Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

RALLY ACROPOLIS 2013: FLASH SERVICE D WRC-2 & JWRC - 2η ημέρα

Ημερομηνία: 1η Ιουνίου
Ημέρα: 2η Flash No: 10α
Service: D



2 HIRVONEN Mikko - LEHTINEN Jarmo
«Το πρωινό ήταν καλό. Δεν έχουμε να αλλάξουμε τίποτα. Το αυτοκίνητο είναι ΟΚ. Απλώς οδηγούμε».

3 SORDO Daniel - DEL BARRIO Carlos

«Το πρωινό δεν ήταν άσχημο. Το σχέδιό μας ήταν να βρισκόμαστε στο πόντιουμ, και είμαστε. Η στρατηγική παραμένει η ίδια και για το απόγευμα».

4 OSTBERG Mads - ANDERSSON Jonas
«Είχαμε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης. Κάτι ξεβιδώθηκε. Δεν ξέραμε ποιο είναι το πρόβλημα, αλλά τώρα το φτιάξαμε και συνεχίζουμε να πολεμάμε».

5 NOVIKOV Evgeny - MINOR Ilka
«Στη 2η ειδική έσπασε η δισκόπλακα. Μπορούσαμε να αλλάξουμε λάστιχο, αλλά τίποτα παραπάνω. Έπρεπε να συνεχίσουμε χωρίς φρένα».

6 AL ATTIYAH Nasser - BERNACCHINI Giovanni
«Χάσαμε την προφόρτιση στο πίσω διαφορικό, και έπρεπε να το ρυθμίζουμε μετά από κάθε ειδική. Θα προσπαθήσω να διατηρήσω τη θέση μου».

7 LATVALA Jari-Matti - ANTTILA Miikka
«Η κατάσταση είναι ΟΚ, όμως στο Ακρόπολις όλα μπορούν να συμβούν. Τα 19 δευτερόλεπτα δεν είναι πολλά, οπότε πρέπει να είμαστε ψύχραιμοι».

8 OGIER Sébastien - INGRASSIA Julien
«Κάναμε ό,τι μπορούσαμε. Οι χρόνοι μας δεν ήταν άσχημοι. Μετρούσαμε τη διαφορά ανά χλμ. από τον 1ο, και ιδιαίτερα στην 3η ειδική πήγαμε καλά. Τώρα θα κάνουμε κάποιες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο, αλλά όχι μεγάλες αλλαγές».

9 MIKKELSEN Andreas - MARKKULA Mikko
«Στο 4ο χλμ. της 3ης ειδικής είχαμε πρόβλημα με τα φρένα, και έπρεπε να φρενάρουμε με τις ταχύτητες. Το φτιάξαμε κάπως, αλλά και πάλι εξακολουθούσαμε να μην έχουμε σχεδόν καθόλου φρένα».

10 AL QASSIMI Khalid - MARTIN Scott
«Η 1η ειδική ήταν δύσκολη. Στην 4η μείωσα ρυθμό, γιατί δεν την ήξερα πολύ καλά και ήταν πολύ γρήγορη».

11 NEUVILLE Thierry - GILSOUL Nicolas
«Ήταν καλό πρωινό. Το αυτοκίνητο δούλεψε καλά και ήμουν προσεκτικός στα δύσκολα κομμάτια. Θα προσπαθήσω να διατηρήσω αυτόν το ρυθμό».

21 PROKOP Martin - ERNST Michal
«Ήταν πολύ καλό πρωινό. Είμαι χαρούμενος με τους χρόνους μας. Θα δούμε πώς θα είναι οι ειδικές το απόγευμα…».


Ημερομηνία: 1η Ιουνίου
Ημέρα: 2η Flash No: 10β
Service: D



36 AL KETBI Rashid - HEPPERLE Karina
«Στην 1η ειδική είχαμε κλατάρισμα. Μετά από αυτό κόψαμε στις υπόλοιπες. Το ράλλυ είναι μεγάλο».

37 BERTELLI Lorenzo - DOTTA Mitia
Εγκατέλειψε στην SS5 με σπασμένη ανάρτηση.

38 TRIVINO BUJALIL Ricardo - HARO Alex
Εγκατέλειψε στην SS4 με σπασμένη πίσω δεξιά ανάρτηση.

40 SMAILOV Arman - RUSOV Andrey
«Οι ειδικές είναι ξεχωριστές. Είναι η πρώτη μας φορά εδώ και είναι δύσκολο να πάμε γρήγορα. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα».

41 FUCHS Nicolas - MUSSANO Fernando
«Η 1η ειδική ήταν πολύ καλή. Στη 2η έπρεπε να προφυλάξουμε το αυτοκίνητο. Στην 3η και την 4η ήμασταν γρήγοροι».

45 VILLANUEVA Alexander - SANCHEZ Oscar
«Στην 1η ειδική είχαμε μια μικρή έξοδο, αλλά χωρίς προβλήματα. Κατόπιν το μόνο πρόβλημα ήταν η βαλβίδα αέρα. Έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί».

46 VALLARIO Marco - PASCALE Antonio
«Είχαμε δύο κλαταρίσματα».

48 AL-KUWARI Abdulaziz - DUFFY Killian
«Οδηγήσαμε περίπου δύομισι ειδικές με σπασμένη αντιστρεπτική. Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε και μειώνουμε τη διαφορά από τη 2η θέση. Έχουμε ακόμα τέσσερις ειδικές».

49 KIKIRESHKO Oleksii - LARENS Sergei
«Έκαναν ένα λάθος στην 4η ειδική και έσπασε το σύστημα διεύθυνσης. Επίσης, στην 1η έχασα μία διασταύρωση και έχασα περίπου 15 δλ.».

50 GORBAN Valeriy - KORSIA Volodymyr
«Στην 1η ειδική βγήκαμε από το δρόμο. Στη 2η σπάσαμε την πίσω ανάρτηση και στην 3η το διαφορικό. Δεν ήταν η μέρα μου». Χτύπησε την πίσω ανάρτηση στην SS5.

71 RASHEED Ala'A - MATAR Joseph
«Αντιμετωπίσαμε προβλήματα στη 2η και την 4η ειδική με το ακρόμπαρο, γιατί χτυπήσαμε κάποιες πέτρες. Είναι το δεύτερο ράλλυ μας στο WRC, και αυτό αποτελεί μια καλή εμπειρία για μας».

72 ALONSO Juan Carlos - MONASTEROLO Juan Pablo
«Μάλλον έχουμε λάθος ύψος στο αυτοκίνητο. Περιμέναμε πιο κατεστραμμένες ειδικές».

74 KUBICA Robert - BARAN Maciek
«Κερδίσαμε εμπειρίες. Ακόμα έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Ειδικά το Ακρόπολις χρειάζεται εμπειρία, γιατί πρέπει να ξέρεις πού να τοποθετήσεις το αυτοκίνητο και πού να αποφύγεις τις πέτρες».

76 AKSA Subhan - ARENA Nicola
«Το πρωί ήταν καλό. Οι πρώτες τρεις ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Η τελευταία ήταν αρκετά καλή και γράψαμε καλό χρόνο».

82 PROTASOV Yurii - SIKK Kuldar
«Σε μια ειδική πιάσαμε τον Novikov, αλλά πέρα από αυτό κανένα άλλο πρόβλημα».

83 TAMRAZOV Oleksii - CHEREPIN Pavlo
«Πολύ καλύτερα από χθες, η σκόνη είναι λιγότερη και το αυτοκίνητο οδηγείται. Στην 1η ειδική οι σημειώσεις μας δεν ήταν πολύ καλές. Προσπαθούμε να αποφύγουμε τις πέτρες».

Ημερομηνία: 1η Ιουνίου
Ημέρα: 2η Flash No: 10γ
Service: D


100 PARN Sander - JARVEOJA Ken
«Είχαμε δύο κλαταρίσματα. Το πρώτο στη 2η ειδική (εμπρός δεξιά), το οποίο δεν αλλάξαμε και τερματίσαμε αργά. Το δεύτερο ήταν στο 9ο χλμ. της τελευταίας ειδικής (εμπρός αριστερά) και το αλλάξαμε».

102 TIDEMAND Pontus - FLOENE Ola
«Είμαι αρκετά ευχαριστημένος με τη 2η θέση. Το πρωινό ήταν καλό, δεν είχαμε προβλήματα».

103 KOCI Martin - STARY Petr
«Είχαμε ένα κλατάρισμα στη 2η ειδική, που ήταν πολύ πετρώδης. Δεν ήταν εύκολο για το αυτοκίνητο. Δοκιμάζω διαφορετικά set-up - είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ, μετά τις χθεσινές εγκαταλείψεις».

104 AMBERG Andreas - LUKKA Mikko
«Αρχικά είχαμε κλατάρισμα και κατόπιν πρόβλημα με την ανάρτηση, η οποία έσπασε στην 3η ειδική. Είμαστε χαρούμενοι που βρισκόμαστε εδώ».

105 SUAREZ MIRANDA Jose Antonio - CARRERA ESTEVEZ Candido
«Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Στα τελευταία 5 χλμ. της 1ης είχαμε κλατάρισμα και επίσης είχαμε προβλήματα με τα πίσω ελαστικά. Είμαστε χαρούμενοι που προηγούμαστε».

106 BOSTANCI Murat - VATANSEVER Onur
«Ήμασταν και πάλι προσεκτικοί. Το Ακρόπολις είναι δύσκολο ράλλυ. Πρώτα απ' όλα, πρέπει να προσέξεις το αυτοκίνητο και να μην πιέσεις στο όριο. Είμαστε ικανοποιημένοι από την 3η θέση και θέλουμε να την κρατήσουμε μέχρι τέλους».

107 BURRI Michael - MOREAU Gabin
«Στην 1η ειδική η πίσω ανάρτηση έσπασε και μετά έπρεπε να οδηγήσουμε τρεις ειδικές με το πίσω μέρος του αυτοκινήτου να μην έχει σταθερότητα. Δεν ήταν καλή μέρα».

108 NIEMINEN Niko - KORHONEN Mikael
«Στην 1η ειδική είχαμε έξοδο, στη 2η δύο κλαταρίσματα».

109 AASEN Marius - ENGAN Marlene
Εγκατέλειψε από σπασμένο αμορτισέρ.

110 LEMES MACIAS Yerey - PENATE LOPEZ Rogelio
Εγκατέλειψε από σπασμένο αμορτισέρ.




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...