Η ιστορία της Mercedes στο διαδίκτυο |
Πληροφορίες, έγγραφα, εικόνες και πλούσιο ακόμα υλικό γύρω από την ιστορία του παλαιότερου κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο περιλαμβάνονται στα αρχεία Mercedes-Benz Classic, τα οποία φιλοξενούν ένα μοναδικό θησαυρό.
Πλέον, καθένας έχει τη δυνατότητα πρόσβασης σε πληροφορίες γύρω από την ιστορία της μάρκας και των προϊόντων της, μέσω της πύλης Public M@RS. Η διαδικτυακή πύλη είναι ...
προσβάσιμη σε όλους στα αγγλικά και τα γερμανικά, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://mercedes-benz-publicarchive.com.
Προϋπόθεση για το μέλλον αποτελεί πάντα το παρελθόν, και η καινοτομία χτίζεται πάνω στην παράδοση. Τα αρχεία Mercedes-Benz Classic αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα βιομηχανικά αρχεία της Ευρώπης με το εύρος τους να είναι μοναδικό σε ολόκληρη την αυτοκινητοβιομηχανία.
Έτσι τώρα, με τη διαδικτυακή πύλη Public M@RS, τα ψηφιακά αρχεία και η συλλογή της Mercedes-Benz Classic είναι ανοιχτά προς κάθε ενδιαφερόμενο ανά τον κόσμο, ενώ παρέχονται στο κοινό πληροφορίες γύρω από τη μοναδική αυτή μάρκα, την ιστορία της εταιρείας και την τεχνολογική εξέλιξη των προϊόντων Mercedes-Benz.
Η συντομογραφία «M@RS» προέρχεται από τον όρο «Multimedia Archive andResearch System» (Αρχείο Πολυμέσων και Σύστημα Έρευνας). Αναπτύχθηκε από τη Mercedes-Benz Classic πριν 15 χρόνια και από τότε πρόσβαση στον ιστότοπο είχαν αποκλειστικά δημοσιογράφοι και ερευνητές. Η αρχική βάση δεδομένων, που είχε μεγάλη απήχηση στους ειδικούς του κλασικού αυτοκινήτου, αποτέλεσε το έναυσμα για το εγχείρημα του Public M@RS.
Στο πρώτο στάδιο ανάπτυξής της, η νέα διαδικτυακή πύλη επικεντρώνεται στον τομέα του επιβατικού αυτοκινήτου, ενώ το περιεχόμενο που είναι σήμερα διαθέσιμο προβλέπεται να επεκταθεί στο μέλλον σε περισσότερες θεματικές ενότητες όσον αφορά την ιστορία της εταιρείας και των προϊόντων της.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, DRP 37435 του 1886
Επιστροφή στο μέλλον - μπροστά από την εποχή του: Το Mercedes-Benz 540 K Streamliner (W 29), 1938.
Κατασκευάστηκε ως ένα και μοναδικό μοντέλο στον τομέα παραγωγής ειδικών οχημάτων στο εργοστάσιο του Sindelfingen. Με την αναπαλαίωση και την επαναφορά στην αρχική του κατάσταση από τη Mercedes-Benz Classic, το αυτοκίνητο εκτέθηκε ξανά στο κοινό στα μέσα του 2014. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις μετρήσεις που έγιναν το Μάιο του 2014 στην αεροδυναμική σήραγγα του εργοστασίου του Untertürkheim ήταν εντυπωσιακά: συντελεστής οπισθέλκουσας Cd = 0.36!
Πηγή: Newsbeast.gr