Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ν.ΙΝΚΑ: ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ


ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΑ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ:

ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ



Τον Απρίλιο του τρέχοντος έτους καταγγείλαμε ως πολιτικό σκάνδαλο την απόφαση της κυβέρνησης της Ν.Δ. και του υπουργού της κ. Στυλιανίδη να χορηγήσει τμηματική αύξηση ύψους 100% (!!!) στα κόμιστρα των ταξί.


Όπως αναφέραμε στα δελτία τύπου που εκδώσαμε «σκανδαλωδώς και απαραδέκτως αυξάνονται τα κόμιστρα, ενώ όφειλαν να μειωθούν»

Παραθέσαμε σειρά στοιχείων σύμφωνα με τα οποία :

- Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2004 μεσοσταθμική αύξηση 15 %

- Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2005 μεσοσταθμική αύξηση 8,3 %

- Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2006 μεσοσταθμική αύξηση 6,3 %

- Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2007 μεσοσταθμική αύξηση 6,0 %

- Οι ιδιοκτήτες ταξί έλαβαν κατά το έτος 2008 μεσοσταθμική αύξηση 5,5 %



Ηδη από την 1η Μαίου 2009 έχουν λάβει και μεσοσταθμική αύξηση της τάξης του 25 % (κατ’ ελάχιστο).


Συνολική αύξηση πενταετίας με βάση την μονάδα = 73 % !!!, δηλ. κάποιος που πλήρωνε για μία διαδρομή 5 Ευρώ το 2004 πριν την αύξηση αυτής της χρονιάς κατά μέσο όρο πλήρωνε τον Απρίλιο του 2009 7,40 Ευρώ και ήδη πληρώνει 8,65 Ευρώ.

Όλα αυτά μόνο μέσα σε μία πενταετία και εν μέσω γενικής οικονομικής κρίσης !!!.

Αυτά με βασική αιτιολογία κατά τα προηγούμενα έτη την αύξηση της τιμής των καυσίμων. Ομως, από τον Ιούλιο του 2007, οι λιανικές τιμές των καυσίμων μειώθηκαν μεσοσταθμικά κατά ποσοστό περίπου 25 % (παρά τις αδικαιολόγητα υψηλές τιμές στην Ελλάδα) και ήδη βρίσκονται σε επίπεδα 2005 (περί τα 50 Ευρώ το βαρέλι).

Αντί λοιπόν να μειωθούν ή κατ’ ελάχιστο να παραμείνουν σταθερές οι τιμές, η κυβέρνηση της Ν.Δ. χορήγησε γενναία αύξηση στους κατόχους ταξί.

Εάν ισχύσουν οι νέες αυξήσεις θα μιλάμε πλέον και για νέα μεσοσταθμική αύξηση της τάξης του 25 % (κατ’ ελάχιστο).


Ας το δούμε πρακτικά: Στις 30 Απριλίου 2009 μια διαδρομή 10 χιλιομέτρων (π.χ. Χαλάνδρι – Αθήνα) είχε κόστος κατ΄ ελάχιστο 4,65 Ευρώ. Από την 1/5/2009 κοστίζει 5,85 Ευρώ και σύμφωνα με τις αυξήσεις που προβλέπονται από την Υ.Α., από 1/11/2009 θα κοστίζει 7,05 Ευρώ !!!.

ΤΙΜΗ: 4,65 Ευρώ στις 30 Απριλίου 2009 – 7,05 Ευρώ την 1η Νοεμβρίου 2009 !!!.

Εάν η ίδια διαδρομή γίνει νύκτα τότε ετοιμαστείτε να πληρώσετε 11,55 Ευρώ !!!.


Το ποιες ήταν οι πολιτικές επιλογές της προηγούμενης κυβέρνησης το γνωρίζουμε και για αυτό το κόμμα της Ν.Δ. καταψηφίστηκε και καταβαραθρώθηκε.

Την πραγματική σκοπιμότητα απέναντι στις επαγγελματικές ομάδες που παραδοσιακά είναι τα φίλα προσκείμενες στο κόμμα αυτό, επίσης τις γνωρίζει η ελληνική κοινωνία, από τον πολιτικό σχολιασμό της πλειοψηφίας των κατόχων ταξί και την ιστορική εξέταση των αδειοδοτήσεων.

Αντιλαμβανόμαστε επίσης και έχουμε διαπιστώσει τοις πράγμασι ότι οι ψευδοαιτιολογίες της προκλητικής αύξησης (κατάργηση διπλομισθώσεων και τριπλομισθώσεων, επιλογή διαδρομής, «ψάρεμα» και καλύτερη συμπεριφορά) δεν εφαρμόστηκαν. Οι διπλομισθώσεις και οι τριπλομισθώσεις συνεχίζονται αδιακώλυτα, οι επιλογές διαδρομής και το «ψάρεμα» αποτελούν «θεσμό» και πάγιες τακτικές.

Οσο για το μέτρο εισόδου των ταξί στις λεωφορειολωρίδες, όχι μόνο ακόμα περιμένουμε τα αποτελέσματα της δήθεν μελέτης, αλλά βιώνουμε καθημερινά τα αρνητικά επακόλουθα της εφαρμογής του, βλέποντας ουρές σταματημένων λεωφορείων πίσω από ταξί που αναζητούν πελάτες ή διαπραγματεύονται μισθώσεις.


Επισημαίνουμε μάλιστα ότι η ομοσπονδία αυτοκινητιστών ταξί της επαρχίας είχε στραφεί κατά των αυξήσεων, αντιλαμβανόμενη καλύτερα τον ρόλο που διαδραματίζει εδώ και χρόνια το ταξί στις μεταφορές.


Αυτή η κυβέρνηση οφείλει στο κοινωνικό σύνολο να άρει και να καταργήσει την υπουργική απόφαση της προηγούμενης κυβέρνησης. Να άρει και να καταργήσει τις προκλητικές αυξήσεις στα ΤΑΞΙ, έστω τις επερχόμενες. Το θεωρούμε υποχρέωσή της απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, ειδικά όσο τα τροχοφόρα μέσα μαζικής μεταφοράς παραμένουν σε σχεδόν τριτοκοσμικό επίπεδο.


ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΝΕΑ ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΑ ΚΟΜΙΣΤΡΑ ΤΩΝ ΤΑΞΙ.


ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΙΣ ΑΝΤΙΝΟΜΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ και να επαναπροσδιορίσει το κοστολόγιο εις όφελος του κοινωνικού συνόλου.




Υ.Γ. Οι αυξήσεις


Πληροφοριακά, παραθέτουμε τις αυξήσεις που με αίτημα του σωματείου ιδιοκτητών ταξί αποφάσισε τον Απρίλιο του 2009 ο υπουργός Μεταφορών :


Για τη μονή ταρίφα: Από 0,36 ευρώ ανά χιλιόμετρο που ήταν η τιμή τον Απρίλιο του 2009, η τιμή είναι σήμερα 0,48 ευρώ (αύξηση 33,3%), ενώ τον Νοέμβριο σύμφωνα με την Υ.Α. θα είναι 0,60 ευρώ (αύξηση 66,6%). Τελική αύξηση το Μάιο του 2010 που θα διαμορφωθεί στα 0,72 ευρώ (αύξηση 100%).


Για τη διπλή ταρίφα: Από 0,68 ευρώ ανά χιλιόμετρο που ήταν η τιμή τον Απρίλιο του 2009, η τιμή είναι σήμερα 0,84 ευρώ (αύξηση 23,5%), τον ερχόμενο Νοέμβριο θα γίνει 1,05 ευρώ (54,4%) και τέλος τον Μάιο του 2010 που θα φτάσει τα 1,20 ευρώ (αύξηση 76,5%).

Αυξήσεις φωτιά και στο τηλεφωνικό ραντεβού του ταξί που από 2,80 ευρώ είναι ήδη σήμερα 3 Ευρώ και θα ανέλθει στα 4 Ευρώ, με τελικό στόχο τα 5 Ευρώ !!!.


Του Δημήτρη Καραμήτσα
Δικηγόρος, Αντ/δρος Ν. ΙΝΚΑ
ΠΗΓΗ







Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet:



Δείτε τα Dream Cars του autocarnet.
Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου.
Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο!
Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet.
Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet.
Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!