Η Fiat Group Automobiles Hellas ήταν μέλος της ΤΟΔ (Τοπικής Ομάδας Δράσης) του έργου ‘’Καθαρή Οδήγηση’’
Πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του ΚΑΠΕ (Κέντρο Ανανεώσιμων Πηγών & Εξοικονόμησης Ενέργειας) στο Πικέρμι η 3η και τελική συνάντηση της Τοπικής Ομάδας Δράσης (ΤΟΔ) και του Εθνικού Δικτύου Υποστήριξης (ΕΔΥ) για το έργο «Καθαρή Οδήγηση». Η συνάντηση είχε ως σκοπό να γίνει ο απολογισμός του έργου, να αποδοθούν οι τιμητικές διακρίσεις για το δεύτερο έτος διεξαγωγής του έργου στο καλύτερο μέλος της ΤΟΔ και του ΕΔΥ αντίστοιχα και να διανεμηθεί το...
ενημερωτικό-διαφημιστικό υλικό που παρήχθη στα πλαίσια του έργου, το οποίο απευθύνεται είτε στους πελάτες που επιλέγουν ένα καθαρό όχημα είτε σε αυτούς που δείχνουν ενδιαφέρον για το θέμα και θέλουν περισσότερη πληροφόρηση.
Η Fiat Group Automobiles Hellas είναι μέλος της ΤΟΔ του έργου «Καθαρή Οδήγηση», μια αυτονόητη συμμετοχή, μιας και η Fiat αναδείχθηκε για 6η συνεχόμενη χρονιά ως η μάρκα με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην Ευρώπη, με μέσο όρο 119,8 g/km, πιστοποιημένο από την εταιρεία JATO Dynamics, τη μεγαλύτερη εταιρεία παροχής δεδομένων για το αυτοκίνητο παγκοσμίως.
Κατά την υλοποίηση του έργου «Καθαρή Οδήγηση» πραγματοποιήθηκαν καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κόσμου σε σχέση με τα «καθαρά» οχήματα. Συγκεντρώνοντας τα στοιχεία από τις 9 χώρες που συμμετείχαν σ' αυτό, παρατηρείται ότι υπάρχουν κάποιες «κοινές» ιδέες που υλοποιήθηκαν, αλλά και αρκετές διαφοροποιήσεις και πρωτοτυπίες! Κάποιες από τις καμπάνιες που ήταν κοινές σε αρκετές χώρες ήταν η διεξαγωγή eco-rally (με καθαρά οχήματα που ο κόσμος είχε την ευκαιρία να οδηγήσει) ή παρόμοιων εκδηλώσεων (Open Days, Ημέρα Ηλεκτρικής Μετακίνησης), η παραγωγή ταινιών/οπτικού ενημερωτικού υλικού που προβάλλεται σε εκθετήρια, εκθέσεις, ιστοσελίδες κλπ. και η παραγωγή προωθητικού υλικού (μπλουζάκια, USB sticks, αφίσες, μαγνητάκια, σημαιούλες κλπ).
Μια ενδιαφέρουσα ιδέα με μεγάλη απήχηση στο κοινό ήταν ένα κουίζ βασισμένο στο τηλεπαιχνίδι «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος;», με τον τίτλο «Ποιος θέλει να γίνει πρωταθλητής στην εξοικονόμηση καυσίμου;». Οι περισσότεροι μπόρεσαν να απαντήσουν σωστά κατά μέσο όρο στις 5 από τις 15 ερωτήσεις, ενώ μόνο ένας απάντησε σε όλες!
Οι καλύτερες καμπάνιες έχουν συγκεντρωθεί σε ενημερωτικό Οδηγό, ο οποίος είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του έργου clean-drive.eu. Μία πολύ ενδιαφέρουσα δράση στα πλαίσια του έργου είναι η δημιουργία μίας ταινίας μικρού μήκους, με τον τίτλο «Το καινούργιο αυτοκίνητο του Μπομπ» που είναι επίσης αναρτημένη στην ιστοσελίδα του έργου. Η ταινία αυτή δημιουργήθηκε για τις ανάγκες του έργου με τη συμβολή των εταίρων από όλες τις συμμετέχουσες χώρες και έχει ως σκοπό τη συνοπτική και σχηματική προβολή των πλεονεκτημάτων που απολαμβάνει ο κάτοχος ενός Καθαρού Οχήματος, τόσο από πλευράς οικονομίας όσο και περιβάλλοντος.