Το υδρογόνο είναι σχεδόν απών από τη γαλλική αγορά, αν εξαιρέσει κανείς τα λίγα πειράματα που έκαναν ορισμένοι κατασκευαστές. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα στην περίπτωση της Renault, που ξεκινά μέσω του τμήματος των φορτηγών την τεχνολογία με κυψέλες καυσίμου.
Οι πρωτοβουλίες των αυτοκινητοβιομηχανιών και άλλων τύπων οχημάτων υδρογόνου είναι σπάνιες, ιδιαίτερα στη Γαλλία. Ωστόσο, υπάρχει μια γαλλική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα ...
αυτό, είναι η Symbio FCELL. Η εταιρεία αυτή συνεργάζεται με τη Renault Trucks σε δοκιμές πάνω σε φορτηγό υδρογόνου. Αυτό είναι στην πραγματικότητα το μοντέλο Maxity, της Renault Trucks όπου υπάρχει ήδη εδώ και μερικά χρόνια σε ηλεκτρικό και σήμερα θα υπάρχει και με κυψέλες καυσίμου ως επέκταση της αυτονομίας του.
Αρχικά, το ηλεκτρικό Maxity έχει μόλις 100 χιλιόμετρα αυτονομία, αλλά χάρη στην κυψέλη καυσίμου η αυτονομία διπλασιάζεται.
Πηγή: renaultnews.gr
Πηγή: renaultnews.gr
Δημοσίευση by Autocarnet.