Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τελικά οι TSI κινητήρες καίνε λάδια;


Τον τελευταίο καιρό προβληματίζομαι όλο και περισσότερο σχετικά με την αξιοπιστία ή μη των τούρμπο κινητήρων άμεσου ψεκασμού του VW Group σε σχέση και με το θέμα του λαδιού που χρειάζεται να "κάψουν" σε έναν συγκεκριμένο κύκλο χρήσης. Φυσικά ο χρόνος έχει αποδείξει ότι τα συγκεκριμένα μοτέρ είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά, όμως τί ακριβώς γίνεται με τα λάδια;

Οι παλιότεροι 8v κινητήρες του Group καίγανε λάδια μετά από πολυετή χρήση - και ανάλογα με την χρήση και την συντήρηση - όπως άλλωστε όλα σχεδόν τα μοτέρ, ενώ οι μετέπειτα 16v κινητήρες άρχισαν να καίνε περισσότερο λάδι με βάση σχετικές αναφορές που εντόπισα σε forum στο διαδίκτυο αλλά και από απαντήσεις που έλαβα από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με συγκεκριμένους κινητήρες.

Στη συνέχεια η VW παρουσίασε κινητήρες άμεσου ψεκασμού που αργότερα τους εφοδίασε με κινητήρες με μηχανικό κομπρέσορα και τούρμπο ή μόνο τούρμπο. Πρόκειται για πασπαρτού κινητήρες που χρησιμοποιήθηκαν από την Seat μέχρι και την Audi (Μόνο η Porsche δεν τους χρησιμοποίησε!).

Οι συγκεκριμένοι κινητήρες διακρίθηκαν ανά την υφήλιο ως ιδιαίτερα αποδοτικοί και οικονομικοί στην χρήση κινητήρες.

Οι αναφορές από μερικούς αναγνώστες μας που απέκτησαν το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν σαφείς: Το αυτοκίνητο με τον TSI 1.400CC κινητήρα καίει λάδια!. Για μερικούς τα λάδια που καίει είναι φυσιολογικά (αντιπροσωπεία κ.λπ) και για μερικούς άλλους (απαιτητικοί οδηγοί) το συγκεκριμένο ελάττωμα είναι πολύ σημαντικό και αποτρεπτικό στοιχείο για την αγορά αυτοκινήτων του Group με TSI κινητήρες.

Προσωπικά έχω αναφέρει τους προβληματισμούς μου και τις θέσεις σας στο παραπάνω άρθρο για το Golf TSI 1.400cc αλλά περιμένω να ακούσω τις απόψεις σας και την προσωπική σας εμπειρία σχετικά με το ερώτημα: "Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ TSI ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΣΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ;"

Το σίγουρο είναι μόνο ένα: Κανείς δεν μπορεί να δώσει λύση στα ερωτήματά μας παρά μόνο οι ίδιοι οι κάτοχοι αυτοκινήτων του Group που φέρουν τους εν λόγω κινητήρες. Περιμένουμε, λοιπόν, το σχόλιό σας όπου θα καταγράφετε την προσωπική σας εμπειρία με τους εν λόγω κινητήρες (TSI) ανεξαρτήτως κυβισμού.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: