Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

CHEVROLET: ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΚΟΡ ΣΕ ΔΕΚΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ


* Αύξηση πωλήσεων 15% στη Δυτική Ευρώπη
* Μερίδιο αγοράς 2,3% στο σύνολο της Ευρώπης
* Νο1 μη εγχώρια μάρκα στη Ρωσία
* Η τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητιστική μάρκα παγκοσμίως
* Το Cruze πήρε του τίτλο ‘AutoBest 2010’: βασικό κριτήριο ανάπτυξης της μάρκας στην Κίνα


Το 2009, η Chevrolet πούλησε 425,874* αυτοκίνητα σε όλη την Ευρώπη, που αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 2,3 % (2008: 506,433 - 2,3 %). Η Chevrolet ξεπέρασε σε ανάπτυξη την αυτοκινητοβιομηχανία στη Δυτική Ευρώπη με αύξηση των ταξινομήσεων σχεδόν 15% συγκριτικά με το 2008 (από 148.868 σε 170.591 αυτοκίνητα). Σε ένα δύσκολο οικονομικό κλίμα, η Chevrolet σημείωσε ρεκόρ μεριδίου σε δέκα Ευρωπαϊκές αγορές.

«Προσελκύσαμε νέους πελάτες σε πολλές αγορές πέρσι, προσφέροντας μία θαυμάσια σχέση αξίας/τιμής (value for money) σε ένα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον», δήλωσε ο Wayne Brannon, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Chevrolet Europe. «Στοχεύουμε να βασιστούμε στην ανάπτυξη της περσινής χρονιάς με μια σειρά νέων μοντέλων, συμπεριλαμβανομένου του ‘AutoBest 2010’ Chevrolet Cruze και του νέου αυτοκινήτου πόλης Spark. Επιπλέον αυτών, θα επεκτείνουμε τη γκάμα μοντέλων με ένα νέο οικογενειακό van, το νέο Camaro και το επαναστατικό ηλεκτρικό όχημα εκτεταμένης αυτονομίας Volt» πρόσθεσε ο Brannon.

Η Chevrolet υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της στη Γαλλία (+132,4%) και αύξησε τις πωλήσεις της στη Γερμανία 40%. Καταγράφηκαν πωλήσεις και μερίδια αγοράς σε επίπεδα ρεκόρ σε Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Τουρκία, Αυστρία και Πορτογαλία. Το καλύτερο μερίδιο αγοράς όλων των εποχών σημειώθηκε στην Ισπανία, Πολωνία και την περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Σε όγκους πωλήσεων, οι μεγαλύτερες αγορές της Chevrolet για το 2009 ήταν η Ρωσία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία.

Οι έξοχες επιδόσεις της μάρκας στη Δυτική Ευρώπη αντισταθμίστηκαν από τη σημαντική πτώση στις πωλήσεις της βιομηχανίας στην Ανατολική Ευρώπη, κυρίως στη Ρωσία. Το μερίδιο αγοράς της Chevrolet στην Ευρώπη παρέμεινε σταθερό, παρά την 50% πτώση της αυτοκινητοβιομηχανίας στη Ρωσική αγορά. Με κριτήριο τις πωλήσεις, η Chevrolet αναδείχτηκε πάλι Νο 1 μη εγχώρια μάρκα στη Ρωσία το 2009, με μερίδιο 7%.

Best seller της Chevrolet στην Ευρώπη για το 2009 ήταν το Aveo (91.229 αυτοκίνητα), και ακολούθησε το Matiz (82.520 αυτοκίνητα). Σε όλη την Ευρώπη, οι πωλήσεις του νέου Cruze (2009: 21.048) ξεπέρασαν τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις της Chevrolet. Το νέο αυτοκίνητο πόλης Spark θα αρχίσει να πωλείται το Φεβρουάριο του 2010.

Οι παγκόσμιες πωλήσεις της Chevrolet για το 2009 ξεπέρασαν τα 3,5 εκατομμύρια οχήματα, αναδεικνύοντάς την στην τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητιστική μάρκα και στη μεγαλύτερη της GM. Το 2009, η Chevrolet αύξησε τις πωλήσεις της στην Κίνα κατά 67% στα 332.774 αυτοκίνητα, με αποτέλεσμα να γίνει η τρίτη μεγαλύτερη αγορά της Chevrolet μετά την Αμερική (1.344.629 αυτοκίνητα) και τη Βραζιλία (595.500 αυτοκίνητα). Η Κίνα έχει τώρα πάνω από 800.000 ιδιοκτήτες Chevrolet, από τους οποίους σχεδόν το ένα τρίτο αγόρασε το αυτοκίνητό του το 2009. Το Cruze θα εξακολουθήσει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της Chevrolet στην Κίνα.



Σχετικά με τη Chevrolet
Η Chevrolet είναι η κορυφαία παγκόσμια μάρκα της General Motors με ετήσιες πωλήσεις άνω των 3,5 εκατομμυρίων οχημάτων σε περισσότερες από 130 χώρες. Είναι η τέταρτη μεγαλύτερη παγκόσμια μάρκα αυτοκινήτων σε πωλήσεις και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στο κόσμο. Η Chevrolet προσφέρει εκφραστική σχεδίαση, δυναμικές επιδόσεις και προσπαθεί να διασφαλίσει την καλύτερη αξία σε όλες τις κατηγορίες στις οποίες συμμετέχει με τα μοντέλα της. Μετά το επαναλανσάρισμά της την Ευρώπη το 2005, η Chevrolet υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της σε πάνω από 500.000 μονάδες το 2008. Η νέα γκάμα της Chevrolet περιλαμβάνει το μικρό Aveo, το μικρομεσαίο Cruze sedan, το Captiva SUV και το μεσαίο Epica. Το νέο αυτοκίνητο πόλης Spark θα λανσαριστεί στις αρχές του 2010. Οι μεγαλύτερες αγορές της Chevrolet στην Ευρώπη είναι η Ρωσία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία και Ισπανία. Η μάρκα ιδρύθηκε από τον Ελβετό μετανάστη Louis Chevrolet το 1911 και ετοιμάζεται να γιορτάσει την επέτειο των εκατό χρόνων της με το λανσάρισμα του επαναστατικού ηλεκτρικού οχήματος εκτεταμένης αυτονομίας Chevrolet Volt.
chevrolet.gr






Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.