Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κρίση και στην Mercedes;


Για την πάλαι ποτέ υποδειγματική αυτοκινητοβιομηχανία Daimler και το καμάρι της, την Mercedes, η έξοδος από την κρίση διαγράφεται δυσκολότερη από ότι αναμενόταν.Σοκ προκάλεσαν τα αποτελέσματα της Daimler για το 2009. Οι απώλειες ήταν κατά πολύ μεγαλύτερες από τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ που υπολόγιζαν οι αναλυτές. Στον ισολογισμό του επάρατου 2009 η τρύπα φτάνει τα 2,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Η δημοσιοποίηση των στοιχείων «γκρέμισε» τη μετοχή του ομίλου στο χρηματιστήριο. Και όχι μόνο. Χθες ο διευθύνων σύμβουλος Ντίτερ Τσέτσε αποκάλυψε ότι για πρώτη φορά μετά από 14 χρόνια η Daimler δεν πρόκειται να διανείμει μερίσματα στους μετόχους.
«Καθοριστικό ρόλο γι` αυτό έπαιξε η επιχειρησιακή εξέλιξη και τα αποτελέσματα του 2009. Η πρότασή μου δεν αφορά τις επιχειρηματικές μας προσδοκίες για το τρέχον έτος. Αλλά μπορείτε να θεωρήσετε δεδομένο ότι το 2010 θα καταβληθούν μερίσματα», τόνισε ο κ. Τσέτσε.

«Μετά την άμυνα του 2009, περνάμε το 2010 στην επίθεση»

Θετικές θέλει τις προοπτικές για το 2010 ο Ντίτερ ΤσέτσεΘετικές θέλει τις προοπτικές για το 2010 ο Ντίτερ ΤσέτσεΜόνο στον κλάδο των επιβατικών αυτοκινήτων οι πωλήσεις σημείωσαν υποχώρηση κατά 10%. Κατά 40% μειώθηκαν οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων. Αλλά το 2010 το αστέρι της Mercedes θα λάμψει ξανά. Ήδη το τελευταίο τρίμηνο του 2009 άρχισε η αναζωογόνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πέραν τούτου, το τρέχον έτος θα αρχίσει να αποδίδει καρπούς το πρόγραμμα εξυγίανσης του ομίλου, το οποίο θα συνεχιστεί και πιθανότατα θα εντατικοποιηθεί. Ο Ντίτερ Τσέτσε, το συμβόλαιο του οποίου ανανεώθηκε για τρία ακόμη χρόνια, εμφανίζεται αισιόδοξος για το μέλλον.
«Μετά την άμυνα του 2009 περνάμε το 2010 στην επίθεση», είπε χαρακτηριστικά.

Με νέα μοντέλα στην αντεπίθεσηΗ Daimler προσδοκά αισθητή αύξηση των πωλήσεων και του τζίρου για φέτος. Επιστροφή στα κέρδη είναι το σύνθημα. Τα αναμενόμενα κέρδη προ καταβολής φόρων υπολογίζονται στα 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Και αυτό που σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο γεννά ελπίδες είναι η ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας. Και σε αυτή θα συμβάλει η Daimler με τη προσφορά νέων προϊόντων στην αγορά.
«Στους επόμενους 24 μήνες φέρνουμε στην αγορά 16 νέα μοντέλα της Mercedes-Benz. Μεταξύ αυτών θα είναι τα νέο CLS, η νέα σειρά S-Coupe και το πιο οικονομικό αυτοκίνητο από τη σειρά S, η λιμουζίνα με τον τετρακύλινδρο κινητήρα. Αλλά και στην σειρά Ε έχουμε τώρα τα cabrio. Αυτά τα μοντέλα εγγυώνται σημαντικό προβάδισμα για την Daimler το 2010», κατέληξε ο Ντίτερ Τσέτσε.
Λίγο αργότερα η μετοχή της Daimler άρχισε να συνέρχεται.

Christof Gaißmayer/Σταμάτης Ασημένιος
Υπεύθ. Σύνταξης: Σπύρος Μοσκόβου http://www.deutsche-welle.de
πηγή

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: