Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε το «6ο Ιστορικό Φθινοπωρινό Ράλλυ» που διοργάνωσε στην περιοχή της Αττικής το Αγωνιστικό Τμήμα της ΕΛΠΑ.
Στον αγώνα, από τους πιο δύσκολους του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ιστορικών Regularity Ράλλυ ο οποίος ολοκλήρωσε το φετινό πρωτάθλημα, συμμετείχαν 45 πληρώματα με κλασικά και σπάνια ιστορικά αυτοκίνητα – κατασκευής 1935 -1981, αλλά και συμμετοχές βετεράνων οδηγών που συμμετείχαν στους ελληνικούς αγώνες περασμένων δεκαετιών.
Ανάμεσά τους ο Γιώργος Ραπτόπουλος – με το DKW F12 Roadster, όπως ακριβώς συμμετείχε και στις πρώτες διοργανώσεις.
Τα πληρώματα ακολουθώντας τη διαδρομή Πεντέλη- Μαραθώνας-...
Πολυδένδρι- Μαλακάσα-Βαρυμπόμπη, επιδόθηκαν σε ικανότητες ακρίβειας χρόνου, ενώ στο δεύτερο σκέλος της Κυριακής η προσπάθεια για την κατάκτηση της 1ης θέσης ολοκληρώθηκε με τη σημαία του τερματισμού να πέφτει στο πρώτο αυτοκίνητο που έφτασε από το ΟΑΚΑ στην είσοδο του τελεφερίκ της Πάρνηθας, η τελευταία διοργάνωση της οποίας είχε γίνει το…1971!Ήταν το πλήρωμα των Νίκου Ποριώτη – Νισσήμ Λεβή με Alfa Romeo 1750 Berlina (1968) νικητές του αγώνα με 28,4 βαθμούς ποινής.
Στη 2η θέση του αγώνα και νικητές της κατηγορίας Ι, τερμάτισαν οι Παντελής Αντωνόπουλος – Μάιρα Καλλίτση με Porsche 911 Carrera (1977) και 32 β.π. και στην 3η θέση οι Κώστας Μητρόπουλος – Νεοκλής Νικολάου με ΜΙΝΙ British Leyland (1977) και 38 β.π.
-Στην κατηγορία F νικητής ήταν οι Γιάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας με Shelby Mustang GT350 (1965) και 46,3 β.π.
-Στην κατηγορία Η νικητές οι Γιώργος και Διονύσης Λιβέρης με Alfa Romeo Giulia (1972) και 71,4 β.π, και
-Στην κατηγορία Ε νικητές ήταν οι Στρατής Μπατσολάκης – Μάγδα Γιαννακοπούλου με Mercedes Benz 190SL (1958) και 88,4 β.π.