Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

McLaren MP4-24


Τις εντυπώσεις τους από την MP4-24 εξέφρασαν οι οδηγοί της McLaren και οι διευθυντές των τμημάτων της αγωνιστικής ομάδας.

Το νέο μονοθέσιο που παρουσίασαν ο παγκόσμιος πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον και ο Χέικι Κοβαλάινεν, έχει λίγες ομοιότητες με το προηγούμενο μοντέλο που κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα.


Εφοδιασμένο με ένα ριζικά αναθεωρημένο αμάξωμα, ανασχεδιασμένο ρύγχος και οπίσθια φτερά, ελαστικά slick και ένα σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας (kinetic energy recovery system – KERS), το MP4-24 εξελίσσεται από το Σεπτέμβριο του 2007, με στόχο την ενσωμάτωση των τεράστιων αλλαγών στους τεχνικούς κανονισμούς. Η ομάδα έχει ήδη ολοκληρώσει δύο πλαίσια MP4-24.

Λιούις Χάμιλτον

“Η έλευση ενός νέου αυτοκινήτου είναι πάντα μια συναισθηματικά φορτισμένη στιγμή για έναν οδηγό αγώνων – και η παρουσίαση του MP4-24 είναι ακόμη πιο ξεχωριστή για μένα, όχι μόνο γιατί το αυτοκίνητο είναι εντυπωσιακά όμορφο αλλά και γιατί φέρει τον αριθμό 1 του παγκόσμιου πρωταθλητή. Πιστεύω ότι στο φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα τα πάντα είναι ανοιχτά, με δεδομένες τις αλλαγές των κανονισμών, και αυτό είναι μια σπουδαία προοπτική για κάθε λάτρη της Formula 1. Προσωπικά προσβλέπω σε μια επιτυχή νέα σαιζόν και στην ευκαιρία να αγωνιστώ για τον τίτλο για μια ακόμη φορά – μέχρι τον τελευταίο αγώνα, αν χρειαστεί, αλλά κατά προτίμηση νωρίτερα!”

Χέικι Κοβαλάινεν

“Είχα την τύχη να παρακολουθήσω από τα παρασκήνια την εξέλιξη του φετινού αυτοκινήτου και με εξέπληξε το πόσο σκληρά εργάστηκαν όλοι στο Γουόκιν, το Μπρίξγουορθ και τη Στουτγάρδη. Στη διάρκεια του χειμώνα ένιωσα επίσης ότι είχα την ευκαιρία να προετοιμαστώ πλήρως για τη χρονιά που έρχεται, προπονήθηκα εντατικά και συνεργάστηκα με τους μηχανικούς μου ώστε να ξεκινήσουμε τη σαιζόν όσο πιο δυνατά γίνεται. Με όλους αυτούς τους νέους κανονισμούς η ταχεία προσαρμογή θα είναι αποφασιστικός παράγοντας, και αισθάνομαι πιο έτοιμος από κάθε άλλη φορά για τη νέα σαιζόν”.

Ρον Ντένις

“Παρά τη νίκη μας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα οδηγών του 2008, δεν θεωρούμε τίποτε δεδομένο κατά την προετοιμασία μας για τη νέα σαιζόν. Αντίθετα, οι προσπάθειές μας ώστε να κατανοήσουμε πλήρως αυτή την περίοδο των τεράστιων αλλαγών στους κανονισμούς ήταν πιο εντατικές και συντονισμένες από κάθε άλλη φορά. Και παρότι η κλίμακα των τεχνικών αλλαγών δεν μας βοηθά να εκτιμήσουμε με ακρίβεια το σκηνικό του φετινού ανταγωνισμού, ως ομάδα μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι για τις προσπάθειές μας και να προσβλέπουμε σε μια ακόμη σαιζόν έντονου ανταγωνισμού στον μηχανοκίνητο αθλητισμό της Formula 1. Όπως πάντοτε, υπάρχουμε για να κερδίζουμε και στόχος μας παραμένει η κατάκτηση των παγκόσμιων τίτλων τόσο των οδηγών όσο και των κατασκευαστών”.

Μάριν Γουίτμαρς

“Αυτές οι τόσο βαθιές αλλαγές στο άθλημα καθιστούν δύσκολη την πρόβλεψη για το ποιες ομάδες θα έχουν αναπτύξει με μεγαλύτερη επιτυχία τα οχήματά τους βάσει των νέων τεχνικών κανονισμών. Οι κανονισμοί αυτοί μας έφεραν αντιμέτωπους με μεγάλες προκλήσεις καθ’ όλη τη διαδικασία εξέλιξης του MP4-24, αλλά ερμηνεύσαμε διεξοδικά όλες τις πλευρές τους ώστε να σχεδιάσουμε ένα αυτοκίνητο για το οποίο μπορούμε να αισθανόμαστε υπερήφανοι. Αισιοδοξούμε επίσης ότι τα ευρήματα της Ομάδας Μελέτης Προσπεράσεων θα βοηθήσουν στη δημιουργία ενός πιο συναρπαστικού αθλήματος που θα προσφέρει περισσότερο θέαμα και ψυχαγωγία στους μεγαλύτερους πελάτες μας, το ευρύ κοινό”.

Νόρμπερτ Χάουγκ

“Από αγωνιστική σκοπιά, η σαιζόν του 2009 στη Formula 1 θα είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, κυρίως λόγω των μεγαλύτερων μέχρι σήμερα τεχνικών προκλήσεων στη σύγχρονη ιστορία του αθλήματος. Σε αυτές περιλαμβάνονται οι νέοι κανονισμοί περί αεροδυναμικής, η επαναφορά των λείων ελαστικών (slick) και η εισαγωγή του συστήματος KERS σε συνδυασμό με τους αυστηρούς περιορισμούς στις δοκιμές. Σχεδιάσαμε και κατασκευάσαμε το νέο αυτοκίνητο υπό τις πιο ευνοϊκές συνθήκες, και προέκυψε εξαιρετικά κομψό. Οι συνάδελφοί μας στο Γουόκιν, το Μπρίξγουορθ και τη Στουτγάρδη έκαναν εξαιρετική δουλειά. Είμαι πεπεισμένος ότι οι αλλαγές των κανονισμών σε συνδυασμό με τα μέτρα δραστικού περιορισμού του κόστους θα βελτιώσουν τη Formula 1 ως θέαμα – και αυτό είναι σπουδαίο για τους ενδιαφερόμενους θεατές”.

Ντάβιντ Γουέλντον

“Σχεδόν τρεις μήνες πριν από την έναρξη των αγώνων της νέας σαιζόν, η παρουσίαση του Vodafone McLaren Mercedes MP4-24 αυξάνει την ανυπομονησία και τις προσδοκίες για το πρώτο grand prix του Μαρτίου στην Αυστραλία. Με νέους κανονισμούς και νέα αυτοκίνητα, η σαιζόν προδιαγράφεται πιο συναρπαστική από κάθε άλλη φορά και, όπως και ο κάθε λάτρης της Formula 1, είμαστε γεμάτοι προσμονή για τη χρονιά που αρχίζει. Όλοι οι εργαζόμενοι της Vodafone περιμένουν νέες επιτυχίες με τον Λιούις και τον Χέικι. Ευχόμαστε σε όλη την ομάδα ό,τι καλύτερο για το 2009″.
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: