Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ράλι Μεγάλης Βρετανίας (11–14 Νοεμβρίου 2010)


Με την 36η νίκη στην «καριέρα» του, το C4 WRC κλείνει ιδανικά τον κύκλο του, παραδίδοντας την σκυτάλη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι στο νέο DS3 WRC.

Ο τελευταίος αγώνας της χρονιάς βρήκε τους Loeb-Elena για 8η φορά φέτος στην κορυφαία θέση του βάθρου. Αυτή η νίκη ήταν παράλληλα η 36η για τη C4 WRC σε 56 αγώνες. Η 3η μέρα του αγώνα βρήκε τον Loeb λιγότερο από 5δλ. μπροστά από τον Petter Solberg. Η επίθεση του Γάλλου οδηγού... αύξησε τη διαφορά από τον Νορβηγό - μετά τις δύο πρώτες ειδικές - στα 14δλ., κάτι που όμως δεν εφησύχασε τον Loeb. «Παρά το ότι δεν βρέχει οι δρόμοι είναι εξαιρετικά ολισθηροί. Έχουμε μια διαφορά 14δλ. όμως αυτό δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να συνεχίσω την επίθεση μέχρι το τέλος». Η επικράτηση του 7κις παγκόσμιου πρωταθλητή έναντι του Solberg και στις δύο τελευταίες ειδικές του αγώνα σφράγισε τη νίκη του, την 62η της καριέρας του. «Χρειάστηκε να πολεμήσουμε από την αρχή μέχρι το τέλος, τόσο ενάντια στους αντιπάλους μας, όσο και στις συνθήκες. Ο Petter με είχε κερδίσει εδώ το 2003 όμως δεν είχα σκοπό να εκδικηθώ. Απλά ήξερα ότι θα πρέπει να είμαι συνεχώς σε εγρήγορση αφού είναι εξαιρετικά γρήγορος ειδικά σε αυτόν τον αγώνα. Σε κάθε περίπτωση, όπως και στην Ισπανία, απολαύσαμε την οδήγηση της C4 WRC, αφού επιπλέον δεν είχαμε το άγχος του πρωταθλήματος. Είμαι πολύ χαρούμενος που τελειώσαμε ιδανικά τη χρονιά ευχαριστώντας την ομάδα και χαρίζοντας την τελευταία νίκη της C4» ολοκλήρωσε ο Loeb.
«Πραγματικά ζήσαμε μια εκπληκτική χρονιά με έναν εξαιρετικό Sébastien Loeb», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën Racing Olivier Quesnel, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε και στον Sébastien Ogier. «Ο Ogier έδειξε τις δυνατότητες του και παρά το χθεσινό του λάθος δεν πρέπει να ξεχνάμε τις δύο νίκες που πέτυχε. Με 10 νίκες σε 13 αγώνες πιστεύω πως πραγματοποιήσαμε την καλύτερη χρονιά μας στο WRC. Φέτος είχαμε δύο στόχους: να συνεχίσουμε τις νίκες με το C4 και παράλληλα να ετοιμάσουμε το DS3 WRC. Στη Σουηδία θα δούμε πόσο καλά τα καταφέραμε, όμως νιώθω αρκετά σίγουρος για το 2011».

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ
Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος – SS1: Sébastien Loeb (Citroën C4) – SS2: Jari-Matti Latvala (Ford Focus) – SS3: Loeb – SS4: Latvala – SS5: Sébastien Ogier (Citroën C4) – SS6 & 7: Loeb.
2ο σκέλος – SS8 & 9: Petter Solberg (Citroën C4) – SS10: Loeb – SS11: Solberg – SS12 μέχρι SS14: Loeb – SS15: Solberg – SS16: Loeb.
3ο σκέλος: - SS17 & 18: Loeb – SS19: Latvala – SS20: Dani Sordo (Citroën C4).

Καλύτερες επιδόσεις : Loeb, 11 ταχύτεροι χρόνοι – Solberg, 4 – Latvala, 3 – Ogier & Sordo 1 ο καθ’ ένας.
Τελική κατάταξη του Ράλι Ισπανίας*
1. Loeb / Elena Citroën C4 3h14’54’’0
2. P. Solberg / Patterson Citroën C4 +19’’1
3. Latvala / Anttila Ford Focus +1’35’’3
4. Hirvonen / Lehtinen Ford Focus +1’53’’3
5. Sordo / Vallejo Citroën C4 +2’12’’2
6. H. Solberg / Prévot Ford Focus +6’26’’5
7. Wilson / Martin Ford Focus +8’37’’8
8. Räikkönen / Lindstrom Citroën C4 +10’27’’9
9. Ostberg / Andersson Subaru Impreza +12’13’’7
10.Mikkelsen / Floene Skoda Fabia +14’01’’2


ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (ΟΔΗΓΩΝ & ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ:

[CITROEN]

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: