-8 χλμ. ως την αλλαγή πορείας για να καταλήξει επίπεδη μεν αλλά γλιστερή, στενή και με πολλά «χασίματα» δε.
Οι γκουρού του μηχανοκίνητου αθλητισμού και δη των αγώνων ραλλύ, έχουν επιλέξει να απολαύσουν τις διελεύσεις στην πολύ ιδιαίτερη και γνωστή στο πανελλήνιο ειδική διαδρομή των 23,11 χλμ. με το όνομα «Σέλι». Ιδιαίτερη γιατί ενώ στην αρχή αναπτύσσεται γρήγορη και ανοιχτή για περίπου 4 χλμ., συνεχίζει πολύ τεχνητή με απανωτά “s” μέσα στο βουνό μέχρι και το χωριό για να γίνει μετά την αλλαγή πορείας για 10+ χλμ. κατηφορική με πολλά «πονηρά» και δύσκολα σημεία.
Κυριακή03 Μαΐου, ώρα 14:25, εδώ και αρκετά λεπτά «γουργουρίζουν» τα πρώτα αγωνιστικά που έφθασαν μετά από έναν υπέροχο αγώνα 73,22 συνολικά αγωνιστικών χιλιομέτρων στην Πλατεία Ελιάς. Όσο οι πρώτοι περνούν κάτω από την αψίδα βλέποντας την σημαία τερματισμού ακολουθούν σιγά-σιγά με την πολύτιμη βοήθεια της Τροχαίας και όλα τα υπόλοιπα πληρώματα.
Το 21ο Ράλλυ «Φίλιππος», προκαλεί τους πάντες αλλά και τον όποιο δύσπιστο να έρθει στην Ημαθία και να απολαύσει ένα εγγυημένα πολύ δυνατό Σαββατοκύριακο.

Πληροφορίες: 6977354180 Μπιλαδέρης Βασίλης 6972621101 Καπάρας Σωτήρης.
filipposrally.blogspot.gr
lavverias@gmail.com



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.