Η Audi ξεκινά την πορεία της προς την αυτοκίνηση του μέλλοντος με το A3 Sportback e-tron, το πρώτο “επαναφορτιζόμενο” / plug-in υβριδικό μοντέλο της μάρκας, που μπορεί να καλύψει έως και 50 χιλιόμετρα (31.1 mi) σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία.
Το πεντάθυρο compact μοντέλο, του οποίου ο 1.4 TFSI βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας παράγουν συνδυασμένη ισχύ 150 kW (204 hp), είναι ένα σπορ αυτοκίνητο για όλες τις χρήσεις και ταυτόχρονα ιδανικό για καθημερινή οδήγηση.
Σπορ δύναμη, πρωτοποριακή απόδοση, εξαιρετικά απολαυστικό στην οδήγηση και χωρίς συμβιβασμούς στην καθημερινή χρηστικότητα - το A3 Sportback e-tron προσφέρει όλα τα πλεονεκτήματα ενός τυπικού Audi. Το σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος περιλαμβάνει ένα ...
κινητήρα 1.4 TFSI με 110 kW (150 hp), έναν ηλεκτροκινητήρα 75 kW και ένα νέο εξατάχυτο κιβώτιο S tronic, στο οποίο είναι ενσωματωμένος ο ηλεκτροκινητήρας. Η ισχύς εξόδου του συστήματος είναι 150 kW (204 hp) και η μέγιστη ροπή 350 Nm (258. lb-ft). Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 8,8 kWh και έχει τη δυνατότητα να φορτίζεται σε κάτι περισσότερο από δύο ώρες αν συνδεθεί σε πρίζα με βιομηχανικό ρεύμα. Ένα ευέλικτο σύστημα φόρτισης είναι στάνταρ. Μια εφαρμογή για smartphone (app) επιτρέπει την εξαιρετικά εύκολη φόρτιση εξ’ αποστάσεως, καθώς επίσης και την προ-ψύξη ή προ-θέρμανση του αυτοκινήτου.
Το Audi A3 Sportback e-tron επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 km/h (62.1 mph) σε 7,6 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 222 km/h (137.9 mph). Σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 130 km/h (80.8 mph). Η κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με τις προδιαγραφές ECE για τα plug-in υβριδικά οχήματα, είναι μόλις 1,5 λίτρο καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα (156.8 US mpg) – κάτι που αντιστοιχεί σε εκπομπές 35 γραμμαρίων CO2 ανά χιλιόμετρο (56.3 g/mi). Το πεντάθυρο compact μοντέλο μπορεί να καλύψει 50 χιλιόμετρα (31,1 μίλια) με χρήση μόνο ηλεκτρικής ενέργειας.
Το υβριδικό σύστημα ελέγχου της λειτουργίας του οχήματος ελέγχει με έξυπνο τρόπο την αλληλεπίδραση των μονάδων παραγωγής ισχύος. Προσφέρει στον οδηγό πολυάριθμες λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της έξτρα ώθησης, κατά την οποία ο βενζινοκινητήρας και ο ηλεκτροκινητήρας εργάζονται ταυτοχρόνως, και της ανάκτησης ενέργειας, κατά την οποία η κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου διοχετεύεται πίσω στην μπαταρία. Σε αντίθεση με ορισμένους από τους ανταγωνιστές του, το Audi A3 Sportback e-tron δεν αποτελεί μια προσέγγιση τύπου «ή το ένα ή το άλλο», αλλά ένα αυτοκίνητο που είναι «και το ένα, και
το άλλο» ικανό να αναλάβει οποιοδήποτε μεταφορικό έργο.
Χάρη στην συστηματική, προσανατολισμένη στη μείωση του βάρους σχεδίαση, το πεντάθυρο αυτοκίνητο έχει απόβαρο (χωρίς οδηγό) μόλις 1.540 kg (3,395.1 lb), προσφέρει, δε, χώρο για πέντε επιβάτες και πολλές αποσκευές. Συνοδεύεται από μια γενναιόδωρη λίστα στάνταρ εξοπλισμού, και η Audi προσφέρει πολλές high-end λύσεις με τα προαιρετικά συστήματα υποβοήθησης και ψυχαγωγίας-ενημέρωσης. Το συμπαγές υβριδικό plug-in μοντέλο έχει λιανική τιμή 41.500 ευρώ.
Το Audi A3 Sportback e-tron τίθεται αμέσως επικεφαλής της κατηγορίας του. Η Audi είναι πεπεισμένη ότι τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αποτελούν - μεσοπρόσθεσμα - την καλύτερη λύση για τον εξηλεκτρισμό της αυτοκίνησης. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα ακολουθήσουν μάλιστα και άλλα μοντέλα στις μεσαίου και μεγάλου μεγέθους κατηγορίες.
Το Audi A3 Sportback e-tron
Σύστημα παραγωγής και μετάδοσης ισχύος
- 1.4 TFSI κινητήρας με 110 kW (150 hp) και 250 Nm (184.4 lb-ft) ροπής, ηλεκτροκινητήρας,
σε μορφή δίσκου, 75 kW και 330 Nm (243.4 lb-ft).
- Ισχύς συστήματος 150 kW (204 hp), ροπή συστήματος 350 Nm σύστημα (258.1 lb-ft)
- Εξατάχυτο κιβώτιο S tronic με ενσωματωμένο σύστημα αποσύμπλεξης της μετάδοσης, κίνηση στους εμπρός τροχούς
- Κατανάλωση καυσίμου κατά ECE 1,5 λίτρo ανά 100 km (156.8 US mpg), εκπομπές CO2
35 γραμμάρια ανά km (56.3 g/mi)
- 0 έως 100 km/h (62.1 mph) σε 7,6 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 222 χλμ/ώρα (62.1 mph)
- Ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 50 km (31.1 mi)
- Ευφυές σύστημα διαχείρισης του υβριδικού συστήματος με πολλαπλούς τρόπους λειτουργίας
Ηλεκτρικό σύστημα
- Υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου, με χωρητικότητα 8,8 kWh
- Συμπαγής και χαμηλού βάρους ηλεκτρονική μονάδα
- Φόρτιση μέσω ευέλικτου συστήματος φόρτισης, συμπεριλαμβανομένου και του charging dock
- Υπηρεσία Audi για απομακρυσμένο έλεγχο μέσω smartphone (θα είναι αργότερα διαθέσιμη στην Ελλάδα)
Σασί
- 16 έως 18 ιντσών ζάντες αλουμινίου, φρένα με ηλεκτρική υποβοήθηση
- Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας (ESC) με δύο στάδια απενεργοποίησης και έλεγχο κατανομής της ροπής
- Εμπρός άξονας με εξαρτήματα από αλουμίνιο, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης
Αμάξωμα και σχεδίαση
- Ο κλωβός των επιβατών είναι κατασκευασμένος σε μεγάλο ποσοστό από high-end χάλυβες,
το καπό του κινητήρα και τα φτερά είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο
- Απόβαρο (χωρίς οδηγό) 1.540 κιλά (3,395.1 lb)
- Ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία e-tron σε ενιαία τραπεζοειδή μάσκα, προφυλακτήρες, ζάντες
Εσωτερικό και χειριστήρια
- Ευρύχωρο εσωτερικό. Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ από 280 έως 1.120 lt (9.9 έως 39.6 cu ft)
- Κομψή σχεδίαση και εξαιρετική εργονομία
- Πλήρης λίστα στάνταρ εξοπλισμού
- Προαιρετικά υψηλής απόδοσης συστήματα υποστήριξης οδηγού και ψυγαγωγίας- ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων του MMI Navigation και του Audi connect
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ AUDI
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ AUDI
Δημοσίευση by Autocarnet.