Διαθέσιμος από το τέλος του χρόνου σε όλη τη γκάμα του Fiat 500, ο 0.9 TwinAir 105 HP είναι γνωστός για την σπιρτάδα του και την χαμηλή κατανάλωση. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και αποδίδει την ισχύ των...
105 ίππων στις 5500 στροφές, και τη ροπή των 145 Nm στις 2000 στροφές (το 80% της μέγιστης ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1750 στροφές). Το Fiat 500 με τον 0.9 TwinAir 105 HP έχει τελική ταχύτητα 188 χλμ./ώρα τελική και επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα σε μόλις 10''. Κι όλα αυτά με μέση κατανάλωση 4,2 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 99 g/km στον συνδυασμένο κύκλο. Το εντυπωσιακό είναι πως οι εκπομπές ρύπων είναι τόσο χαμηλές, που ήδη ικανοποιούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές του 2020 και φυσικά στη χώρα μας δεν επιβαρύνουν το χρήστη με τέλη κυκλοφορίας.
1.6 MultiJet II και 1.4 T-Jet: 120 HP για τα 500L, 500L Trekking και 500L Living
Προσφέροντας μία επίκαιρη λύση στις διαφορετικές ανάγκες των ευρωπαϊκών αγορών, τα 500L, 500L Trekking και 500L Living επεκτείνουν τη γκάμα των κινητήρων τους με δυο νέες προσθήκες που αποδίδουν και οι δύο 120 ίππους: πρόκειται για τον 1.6 MultiJet II turbodiesel και τον εξαιρετικό βενζινοκινητήρα 1.4 T-Jet. Ο μεν πρώτος θα είναι διαθέσιμος στην Ευρωπαϊκή αγορά ενώ ο δεύτερος αναμένεται στο τέλος του χρόνου και στην Ελληνική αγορά.
Ο 1.4 T-Jet 120 HP χαρακτηρίζεται από την άμεση επιτάχυνση που προσφέρει, την αντοχή και την αξιοπιστία του. Είναι ο ιδανικός κινητήρας για όσους θέλουν να κινούνται άνετα στην κίνηση της πόλης με εξαιρετικά χαμηλά κόστη καυσίμου. Συνοδεύεται από το σύστημα Start&Stop σε όλες του τις εκδόσεις. Ο 1.4 16v T-Jet αποδίδει ισχύ 120 ίππων στις 5000 στροφές και ροπή 206 Nm στις 1750 στροφές.
Με τον νέο 1.6 MultiJet II 120 HP, το Fiat 500L αποκτάει κορυφαία δυναμικά χαρακτηριστικά με χαμηλή κατανάλωση και μειωμένους ρύπους. Επίσης, όπως και οι άλλοι ντίζελ της μάρκας, απαιτεί τυπικό σέρβις κάθε 35.000 km (ή δύο χρόνια). Χρησιμοποιώντας ένα μικρό υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, αποδίδει τη μέγιστη ροπή του σε χαμηλές στροφές (320 Nm στις 1750 στροφές) και προσφέρει κορυφαία ελαστικότητα. Η καρδιά του 1.6 MultiJet II 120 HP είναι αναμφίβολα το τρίτης γενιάς σύστημα Common Rail injection.
Το Fiat 500e
Έπειτα από την επίσημη Ευρωπαϊκή παρουσίασή του στην Έκθεση της Γενεύης 2013, το 500e βρέθηκε στην Φρανκφούρτη μαζί με την υπόλοιπη οικογένεια του 500. Το μικρό, μηδενικών εκπομπών ηλεκτρικό αυτοκίνητο προορίζεται για πωλήσεις μόνο στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ και έχει ήδη γίνει ένα φαινόμενο, με μισό εκατομμύριο online ενδιαφερόμενους.