Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προτιμούν την κατάσχεση από το να συνεχίσουν να πληρώνουν την δόση του αυτοκινήτου...

Σημαντικές καθυστερήσεις καταγράφονται στην εξόφληση δανείων που έχουν χορηγηθεί από τραπεζικά ιδρύματα σε ιδιώτες για την απόκτηση ΙΧ, κάτι που οφείλεται μεταξύ των άλλων και στην μείωση των τιμών των αυτοκινήτων γεγονός που καθιστά ασύμφορη για πολλούς δανειολήπτες τη συνέχιση εξόφλησης του δανείου τους.

Εκτός από τα οικονομικά προβλήματα που δυσχεραίνουν την εξόφληση των δανείων, ορισμένοι δανειολήπτες προτιμούν την...
κατάσχεση του αυτοκινήτου τους από το τραπεζικό ίδρυμα παρά να συνεχίσουν να καταβάλουν τις δόσεις τους. Αυτό συμβαίνει επειδή οι τιμές, βάσει των οποίων έγινε η αρχική χρηματοδότηση, ενδεχομένως να μην ανταποκρίνονται στις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς.

Αν κάποιος έλαβε πριν από 15 μήνες δάνειο εξαετίας για την αγορά καινούργιου ΙΧ με τιμή 20.000 ευρώ και η εμπορική αξία του πλέον έχει πέσει στις 8.000 ευρώ, όπως επισημαίνεται σε δημοσίευμα της εφημερίδας "Το Βήμα", είναι προτιμότερο για το δανειολήπτη να χάσει τις δόσεις που έχει καταβάλει ως σήμερα παρά να συνεχίσει να το εξοφλεί, καθώς η οφειλή του σήμερα στην τράπεζα προσεγγίζει τις 17.000 ευρώ.

Στις μέρες μας, λιγότερο από το 10% των λιγοστών αιτήσεων που κατατίθενται για δάνεια αυτοκινήτου παίρνει τελικά έγκριση εκταμίευσης. Το πρώτο εννεάμηνο του 2010, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, τα υπόλοιπα των καταναλωτικών δανείων μειώθηκαν κατά 964 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο ετήσιος ρυθμός μεταβολής τους διαμορφώθηκε σε αρνητικά επίπεδα (-2,1%).

Σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, μόνο μέσα στο δίμηνο Σεπτεμβρίου-Οκτωβρίου δημοπρατήθηκαν περισσότερα από 7.000 κατασχεθέντα αυτοκίνητα. Στις δημοπρασίες αυτές συμμετείχαν μόνο έμποροι, ενώ στα διοικητικά επιτελεία των τραπεζών υπάρχει η σκέψη να διενεργηθούν δημοπρασίες ανοιχτές και στο κοινό, με στόχο τη διάθεση αυτοκινήτων που δεν πωλήθηκαν στους επαγγελματίες εμπόρους.

Ουρές για ρύθμιση χρεών

Εκατοντάδες Λαρισσαίοι συρρέουν για να κατορθώσουν να υπαχθούν στις ρυθμίσεις για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά. Αυτό καθίσταται εμφανές από το γεγονός ότι από την 1η Σεπτεμβρίου, ημερομηνία έναρξης εφαρμογής του νόμου, τα τραπεζικά ιδρύματα της Λάρισας έχουν παραλάβει περισσότερες από χίλιες αιτήσεις για χορήγηση αναλυτικής κατάστασης χρεών από τους δανειολήπτες πελάτες τους.

Στο μεταξύ, καταναλωτικές οργανώσεις και δικηγόροι έχουν επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για τον εξωδικαστικό συμβιβασμό, προκειμένου να ρυθμιστούν οι οφειλές και να αποφευχθεί το ενδεχόμενο πλειστηριασμού της κατοικίας του οφειλέτη. Κι αυτό παρά το γεγονός ότι η αναστολή πλειστηριασμών της κύριας κατοικίας λήγει στις 3 Φεβρουαρίου του 2011.

Ενδεικτικό του κλίματος είναι ότι στο ΙΝΚΑ Θεσσαλίας έχουν υποβληθεί μέχρις στιγμής, πάνω από 110 αιτήσεις ένταξης στον νόμο, καθώς ο εξωδικαστικός συμβιβασμός μέσω των οργανώσεων καταναλωτών γίνεται δωρεάν. Βέβαια, και στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού, που λειτουργεί στη Νομαρχία, οι αιτήσεις είναι αρκετές και εκατοντάδες έχουν διεκπεραιώσει οι δικηγόροι της Λάρισας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.