Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Για οικονομικούς λόγους "κόπηκε" το Ράλλι Ακρόπολις

Το ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι στο καλεντάρι του επόμενου πρωταθλήματος για τρίτη φορά στην ιστορία (1974 και 2010 οι άλλες δύο). Το σίγουρο είναι ένα: Ότι ο Θεός του χρήματος νίκησε φέτος το «Ράλλυ των Θεών»! 

Ύστερα από την απόφαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ευλόγως μας δημιουργείται η εξής απορία:
«Πως είναι δυνατόν να βγαίνει από το πρόγραμμα ένας αγώνας, που πέρυσι πήρε άριστα και που άπαντες τον εκθειάζουν για την ιστορική αλλά και αγωνιστική σημασία του για να μπει στη θέση του η Πολωνία;» Φυσικά, η απάντηση δεν θέλει και πολύ σκέψη αρκεί να ξέρουμε ότι το… κακό ξεκίνησε από την Red Bull Media House που έλαβε υπ όψιν της ότι:

Η Πολωνία έχει τηλεθέαση μεγαλύτερη ακόμη και από τη Γαλλία που έχει τον επί σειρά ετών παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Loeb και τον πρωτοπόρο του φετινού πρωταθλήματος Sebastien Ogier και ότι η Πολωνία έχει, επίσης, τον Robert Kubica.
 Ο Πολωνός έχει τη στήριξη της Lotus που το όνομά της θα είναι ο μεγάλος χορηγός του αγώνα. Έτσι, το τηλεοπτικό συμβόλαιο και η λάμψη που πήρε η Πολωνία από τo «αστέρι» της, Robert Kubica, ήταν αρκετά ώστε οι άνθρωποι του Παγκόσμιου Συμβουλίου του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να «τυφλωθούν» και να βγάλουν από το πρόγραμμα το Ράλλυ Ακρόπολις. 

Σύμφωνα με στοιχεία, η εισροή συναλλάγματος πέρυσι άγγιξε τα 8.000.000 ευρώ. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πόσο σημαντικό είναι αυτό το νούμερο για τα σημερινά δεδομένα όπου η παγκόσμια οικονομική κρίση σαρώνει στο διάβα της τα πάντα! Αρκετές επιχειρήσεις δεν θα βάλουν στα ταμεία τους σημαντικό ποσό από τη διοργάνωση του Ακρόπολις. Το παράβολο για να εξασφαλίσει τη συμμετοχή του ο αγώνας, αγγίζει τις 280.000 ευρώ και περίπου 720.000 ευρώ διανέμονταν στο εμπόριο αφού δίδονταν χρήματα σε εταιρίες που προμήθευαν τον αγώνα με λάδια, μπλουζάκια κτλπ, ενώ άνοιγαν – έστω και για λίγο διάστημα – κάποιες θέσεις εργασίας. Φυσικά, δεν χρειάζεται καν να αναφέρουμε ότι για μια εβδομάδα όλος ο πλανήτης και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού έβλεπαν τις ομορφιές της χώρας μας από τα βουνά και τις θάλασσες μας. Με λίγα λόγια το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένα δυνατό μέσο προβολής και άνθησης του τουρισμού μας.
Πηγή: woop.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!