Όπως το ραδιόφωνο εξελίχθηκε σε ένα συνηθισμένο αξεσουάρ κάθε αυτοκινήτου, έτσι και οι ασύρματες συνδέσεις για το ίντερνετ θα εμφανισθούν τα επόμενα χρόνια, ως απαραίτητο συμπλήρωμα στα ταμλπό των IX.
Σε αυτό τουλάχιστον, στοχεύουν εταιρείες όπως η Autonet Mobile, η οποία προμηθεύει ρούτερς για τη χρήση laptop και άλλων ασύρματων συσκευών μέσα στο αυτοκίνητο, αφού προηγουμένως εξασφαλίζει την απαραίτητη άδεια από τους κατασκευαστές.
Η εταιρεία βλέπει κάθε μήνα τις πωλήσεις της να ανεβαίνουν κατά 50%. Οπως αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Autonet Mobile, Στερλινγκ Πρατζ (Sterling Pratz), «στην αρχή οι αγοραστές αυτοκινήτων ήταν διστακτικοί στο να βάλλουν Wi-Fi συνδέσεις στα αυτοκίνητά τους» αλλά «πλέον όλοι είναι πολύ περισσότερο “ανοιχτοί” στην ιδέα αυτή».
Άλλωστε ποιος δεν θα ήθελε να έχει ασύρματο ραδιόφωνο, χάρτες με οδηγίες διαδρομών ή πρόσβαση σε e-mail και SNS για τον συνοδηγό και τους συνεπιβάτες;
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας, το 90% των αγοραστών αυτοκινήτων θα προτιμούσαν να έχουν στα IX τους πρόσβαση στο διαδίκτυο παρά τα κοινά cd και dvd players.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των ειδικών μέχρι το έτος 2016, οι καταναλωτές θα θεωρούν πλέον το ασύρματο internet στα αυτοκίνητά τους το ίδιο σημαντικό με τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμων και την ασφάλεια των επιβατών, όπως μέσω της χρήσης αερόσακων.
Για τους επίδοξους αγοραστές, η εταιρεία μέχρι στιγμής προμηθεύει τις Wi-Fi συνδέσεις της μέσω αντιπροσωπειών της Chrysler και της Cadillac στην τιμή των 499 δολαρίων.
Πάντως, ήδη η Chrysler δείχνει ικανοποιημένη με τις μέχρι τώρα πωλήσεις της στα αυτοκίνητα με ασύρματες συνδέσεις καθώς σκέφτεται να συμπεριλάβει τις συνδέσεις ίντερνετ στις εργοστασιακές εκδόσεις των μοντέλων της.
Πηγή: msnbc.com, autolist.gr