Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

RALLY ACROPOLIS 2013: FLASH SERVICE I ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ

Ημερομηνία: 2 Ιουνίου
Ημέρα: 3η Flash No: 21δ
Service: I


87 ΧΑΛΚΙΑΣ Θέμης - ΜΑΧΑΙΡΑΣ Λεωνίδας
«Για εμάς τους ερασιτέχνες ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, όμως το σημαντικό είναι ότι φέραμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό. Μας ευχαρίστησε η πολύ αυξημένη παρουσία του κόσμου στις ειδικές, δεν το περιμέναμε και ήταν έκπληξη».

89 ΖΟΥΝΗΣ Ιωάννης - ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ Σπύρος

«Είμαι ικανοποιημένος στο σύνολο του αγώνα».

93 ΚΑΛΤΣΟΥΝΗΣ Χάρης - ΠΕΡΙΔΗΣ Ανδρέας
«Ήταν μια όμορφη μέρα, σήμερα καλύτερα από χθες. Ο τερματισμός στο Ακρόπολις είναι σπουδαίο πράγμα, ευχόμαστε να τερματίσουμε και σε άλλα Ακρόπολις».

131 ΝΙΩΡΑΣ Γρηγόρης - ΚΑΚΑΛΗΣ Κωνσταντίνος
«Αφού τερματίσαμε, είμαστε τυχεροί. Στο πρώτο loop μείναμε χωρίς μεσόμπαρο. Στην τελευταία ειδική έσπασε ένα ημιαξόνιο μετά το ασφάλτινο κομμάτι. Είμαστε χαρούμενοι που φτάσαμε εδώ».

132 ΚΥΡΚΟΣ Λάμπρος - ΠΟΛΥΖΩΗΣ Γιώργος
«Ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Στην Ε.Δ. 6 είχαμε κλατάρισμα. Κατά τα άλλα, όλα κύλησαν ομαλά και δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με το αυτοκίνητο, είμαστε ευχαριστημένοι».

133 ΣΠΑΝΟΣ Διονύσης - ΓΚΟΤΟΒΟΣ Σωτήρης
«Ήταν βασανιστικός αγώνας, σε επίπεδο τόσο ειδικών όσο και αυτοκινήτου. Στο τέλος είχαμε πρόβλημα με τα διαφορικά. Η οργάνωση ήταν καλή και ο αγώνας δύσκολος».

134 ΨΥΛΛΟΣ Δημήτρης - ΚΟΝΤΟΣ Κώστας
«Και μόνο ο τερματισμός σε Ράλλυ Ακρόπολις είναι ωραίο πράγμα. Πρέπει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους μηχανικούς μας, που έκαναν τα πάντα για να μη δεχθούμε ποινή και μας άλλαξαν τουρμπίνα σε ελάχιστο χρόνο».

135 ΜΠΑΝΤΟΥΝΑΣ Γιάννης - ΣΟΥΚΟΥΛΗΣ
Εγκατέλειψαν στην Ε.Δ. 6 με πρόβλημα στην ανάρτηση.

136 ΧΑΛΙΒΕΛΑΚΗΣ Νίκος - ΜΑΛΑΚΤΑΡΗ Ελένη
«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τερματίσαμε. Σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα. Στην Ε.Δ. Πίσσια 2 είχαμε τετ-α-κε, αλλά τελικά κάναμε καλύτερο χρόνο από το πρώτο πέρασμα. Προς το τέλος είχαμε πρόβλημα με τα φρένα και προσπαθούσα να φρενάρω με το κιβώτιο για να μη χάσουμε πολύ χρόνο. Ο αγώνας ήταν πολύ καλός».

137 ΠΙΤΣΑΚΗΣ Μανώλης - ΜΠΑΡΔΑΚΗΣ Σπύρος
«Μείναμε αμέσως μετά τον τερματισμό, μάλλον από κιβώτιο ταχυτήτων. Ωραίο το Ακρόπολις, αλλά νιώθω διαλυμένος από την κούραση».

140 "MIDER" - ΦΑΡΜΑΚΗ Μαριάννα
«Είχαμε προβλήματα, αλλά καταφέραμε να τερματίσουμε με σπασμένη την ανάρτηση εμπρός. Δύσκολος αγώνας, αλλά όλα καλά στο τέλος».

143 ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ Σάββας - ΑΚΡΑΤΟΣ Βαγγέλης
«Στην τελευταία ειδική είχαμε κλατάρισμα και αναγκαστήκαμε να αλλάξουμε λάστιχο. Ήταν ένας πολύ σκληρός αγώνας, Ακρόπολις από τα παλιά. Εμείς αντιμετωπίσαμε την ατυχία στο τέλος, αλλά αυτά συμβαίνουν».

146 ΓΙΩΤΗΣ Γιάννης - ΒΟΤΣΗΣ Γιώργος
«Είχαμε όλη την ημέρα πρόβλημα με την πίσω ανάρτηση και στην τελευταία ειδική είχαμε και κλατάρισμα. Ο αγώνας ήταν σκληρός, όμως το ευχαριστηθήκαμε και νομίζω ότι η εμφάνισή μας ήταν αξιοπρεπής».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.

FIAT ECO BONUS έως €6.000

  FIAT ECO BONUS έως €6.000 Η FIAT με το νέο ECO BONUS για το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο 500e δημιουργεί όφελος για τον καταναλωτή αξίας €6.000 για το επίπεδο εξοπλισμού la Prima και €4.800 για τις υπόλοιπες εξοπλιστικές εκδόσεις. Με αυτόν τον τρόπο το ηλεκτρικό FIAT 500e γίνεται οικονομικότερο στην αγορά του. Επιπλέον υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα μοντέλα.