Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαγωνισμός, κερδίστε ένα αυτοκίνητο Suzuki Alto


Με θέμα «It’s the small things that make a difference – μικρά πράγματα που κάνουν τη διαφορά» η Suzuki ξεκίνησε την πανευρωπαϊκή της καμπάνια στο internet στις 12 Φεβρουαρίου 2010.

Βασικός μοχλός της επικοινωνίας αυτής είναι ο ιστότοπος YouTube (www.youtube.com/suzuki) όπου με video που έχει αναρτήσει η Suzuki, καλεί του πάντες να συμμετέχουν στο διαγωνισμό που μπορεί να τους χαρίσει ένα ολοκαίνουριο Suzuki Alto.

Λεπτομέρειες του διαγωνισμού:


1. Οποιοσδήποτε μπορεί να συμμετάσχει στο διαγωνισμό, δημιουργώντας ένα μικρής διάρκειας video με θέμα «smallthingsthatmakeadifference – μικρά πράγματα που κάνουν τη διαφορά» σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας.
2. Μέχρι τις 18 Μαρτίου 2010, κάθε συμμετέχοντας μπορεί να αναρτήσει το video του στη σελίδα της Suzuki στο YouTube (www.youtube.com/suzuki).
3. Κάθε εβδομάδα, οι άνθρωποι της Suzuki θα ξεχωρίζουν το καλύτερο video και ο κάτοχός του θα κερδίζει ένα iPodnano.
4. Με τη λήξη της ανάρτησης νέων video (18 Μαρτίου), οι επισκέπτες της ιστοσελίδας μπορούν να ξεκινήσουν να ψηφίζουν τα καλύτερα από αυτά, από τις 19 Μαρτίου έως και την 1η Απριλίου 2010.
5. Με τη λήξη της ψηφοφορίας, ο δημιουργός του video που θα αποσπάσει τις περισσότερες ψήφους, θα κερδίσει ένα ολοκαίνουριο, οικολογικό και πρακτικό SuzukiAlto, για να κάνει πράξη το μήνυμα: «It’s the small things that make a difference – Μικρά πράγματα που κάνουν τη διαφορά».

Παράλληλα με το διαγωνισμό, στο site www.small-things.eu η Suzuki έχει δημιουργήσει μια διαδραστική πλατφόρμα επικοινωνίας του κοινού με θέμα «It’s the small things that make a difference – Μικρά πράγματα που κάνουν τη διαφορά». Γνωστοί Ευρωπαίοι καλλιτέχνες, συγγραφείς, bloggers και επιστήμονες, λειτουργώντας ως «πρεσβευτές» της Suzuki, αναρτούν σχόλια, εικόνες και ταινίες που προάγουν τη συζήτηση για το πώς «μικρά πράγματα μπορούν να κάνουν τη διαφορά». Από το site αυτό τροφοδοτούνται σχετικές σελίδες σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το Twitter και το Flickr, από όπου μπορεί ο οποιοσδήποτε να συμμετέχει στη μεγάλη συζήτηση καταθέτοντας απόψεις, προτάσεις και σχόλια.

Με αυτό τον τρόπο η Suzuki προάγει την εξειδίκευσή της στα συμπαγή αυτοκίνητα –τα οποία όχι μόνο είναι οικολογικά στη χρήση, αλλά και στο αποτύπωμα που αφήνουν στον πλανήτη, καθώς απαιτούν λιγότερες πρώτες ύλες και ενέργεια για την κατασκευή, αλλά και για την ανακύκλωσή τους- αλλά και το διάλογο για μικρές καθημερινές πρακτικές που μπορούν να κάνουν τη ζωή μας καλύτερη.

Επισκεφτείτε σήμερα κιόλας τις σελίδες της Suzuki στο youtube (www.youtube.com/suzuki)και στον παγκόσμιο ιστό (www.small-things.eu), για να γίνετε και εσείς μέλη μιας μεγάλης κοινότητας που νοιάζεται για το περιβάλλον και την ποιότητα της καθημερινής μας ζωής.
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.