Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

VW GOLF TSI 122PS: Το άρθρο του autocarnet με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα. Το αναδημοσιεύουμε:

"Διαβάστηκε πολύ, σχολιάστηκε πολύ και σίγουρα περιμένουμε και την δική σας ανάρτηση σχολίου (ειδκά οι κάτοιχοι του εν λόγω μοντέλου της VW)."






Η έκτη γενιά του Golf έρχεται να επαναπροσδιορίσει το επίπεδο ασφάλειας, ποιότητας και άνεσης των αυτοκινήτων της κατηγορίας παραμένοντας σημείο αναφοράς.
Με ένα μόνο υπερσυμπιεστή το μοντέλο αποτελεί ένα από τα πιο δυναμικά μικρομεσαία στα 1,4 λίτρα με τιμή που ξεκινάει στην βασική του έκδοση λίγο πάνω από τα 18.000€ Καθαρές γραμμές συνδυάζονται αρμονικά με τις καμπύλες του αμαξώματος συνθέτοντας ένα μοναδικό αποτέλεσμα. Στο μπροστινό μέρος, οι χαρακτηριστικές γρίλιες σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα και λεπτομέρειες χρωμίου προσδίδουν πολυτέλεια και μοναδικότητα. Τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας ολοκληρώνουν ιδανικά τη δυναμική σχεδίαση του νέου Golf.
Στον πλευρικό σχεδιασμό, κυριαρχούν τα έντονα “νεύρα” που διαπερνούν κατά μήκος ολόκληρο το αμάξωμα, κάνοντας ακόμα πιο εμφανή τον δυναμισμό του νέου Golf.
Το νέο GOLF VI θα μπορούσαμε να πούμε ότι μοιάζει περισσότερο με το Golf IV και γενικότερα ακολουθεί την πρακτική της VW να μην αλλάζει πολύ τον σχεδιασμό των μοντέλων της κάτι που ενισχύει την ήδη πολύ καλή - σε σχέση με τον ανταγωνισμό - μεταπώληση των μοντέλων της. Τα πλαστικά στο νέο ταμπλό είναι βελτιωμένα και αγγίζουν το τέλειο ενώ το φινίρισμα και η συναρμογή δείχνουν να πιάνουν την κορυφή της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Το αυτοκίνητο αντικατέστησε στην γκάμα της VW τον 1.600άρη άμεσου ψεκασμού, προσφέροντας περισσότερη ισχύ και παράλληλα βελτιωμένη κατανάλωση. Σχεδιαστικά, το Golf 1,4 TSI 122 PS δεν έχει κάποια διακριτή διαφορά σε σχέση με το αμέσως δυνατότερο μοντέλο. Η έκδοση των 122 ίππων του 1,4 TSI είναι η μικρότερη υπερτροφοδοτούμενη στην γκάμα του Golf, αφού μετά συναντούμε την πιο δυνατή έκδοση των 160 ίππων.
Σε σχέση, λοιπόν, με την ισχυρότερη έκδοση, αυτή με τους 122 έχει χάσει το μηχανικό υπερσυμπιεστή (κομπρέσσορα), διατηρώντας μόνο το Turbo.
Η απόκριση του εν λόγω μοτέρ είναι πολύ καλή για 1.400, ενώ η απόδοση της ισχύος αρκετά γραμμική. Θυμίζει δε και σε κάποιες περιπτώσεις (ρεπρίζ) ξεπερνά ακόμα και τους δίλιτρους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Και για να καταλάβετε την διαφορά, η ρεπρίζ είναι αυτή που θα σου δώσει το γρήγορο προσπέρασμα με την οικογένεια φορτωμένη και 2-3 οχήματα να προπορεύονται. Γενικά το λάθος που κάνουν μερικοί υποψήφιοι αγοραστές είναι να κοιτάζουν την απόδοση ενός αυτοκινήτου στα 0-100Km/h ενώ ΟΙ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ Η ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ. Ο 1.400 turbo κινητήρας κάνει ακριβώς αυτό: Γρήγορες προσπεράσεις εν κινήσει εκμεταλευόμενος την τεράστια-για τα κυβικά του- ροπή των 217 Nm, ενώ και η πραγματική ισχύς των 134 ίππων στο δυναμόμετρο κάνει επίσης την δουλειά της πολύ καλά.
Στον τομέα των απόλυτων επιδόσεων και σε σχέση με το TSI 160, το TSI 122 είναι αργότερο στις ρεπρίζ ενώ υπολείπεται στις επιταχύνσεις από στάση, ικανοποιεί όμως και πάλι για την κατηγορία των μικρομεσαίων με υπερτροφοδότηση παρουσιάζοντας κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις.
Η οδική συμπεριφορά του Golf των 122 ίππων δε διαφοροποιείται από αυτή της μεγαλύτερής του έκδοσης, αφού το αυτοκίνητο είναι συνολικά ουδέτερο και με τη σύμπραξη του ASR ασφαλές. Όταν βέβαια απενεργοποιηθεί το ASR, η υποστροφή έρχεται αρκετά συχνά υπό πίεση και μπορεί να μετατραπεί εύκολα σε υπερστροφή.
Εκεί, αρωγός του οδηγού είναι το πολύ καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση τιμόνι, που τον βοηθάει να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην τάξη.
Στον τομέα της άνεσης, η λειτουργία της ανάρτησης είναι πάρα πολύ καλή, φιλτράροντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Το ταμπλό του αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα προσεγμένο με μαλακά υλικά και τέλειο φινίρισμα κατά τα γερμανικά πρότυπα η δε θέση οδήγησης από τις καλύτερες στην κατηγορία (μαζί με αυτήν του SEAT LEON).
Όσοι πιστοί προσέλθετε!

ΕΠΙΠΕΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

Το νέο Golf διατίθεται σε 3 επίπεδα εξοπλισμού.

Golf Trendline

Ο πλούσιος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει:
• 7 αερόσακκους,
• “RCD 210” με με 4 ηχεία 2 x 20 Watt και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 (για κινητήρες TSI 122PS & 160PS “RCD 310" με 8 ηχεία 4 x 20 Watt και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3)
• ABS με EDL & ASR
• Φώτα ημέρας
• Υπολογιστής ταξιδίου
• Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω
• Ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι και ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
• Κολώνα τιμονιού ρυθμιζόμενη σε ύψος και απόσταση
• Ημιαυτόματος κλιματισμός
• Σύστημα εύκολης πρόσβασης στο εσωτερικό του αυτοκινήτου (Easy Entry) στις 3-θυρες εκδόσεις
• Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό

Golf Comfortline

Επιπλέον της έκδοσης Trendline, το Golf Comfortline προσφέρει
• (Cruise Control
• Τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις στο χειρόφρενο και το λεβιέ ταχυτήτων
• Κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός με αποθηκευτικό χώρο.
• “RCD 210” με με 4 ηχεία 2 x 20 Watt και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3 (για κινητήρες TSI 122PS & 160PS “RCD 310" με 8 ηχεία 4 x 20 Watt και δυνατότητα αναπαραγωγής αρχείων MP3)

Golf Highline

Η πιο πλούσια έκδοση του νέου Golf διαθέτει (πλέον του Comfortline)
• Αυτόματο κλιματισμό Climatronic δύο ζωνών
• Δερμάτινο τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, δερμάτινες επενδύσεις στο χειρόφρενο και το λεβιέ ταχυτήτων, διακοσμητικά στοιχεία αλουμινίου και διακόπτες χειρισμού για την οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, το τηλέφωνο και το ηχοσύστημα
• Προβολείς ομίχλης εμπρός
• Υπολογιστή ταξιδίου Plus
• Ζάντες αλουμινίου ''Cleveland'' διαστάσεων 6 1/2 J X 16 με ελαστικά
205 /55 / R16
• Σπορ καθίσματα με συνδυασμό ύφασμα / Alcantara

Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Επιδόσεις - Διαστάσεις VW
Golf 1,4 TSI 122 PS


Κυβισμός (κ. εκ.) 1.390
Ισχύς στο δυναμόμετρο (PS/σ.α.λ.) 134/5.410
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 217/2.220
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,5
60-100 χλμ/ώρα (δλ.) 7,1 (9,1 με 5η)
80-120 χλμ/ώρα (δλ.) 10,2 (13,2 με 6η)
Τελ. Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 197
Φρένα 100-0 χλμ./ώρα (μ.)
Mέση κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) 6,3



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΕΔΩ.


Σε κάθε περίπτωση αν δεν σας ενδιαφέρει και τόσο το οικονομικό... μπορείτε εναλλακτικά να αγοράσετε την έκδοση με τα 160 ονομαστικά άλογα (189 πραγματικά) που λόγω των μεγάλων αποθεμάτων ροπής από πολύ χαμηλές στον κινητήρα δίνουν ακόμη καλύτερες επιδόσεις στο αυτοκίνητο. Δείτε το σχετικό άρθρο μας εδώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ














Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: