Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2013: Συνέντευξη Τύπου πριν από τον αγώνα


FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE
2013 FIA WORLD RALLY CHAMPIONSHIP
ACROPOLIS RALLY
Συνέντευξη Τύπου πριν από τον αγώνα
Παρασκευή 31 Μαΐου

Παρόντες:
Jari-Matti Latvala, Volkswagen Motorsport
Mikko Hirvonen, Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team
Khalid Al Qassimi, Abu Dhabi Citroën Total World Rally Team
Evgeny Novikov, Qatar M-Sport World Rally Team

Ε:
Ας μιλήσουμε πρώτα με τους «ιπτάμενους Φινλανδούς». Τι συνέβη στην κατατακτήρια ειδική, Mikko;
MH:
Ακολουθήσαμε διαφορετικές τακτικές!
J-ML:
Έχουμε Φινλανδικό Πρωτάθλημα μεταξύ μας! Για να είμαι ειλικρινής, δεν είμαι καθόλου ικανοποιημένος. Αυτή ίσως να είναι και η χειρότερη κατατακτήρια ειδική που έχω πραγματοποιήσει. Προσπαθούσα να καταλάβω, και συνειδητοποιήσαμε ότι η ρύθμιση στο πίσω διαφορικό δεν ήταν αυτή που έπρεπε. Ήδη αλλάζει αυτό για τις απογευματινές ειδικές.

Ε:
Μikko, τι πήγε στραβά;
MH:

Πολλοί θεωρούν ότι με ενδιαφέρουν οι αγώνες πίστας, και νομίζω ότι σήμερα απέδειξα ότι δεν είμαι καθόλου καλός στις κατατακτήριες.

Ε:
Ναι, αλλά τι πήγε στραβά;
MH:
Δεν ξέρω. Όταν τελείωσα την ειδική αισθανόμουν πολύ καλά. Οδήγησα καθαρά, ίσως περισσότερο από όσο έπρεπε. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες. Το αυτοκίνητο ήταν καλό. Απλά, ήμουν αργός.

Ε:
Δε θα αλλάξεις κάτι στο αυτοκίνητο;
MH:
Όχι. Αισθανόμουν άνετα και δεν πρόκειται να κάνω κάποια αλλαγή.

Ε:
Πώς ήταν η δοκιμή που έκανες αυτήν την εβδομάδα πριν από τον αγώνα;
MH:
Πήγε καλά. Οδήγησα για μισή μέρα, αλλά κάναμε πολλή δουλειά και αισθανόμουν πολύ καλά με τις ρυθμίσεις που επέλεξα. Θεωρώ ότι αυτό το στήσιμο που έχω επιλέξει θα δουλέψει τέλεια. Είναι καλό που κάναμε αυτά τα χιλιόμετρα πριν από τον αγώνα.

Ε:
Πώς μπορείς να διεκδικήσεις μία θέση στο βάθρο; Την υψηλότερη ίσως;
MH:
Απλά, θα πρέπει να προσπαθήσουμε. Η σειρά εκκίνησης για τη μεγάλη ειδική δεν είναι ιδανική. Ο αγώνας δεν έχει αρχίσει ακόμη, όμως, και όλα είναι πιθανά. Χρειάζεται να κάνουμε τον τέλειο αγώνα. Έχω κάνει χαζά λάθη φέτος, πρέπει να συνέλθω και, αν αυτό συμβεί, τότε όλα είναι δυνατά.

Ε:
Ο ρυθμός ήταν καλός στην Αργεντινή;
MH:
Ο ρυθμός ήταν εκεί, αλλά έκανα ένα χαζό λάθος. Πρέπει να το αποφύγω αυτό.

Ε:
Και πώς βλέπεις τη μάχη για τον τίτλο;
MH:
Συγκεντρώνομαι στη μάχη του τίτλου του Φινλνανδικού Πρωταθλήματος με τον Jari-Matti...

Ε:
Και σοβαρά τώρα;
MH:
Η διαφορά με τον Ogier είναι μεγάλη, για αυτό θα πάμε αγώνα με τον αγώνα. Αυτό που θέλουμε είναι να αρχίσουμε να κερδίζουμε, και μετά θα δούμε τι θα γίνει. Ο κύριος στόχος είναι το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, αλλά, αν το καταφέρουμε αυτό, θα έρθουν και βαθμοί για εμάς.

Ε:
Οι αναγνωρίσεις πώς πήγαν; Τι ήταν αυτό που επηρέασε τις δοκιμές σου;
J-ML:
Είχαμε ένα πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου αναγνωρίσεων, το οποίο υπερθερμαινόταν και μετά σταμάτησε να δουλεύει. Αυτό δεν άλλαξε τις σημειώσεις μας, αλλά στο σκοτάδι όλα τα «χασίματα» φαίνονταν λίγο διαφορετικά. Είχαμε ένα πέρασμα τη νύχτα και η ειδική έδειχνε να είναι εντάξει. Τη νύχτα μπορεί να χάσεις περισσότερο χρόνο από ό,τι την ημέρα, ειδικά αν δεν έχεις αυτοπεποίθηση στις σημειώσεις σου.

Ε:
Οι ειδικές πώς είναι; Πώς σου φαίνεται η μεγάλη απογευματινή σημερινή ειδική;
J-ML:
Σχεδόν για μία ώρα εχθές το βράδυ προσπαθούσα να ρυθμίσω τα φώτα του αυτοκινήτου. Τώρα είναι εντάξει. Είναι πολύ σημαντικό να είναι σωστά τα φώτα! Είναι ασυνήθιστο να αγωνιζόμαστε τη νύχτα, αλλά το κάνει πιο εύκολο ότι κάνουμε ένα μέρος της νωρίτερα στη μεγάλη ειδική. Είναι συναρπαστικό, αλλά κάνει πολύ σημαντικές τις σημειώσεις, οι οποίες πρέπει να είναι πολύ ακριβείς, την ώρα που σημαντικό είναι και το θέμα της σκόνης, το οποίο θα επηρεάσει επίσης το αποτέλεσμα. Δε νομίζω όμως ότι θα έχουμε πρόβλημα σκόνης, και σίγουρα θα έχει ενδιαφέρον.

Ε:
Ποιος είναι ο στόχος για αυτόν τον αγώνα;
J-ML:
Στην κατατακτήρια ειδική δεν πήγαμε καλά, και συνήθως έχουμε καλύτερη σειρά εκκίνησης. Ο αγώνας είναι μεγάλος, και συνήθως συμβαίνουν πολλά απρόοπτα εδώ. Είναι πιο σκληρός αγώνας. Είναι σημαντικό να οδηγήσεις γρήγορα, αλλά και να αποφύγεις τα προβλήματα. Θα είναι σημαντικό να μπορέσουμε να παλέψουμε για τη νίκη, αλλά ο Seb Ogier δείχνει πολύ δυνατός αυτήν τη στιγμή και πρέπει να κάνεις πολύ καλό αγώνα για να μπορέσεις να σταθείς απέναντί του. Επίσης, υπάρχουν και άλλοι οδηγοί που πιέζουν πολύ. Χρειάζεται να αποφύγεις τα ρίσκα και να προσέξεις τα κακά σημεία. Ελπίζω η τακτική μου να δουλέψει σε αυτόν τον αγώνα.

E:
Khalid, καλωσόρισες και πάλι στο WRC, είναι ωραίο που επέστρεψες μετά από απουσία ενός έτους. Πώς προσαρμόζεσαι στη Citroën DS3 WRC;
KAQ:
Είναι αρκετός ο καιρός της απουσίας μου από το επίπεδο του WRC. Πάνε 4 χρόνια από το τελευταίο μου Ακρόπολις - είναι δύσκολο. Το αυτοκίνητο είναι νέο και είμαστε με μια φανταστική ομάδα. Έχουμε πολλά να κάνουμε και άλλα τόσα με το αυτοκίνητο για να το προσαρμόσουμε στο στιλ οδήγησής μου. Είναι ένα ευαίσθητο αυτοκίνητο, πρέπει να είσαι σίγουρος για ό,τι κάνεις. Η δυνατότητα αλλαγών στο αυτοκίνητο είναι μεγάλη, όμως μόνο μία λεπτομέρεια μπορεί να το κάνει τελείως διαφορετικό. Τώρα το σετάρουμε ώστε να με βολεύει.

Ε:
Πώς πάνε τα πράγματα με τον Scott Martin, τον νέο σου συνοδηγό;
KAQ:
Είναι φανταστικά, εξελισσόμαστε πολύ καλά. Αλλά ας μην ξεχνάμε πως είμαστε μαζί μόλις για 2 ή 3 ράλλυ, θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος. Έχω δοκιμάσει μερικούς συνοδηγούς και όλοι είναι εντάξει, αλλά η χημεία υπήρχε και στην προηγούμενη ομάδα με τον Scott, όταν συνυπάρξαμε για μια περίοδο.

Ε:
Ποια θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση αυτό το σαββατοκύριακο; Ποια είναι η στρατηγική σου;
KAQ:
Πρώτα απ' όλα, είμαι στο πρώτο αυτοκίνητο σήμερα - θα αντιμετωπίσω όλες τις πιθανές εκπλήξεις. Δε θα έχω σκόνη, αλλά θα καθαρίζω το δρόμο από το μπόσικο χώμα, πράγμα που μπορεί να μου στοιχίσει αρκετά σε χρόνο. Το μόνο πλεονέκτημα είναι η έλλειψη σκόνης, θα δούμε πώς θα πάει.

Ε:
Είναι μια δύσκολη δουλειά...
KAQ:
Δε θα είναι εύκολο, ειδικά επειδή έχω πολύ καιρό να το κάνω. Έχω αρκετό βάρος στους ώμους μου.

Ε:
Πώς νιώθεις πριν από τον αγώνα, Evgeny?
EN:
Νιώθω καλά. Θα δούμε αν η θέση εκκίνησης είναι καλή. Είναι δύσκολη η αρχή σε ειδική 47 χλμ. και η νυχτερινή είναι σκληρή, αλλά θα δούμε.

Ε:
Σε αυτό το ράλλυ κατάφερες να πάρεις τις πρώτες σου νίκες σε ειδικές και έγινες ο νεότερος σε ηλικία οδηγός που έχει κερδίσει ειδική στο WRC. Είναι ακόμα μία καλή ανάμνηση για σένα;
EN:
Ναι, κατά κάποιο τρόπο. Έχω καλές αναμνήσεις από το 2009, μου αρέσει αυτό το ράλλυ και το γνωρίζω αρκετά καλά. Είναι η πέμπτη μου φορά εδώ και ελπίζω αυτό να βοηθήσει.

Ε:
Βρέθηκες κοντά στο πόντιουμ στα τελευταία δύο ράλλυ, αλλά δεν τα κατάφερες. Τι μπορείς να κάνεις εδώ;
EN:
Δεν υπάρχει σαφής απάντηση, όλα είναι πιθανά, αλλά θα πρέπει να είμαστε ταχύτεροι - για να γίνει αυτό, πρέπει όλα να είναι στην εντέλεια. Προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο και να βελτιώσουμε τα αποτελέσματά μας.



ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ

Martin Holmes
Martin Holmes Rallying, UK

Ε:
Jari-Matti, πριν από 10 χρόνια έζησες μια εμπειρία εδώ. Πες μας γι' αυτήν...
J-ML:
Ήρθα εδώ μικρό παιδί, 18 ετών. Ήταν μόλις το δεύτερό μου ράλλυ στο Παγκόσμιο με ένα Ford Focus WRC. Πριν από το ράλλυ έδωσα πολλές συνεντεύξεις, ποτέ δεν περίμενα να ήταν τόσο πολλές. Ήμουν έκπληκτος από το ενδιαφέρον. Ένιωθα ωραία, ήμουν ενθουσιασμένος. Κατόπιν ξεκίνησε το ράλλυ. Ήμουν πολύ, πολύ κουρασμένος στις απλές, δεν μπορούσα να συνηθίσω τη ζέστη - είχε τόση ζέστη! Οι νύχτες ήταν μικρές και οι μέρες μεγάλες. Από φυσική κατάσταση ήμουν καλά, αλλά θα μπορούσα να είμαι και καλύτερα. Η ανάμνηση είναι πολύ καλή, τερμάτισα στη 10η θέση και ήταν το καλύτερό μου αποτέλεσμα στο WRC. Την Κυριακή ήμουν ταχύτερος του Didier Auriol, που οδηγούσε Skoda. Ήμουν ο 9ος ταχύτερος και αυτό σήμαινε πολλά για μένα. Είχαμε και ένα απρόοπτο... αλλά επέζησα. Θα μπορούσα να μιλάω όλη μέρα, αλλά θα πρέπει να σταματήσω τώρα. Δεν είχα ιδέα πώς να σετάρω το αυτοκίνητο, οι σημειώσεις μου ήταν οικτρές, αλλά υπήρχε πολύ πάθος.

FIA JUNIOR WRC CHAMPIONSHIP
Παρόντες:
Marius Aasen
Andreas Amberg

Ε:
Πώς ήταν οι αναγνωρίσεις για εσένα, Marius; Πώς σου φάνηκαν οι ειδικές διαδρομές;
MA:
Κάποια τμήματα ήταν πολύ σκληρά και κάποια άλλα πολύ καλά. Σε μερικά σημεία χρειάζεται να προσέχεις και να χρησιμοποιείς το μυαλό σου για να μην προκαλέσεις ζημιά στο αυτοκίνητο - ειδικά με αυτό το αυτοκίνητο που δεν είναι τόσο δυνατό όσο ένα WRC.

E:
Ποια θα είναι η στρατηγική σου για αυτόν τον αγώνα; Πώς θα αντιμετωπίσεις τη μεγάλη βραδιά σήμερα;
MA:
Είναι η δεύτερη φορά που θα οδηγήσω βράδυ, οπότε θα προσπαθήσω να μάθω. Είναι ένας μεγάλος αγώνας και θα ξεκινήσουμε επιφυλακτικά στην πρώτη πολύ μεγάλη ειδική διαδρομή. Θέλουμε να τερματίσουμε την ειδική χωρίς προβλήματα και μετά να πιέσουμε λίγο παραπάνω στην επόμενη.

Ε:
Μιλούσες νωρίτερα με τον συμπατριώτη σου Νορβηγό, Mads Ostberg. Σου έδωσε κάποια συμβουλή;
MA:
Μου έδωσε αρκετές καλές συμβουλές. Πιστεύω ότι έχουμε κάνει πρόοδο από την Πορτογαλία και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.

Ε:
Όπως ανέφερες, αγωνίστηκες στην Πορτογαλία. Τι έμαθες από αυτόν τον αγώνα;
MA:
Έμαθα πολλά. Ήταν η πρώτη μου φορά στην Πορτογαλία και αυτός είναι ο δεύτερός μου αγώνας. Θα προσπαθήσουμε να πιέσουμε, όμως μερικά σημεία είναι πολύ, πολύ σκληρά. Πιστεύω ότι έχουμε φτιάξει καλές σημειώσεις και έχουμε σημειώσει να δύσκολα σημεία.

Ε:
Τι θέλεις να πετύχεις αυτή τη χρονιά;
MA:
Θέλω να μάθω, αλλά, όπως και ο συνοδηγός μου, θέλουμε να βελτιωθούμε και να προσπαθήσουμε να βρεθούμε στο πόντιουμ στο τέλος. Πρέπει να σκεφθούμε τον κάθε αγώνα ξεχωριστά. Είναι δύσκολο, αλλά έτσι θα μπορούμε να σκεφτόμαστε και το πρωτάθλημα.

Ε:
Andreas, τερμάτισες 4ος στην Πορτογαλία πριν από δύο μήνες και συγκέντρωσες καλούς βαθμούς για το πρωτάθλημα. Ποιοι είναι οι στόχοι σου για αυτόν τον αγώνα και για το 2013 γενικότερα;
AA:
Είναι ένας πολύ σκληρός αγώνας, αλλά μαθαίνουμε συνεχώς.

Ε:
Πώς ήταν οι αναγνωρίσεις για εσένα; Τι κάνατε για να προετοιμαστείτε για αυτόν τον αγώνα;
AA:
Είναι πολύ δύσκολο για εμένα, καθώς είναι μόλις ο δεύτερος αγώνας μου στο εξωτερικό.

Ε:
Κάνατε δοκιμές για αυτόν τον αγώνα;
AA:
Ναι, κάναμε μερικές σήμερα το πρωί. Ένιωθα καλά με το αυτοκίνητο και έχουμε και καινούργια ελαστικά. Το καινούργιο καύσιμο δουλεύει καλά, πολύ καλά.

Ε:
Ποια θα είναι η στρατηγική σας;
AA:
Θα προσπαθήσω να πιέσω στο μέγιστο.

Ε:
Φουλ επίθεση, λοιπόν;
AA:
Ναι.

Ε:
Είναι αυτός ο καλύτερος τρόπος;
AA:
Το Fiesta είναι καλό αυτοκίνητο.

FIA WRC 2 CHAMPIONSHIP
Παρόντες:
Subhan Aksa

Ε:
Subhan, σε καλωσορίζουμε στο WRC 2 και βλέπουμε ότι φέτος αγωνίζεσαι με Fiesta RRC. Ποια η γνώμη σου για το αυτοκίνητο μέχρι στιγμής;
SA:
Αισθανόμαστε αρκετά καλά. Αυτή είναι η τρίτη φορά που βρίσκομαι στην Ελλάδα, αλλά μόνο η δεύτερη φορά με Regional Rally Car. Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο θα είναι καλύτερο στο πολύ κατσαρό οδόστρωμα, θα είναι καλύτερο για την Ελλάδα. Θέλουμε ένα καλό αποτέλεσμα όπως και πέρσι.

Ε:
Ποιο είναι το σχέδιο για αυτόν τον αγώνα; Κάνατε προηγουμένως κάποιες δοκιμές;
SA:
Δυστυχώς, όχι. Κάναμε δύο περάσματα και αισθανθήκαμε καλύτερα με το αυτοκίνητο. Ελπίζουμε να εκμεταλλευτούμε αυτήν την εμπειρία και στις δύο πρώτες ειδικές.

Ε:
Μιλώντας για αυτές τις ειδικές, τι σκέφτεσαι για σήμερα το βράδυ;
SA:
Βοήθησε που κάναμε τις αναγνωρίσεις το βράδυ. Αλλά θα είναι δύσκολο για το αυτοκίνητο. Θα δούμε απόψε. Δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει ποιες θα είναι οι ρεζέρβες, αλλά έχουμε αρκετή αυτοπεποίθηση.

Ε:
Τι επιθυμείτε φέτος για το WRC 2;
SA:
Έχουμε ήδη μάθει αρκετά. Ο ανταγωνισμός είναι πολύ πιο δύσκολος φέτος και ελπίζουμε να μάθουμε πολύ περισσότερα. Ελπίζουμε να βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο για το επόμενο έτος.

Ε:
Με ποιον συγκρίνεις τον εαυτό σου;
SA:
Ο Abdulaziz [Al-Kuwari] είναι ο πρώτος [WRC 2 Championship] και ο Robert Kubica θα είναι γρήγορος βάσει του χρόνου που έκανε στην Πορτογαλία.

Ε:
Ποια πιστεύεις ότι θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση για τους οδηγούς του JWRC;
SA:
Το να προσέξουν τα χαντάκια. Θα περάσουμε από αυτά τα σημεία τρεις ή ακόμα και τέσσερις φορές αφότου έχουν περάσει τα World Rally Cars, οπότε πρέπει να προσέξουμε τα χαντάκια. Θα είναι δύσκολο.

Ε:
Και σε τι προσβλέπεις αυτήν τη χρονιά;
SA:
Ελπίζουμε να πετύχουμε τα ίδια αποτελέσματα του περσινού PWRC. Ευτυχώς, έχουμε επιπλέον γύρους έπειτα από ό,τι μας συνέβη στην Πορτογαλία, αλλά ελπίζουμε να ξανανέβουμε στο πόντιουμ.
Acropolisrally.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!