Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία για το 9ο ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΚΡΗΤΗΣ

Με τον χαρακτηρισμό σαν απόλυτα επιτυχημένο πέρασε στην ιστορία άλλο ένα Ιστορικό Ραλλυ Κρητης από τον ΣΙΠΑΚ, για ένατη συνεχή χρονιά.

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Παλαιών Αυτοκινήτων είχε σχεδιάσει και προετοιμάσει την κάθε λεπτομέρεια του αγώνα, προσφέροντας έτσι ένα πολύ όμορφο και διασκεδαστικό διήμερο στα 26 πληρώματα που έλαβαν συμμετοχή.

Στην παρέα των «παλαιών αυτοκινήτων» βρέθηκαν αυτοκίνητα...
κατασκευής από το 1933, εως και σχετικά πιο σύγχρονα, του 1979.

Ο αγώνας πήρε εκκίνηση το μεσημέρι του Σαββάτου από την Πλατεία Δικαστηρίων, με τα αυτοκίνητα να κατευθύνονται στον Δήμο Κισσάμου και τα χωριά γύρω από τα χωριά του Καστελίου. Η πρώτη μέρα του αγώνα έκλεισε με την πρωτοβουλία του Δήμαρχου Κισσάμου που είχε προετοιμάσει άψογα την υποδοχή των αγωνιζομένων και των φίλων τους στην Πλατεία του Καστελίου, με όργανα, χορευτές και, φυσικά, κέρασμα τοπικών προϊόντων της περιοχής, χαρίζοντας ειδικά στους Εκτός Κρήτης συμμετέχοντες μια αξέχαστη εμπειρία κρητικής φιλοξενίας που θα θυμούνται χρόνια.

Μετά από την πλούσια βραδιά που ακολούθησε και σε εστιατόριο στην παραλία, η δεύτερη μέρα ξεκίνησε ξανά από την Πλατεία Καστελίου δίνοντας εκεί ραντεβού για το μεσημέρι και τον Τερματισμό.

Η αθλοθέτηση των νικητών έγινε σε εστιατόριο στην Παραλία του χωριού που φιλοξένησε άψογα δυο μέρες τους αγωνιζόμενους και τις παρέες τους, μέσα ξανά από κρητική μουσική και πλούσιο γεύμα. Χαρακτηριστική ήταν η πάρα πολύ καλή διάθεση όλων όσων συμμετείχαν αφού και η τσικουδιά δεν έλειψε από καμία στάση των αυτοκινήτων διασχίζοντας τα χωριά του Δήμου Κισσάμου τις δυο αυτές ημέρες!!!

Στην Γενική Κατηγορία πρώτοι ήταν οι Νασόπουλος Λεωνίδας-Νασόπουλος Ηλίας με Peugeot 504 του 1977 που παρόλη την ποινή που χρεώθηκαν λόγω λάθος διαδρομής, η καλή τους βαθμολογία στον υπόλοιπο αγώνα δεν τους στέρησε την πρωτιά στον αγώνα. Δεύτερο πλήρωμα με επίσης πολύ καλή αγωνιστική παρουσία ήταν οι Χαβρεδάκης Νίκος – Ζωγραφάκης Μιχάλης με BMW 501 V8 του 1959 επίσης, και τρίτοι οι Παπαδάκης Ηλίας-Παπαδάκη Ισαβέλλα με VW του 1970. Την τέταρτη και Πέμπτη θέση κατέλαβαν οι Τσουρουνάκης Νικος-Γεωργιλάκη Ελένη BMW 2002 του 1973 και οι Πετρουλάκης Βασίλης-Παπαδοπούλου Ευρώπη με το εντυπωσιακό Truimph TR4 του 1964.

Στις κατηγορίες, στη συνέχεια, και στην Ε, το πρώτο κύπελλο πήραν οι Χαβρεδάκης Νίκος-Ζωγραφάκης Μιχάλης και το δεύτερο οι Ζαρίφης Δημοσθένης-Αντωνόπουλος Αλέξης με Mercedes 220S του 59.

Τα τριάδα στην Κατηγορία F συμπλήρωσαν οι Παπαδάκης Ηλίας-Παπαδάκη Ισαβέλλα, Πετρουλάκης Βασίλης-Παπαδοπούλου Ευρώπη και Βαλινδάς Γεώργιος-Βαλινδά Φωτεινή με Mersedes 220S του 61.

Για την Κατηγορία G πρώτους είχαμε τους Νασσόπουλος-Νασσόπουλος, Τσουρουνάκης-Γεωργιλάκη και Πολιτάκης Γεωργ-Καμπιρίδη Δέσποινα με Mitsubishi Lancer του 74.

Τα κύπελλα όμως που έκλεψαν την παράσταση ήταν του «Ευ Αγωνίζεσθε» που δικαίως απενεμήθη στους Φωτεινόπουλος Παναγιώτης-Φωτεινοπούλου Ελένη με Mersedes 190SL του 66 και στους Παπαδάκης Ηλίας-Παπαδάκη Ισαβέλλα με VW για την πρωτοβουλία τους που ενώ προηγούνταν στον αγώνα και στην κατάταξη σταμάτησαν για να δώσουν «μηχανική» βοήθεια στο «μπιμπελό» του αγώνα ένα Packard Sedan 7500cc του 1933 των Ζαφείρη Νίκο-Ζαφείρη Σωσώ που αντιμετώπισαν ένα μικρό πρόβλημα κατά την διάρκεια των ειδικών θέτοντάς τους εκτός ανταγωνισμού, συνεχίζοντας όμως σε ρυθμούς βόλτας.

Το κύπελλο μικρότερου κυβισμού κέρδισαν οι Γαλάνης Λευτέρης-Μαρκουλάκης Αλέξανδρος με Fiat 500 του 68, του μεγαλύτερου κυβισμού Στεργιόπουλος Ευαγ-Δρακωνάκης Ηλίας με Ford Mustang 5000cc του 66, του παλαιότερου αυτοκινήτου οι Ζαφείρης Νίκος-Ζαφείρη Σωσώ με το πανέμορφο Packard του 33, της μακρυνότερης συμμετοχής στον Παπαδόπουλος Αντρέας-Τσιώνη Ελένη με MG TF του 55 που ταλαιπωρήθηκαν και λίγο παραπάνω λόγω μηχανικών βλαβών, και της νέας συμμετοχής οι Γαβριλακης Γιώργος-Λιόλιος Θεόδωρος με Citroen DS του 1973.

Το Δ.Σ. του Συλλόγου αισθάνεται την μεγάλη υποχρέωση να ευχαριστήσει ιδιαίτερα τον Δήμαρχο Κισσάμου κ.Μυλωνάκη για την άψογη υποδοχή και περιποίηση όλων των συμμετεχόντων στον διήμερο αγώνα, και φυσικά την ANEK LINES που για άλλη μια φορά ήταν χορηγός μετακίνησης των εκτός Κρήτης πληρωμάτων.

Επίσης ευχαριστεί θερμά τους χορηγούς του αγώνα «Κεκάκη Κλαίρη – Σχολή Οδηγών» και τα προϊόντα “VIE” της Knorr, τους χορηγούς επικοινωνίας MAX Fm, SKY News, LOVE Radio, MRB Radio και Τηλεόραση ΚΥΔΩΝ, το Cretadrive.gr, crn.gr, flashnews.gr, tromaktiko/blogspot.gr, sportfm.gr, και όλα τα blog και τα sites στο διαδίκτυο που στήριξαν με προβολή την προσπάθεια του Συλλόγου, και φυσικά, αυτούς που συνετέλεσαν για την ομαλή διεξαγωγή της διοργάνωσης, τους κριτές και χρονομέτρες του αγώνα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.