Το ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι στο καλεντάρι του επόμενου πρωταθλήματος για τρίτη φορά στην ιστορία (1974 και 2010 οι άλλες δύο). Το σίγουρο είναι ένα: Ότι ο Θεός του χρήματος νίκησε φέτος το «Ράλλυ των Θεών»!
Ύστερα από την απόφαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού ευλόγως μας δημιουργείται η εξής απορία:
«Πως είναι δυνατόν να βγαίνει από το πρόγραμμα ένας αγώνας, που πέρυσι πήρε άριστα και που άπαντες τον εκθειάζουν για την ιστορική αλλά και αγωνιστική σημασία του για να μπει στη θέση του η Πολωνία;» Φυσικά, η απάντηση δεν θέλει και πολύ σκέψη αρκεί να ξέρουμε ότι το… κακό ξεκίνησε από την Red Bull Media House που έλαβε υπ όψιν της ότι:
Η Πολωνία έχει τηλεθέαση μεγαλύτερη ακόμη και από τη Γαλλία που έχει τον επί σειρά ετών παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Loeb και τον πρωτοπόρο του φετινού πρωταθλήματος Sebastien Ogier και ότι η Πολωνία έχει, επίσης, τον Robert Kubica.
Ο Πολωνός έχει τη στήριξη της Lotus που το όνομά της θα είναι ο μεγάλος χορηγός του αγώνα. Έτσι, το τηλεοπτικό συμβόλαιο και η λάμψη που πήρε η Πολωνία από τo «αστέρι» της, Robert Kubica, ήταν αρκετά ώστε οι άνθρωποι του Παγκόσμιου Συμβουλίου του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού να «τυφλωθούν» και να βγάλουν από το πρόγραμμα το Ράλλυ Ακρόπολις.
Σύμφωνα με στοιχεία, η εισροή συναλλάγματος πέρυσι άγγιξε τα 8.000.000 ευρώ. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, πόσο σημαντικό είναι αυτό το νούμερο για τα σημερινά δεδομένα όπου η παγκόσμια οικονομική κρίση σαρώνει στο διάβα της τα πάντα! Αρκετές επιχειρήσεις δεν θα βάλουν στα ταμεία τους σημαντικό ποσό από τη διοργάνωση του Ακρόπολις. Το παράβολο για να εξασφαλίσει τη συμμετοχή του ο αγώνας, αγγίζει τις 280.000 ευρώ και περίπου 720.000 ευρώ διανέμονταν στο εμπόριο αφού δίδονταν χρήματα σε εταιρίες που προμήθευαν τον αγώνα με λάδια, μπλουζάκια κτλπ, ενώ άνοιγαν – έστω και για λίγο διάστημα – κάποιες θέσεις εργασίας. Φυσικά, δεν χρειάζεται καν να αναφέρουμε ότι για μια εβδομάδα όλος ο πλανήτης και οι φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού έβλεπαν τις ομορφιές της χώρας μας από τα βουνά και τις θάλασσες μας. Με λίγα λόγια το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένα δυνατό μέσο προβολής και άνθησης του τουρισμού μας.
Πηγή: woop.gr