Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απελευθερώθηκαν τα διόδια στην Αγ. Τριάδα Μώλου


Από το http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/

"Σήμερα, Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010, την ημέρα των εγκαινίων των διοδίων του Μώλου, απελευθερώθηκε η Εθνική Οδός για περισσότερο από δύο ώρες, από τις 2.45 - 5.15 μμ. Οι επιτροπές κατοίκων, πολιτών και εργαζομένων του Μώλου, της Λαμίας, της Τραγάνας μαζί με μέλη του Πανελλαδικού Συντονιστικού (http://epitropesdiodiastop.blogspot.com) και εκατοντάδες πολίτες επέτρεψαν την ελεύθερη διέλευση σε χιλιάδες οχήματα. Στους διερχόμενους μοιράστηκαν κάρτες με το σήμα "Δεν πληρώνουμε" και πρακτικές οδηγίες για την άρνηση πληρωμής διοδίων.

Καλούμε όλους όσους χρησιμοποιούν την εθνική οδό να... μην πληρώνουν διόδια. Το τμήμα Σκάρφεια - Ράχες (57 χλμ περίπου) κατασκευάζεται ή έχει κατασκευαστεί από το δημόσιο με φόρους και τέλη που έχουμε ήδη καταβάλει. Το τμήμα αυτό παραχωρήθηκε για εκμετάλλευση στην Κεντρική Οδό ΑΕ, εταιρία πολυεθνικών συμφερόντων, με αντάλλαγμα την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ε65 (175 χλμ περίπου) που θα συνδέει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία. Η είσπραξη δηλαδή των διοδίων στην ΠΑΘΕ γίνεται για την χρηματοδότηση της κατασκευής άλλου δρόμου και όχι του δικτύου υποδομής που διανύουμε. Αυτή η επιβολή των διοδίων απαγορεύεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία, με την οδηγία που καθορίζει τις προϋποθέσεις είσπραξης των διοδίων. (Οδηγία 1999/62/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε από την 2006/38/ΕΚ, άρθρο 7, παράγραφος 9: "Τα διόδια βασίζονται στην αρχή της ανάκτησης του κόστους των υποδομών μόνον. Ειδικότερα, το σταθμισμένο μέσο ύψος των διοδίων συναρτάται με το κόστος κατασκευής και το κόστος λειτουργίας, συντήρησης και ανάπτυξης του σχετικού δικτύου υποδομής.").

Ερωτηματικά έχει προκαλέσει η προμήθεια των κατοίκων του Μώλου με κάρτες ελεύθερης διέλευσης. Ο νεοεκλεγείς δήμαρχος του Μώλου ανέφερε σε μέλη της επιτροπής Μώλου ότι ο δήμος θα πληρώνει την εταιρία! Δηλαδή τα δημοτικά τέλη, αντί να χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη του δήμου, θα χρησιμοποιούνται για να πληρώνουμε τα διόδια στην πολυεθνική εταιρία. Άραγε αληθεύει αυτή η δήλωση; Και αν ναι, συμφωνούν οι δημότες του Μώλου, οι οποίοι θα κληθούν να πληρώσουν αυξημένα δημοτικά τέλη για να καλυφθεί αυτή η δαπάνη; Με το ένα χέρι δηλαδή, ο κ. Δήμαρχος μας τα δίνει και με το άλλο μας τα παίρνει.

Κάρτες ελεύθερης διέλευσης είχαν δοθεί παλιότερα στους κάτοικους της Πρέβεζας και του Ακτίου. Αυτές οι κάρτες καταργήθηκαν χωρίς να δοθεί καμία εξήγηση και χωρίς να έχει αλλάξει το καθεστώς του σταθμού διοδίων του Ακτίου που παραμένει στο ΤΕΟ.

Η παροχή αυτή συνοδεύτηκε με δημοσίευμα που αναφέρει: "Αξιοσημείωτο είναι ότι το υπουργείο Υποδομών έδωσε άδεια λειτουργίας στα διόδια χωρίς να έχει ολοκληρωθεί ο παράδρομος, όπως ορίζει η σύμβαση παραχώρησης. Αντ' αυτού η εταιρεία, σε συμφωνία με το Δημόσιο, προχώρησε στη διανομή 2.000 «ελευθέρας» σε κατοίκους του γειτονικού χωριού Μώλος."

Η έλλειψη παράδρομου δεν αφορά μόνο τους κατοίκους. Το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης το έχουν όλοι όσοι βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια και όχι μόνο οι κάτοικοι. Η έλλειψη εναλλακτικής διαδρομής σημαίνει ότι η επιβολή διοδίων είναι αντισυνταγματική μιας και περιορίζεται το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης.

Δεν χρειαζόμαστε κάρτες ελεύθερης διέλευσης, έχουμε τις δικές μας κάρτες "Δεν πληρώνω". Σπρώχνουμε τις μπάρες που μας εμποδίζουν να χρησιμοποιούμε την εθνική οδό και ελευθερωνόμαστε.

Δεν υποχωρούμε, δεν θα δεχτούμε καμία μείωση των συνταγματικών μας δικαιωμάτων και ελευθεριών.

Δεν πληρώνουμε διόδια. Δεν πληρώνουμε την κρίση τους."

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: