Η Dot επιμελήθηκε προωθητική ενέργεια για το Nissan Pixo, σε συνεργασία με το Attica.
Το ευέλικτο «μικρό» της Nissan τοποθετήθηκε σε μια από τις κεντρικότερες βιτρίνες του Attica Department Store, αρχικά με teaser και εν συνεχεία με αποκάλυψη του αυτοκινήτου σε ένα εντυπωσιακό urban περιβάλλον. Η προωθητική ενέργεια «εφαρμόζει» το σλόγκαν της καμπάνιας «Δες την πόλη αλλιώς», η οποία κινείται με τηλεοπτικό σποτ, έντυπες καταχωρίσεις, τριπλέτα ραδιοφωνικών μηνυμάτων, internet banner και ντύσιμο των εκθέσεων Nissan.
Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:
Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!