Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

WRC: Ράλι Πολωνίας


Την τρίτη συνεχόμενη νίκη της Ford γιόρτασαν φέτος τα μέλη της αγωνιστικής ομάδας, αφού, μετά τη Σαρδηνία και το «Ακρόπολις», ο Μάλκολμ Γουίλσον έμελλε να δει έναν από τους οδηγούς του στο μεσαίο σκαλί του βάθρου των νικητών. Η ένατη νίκη του Μίκο Χίρβονεν και η δεύτερη φετινή θα μπορούσε να είχε πάρει διαστάσεις θριάμβου και να ηχούσαν διθύραμβοι αυτή τη χρονική στιγμή, εάν ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, που κρατούσε μέχρι την προτελευταία ε.δ. του αγώνα τη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης, δεν είχε υποπέσει σε δύο οδηγικά λάθη με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει στη σούπερ ε.δ.


Συγκεκριμένα, σε ένα apex (συνεχόμενες στροφές) χτύπησε στην πρώτη στροφή σε ένα βαρέλι άμμου, εμπρός αριστερά, δημιουργώντας πρόβλημα στο σύστημα διεύθυνσης. Στην αμέσως επόμενη «βρήκε» σε μεταλλική μπαριέρα, με αποτέλεσμα να καταστρέψει την ανάρτηση. Παιδαριώδες λάθος του 24χρονου Φινλανδού, που στέρησε από τη Ford τη δυνατότητα να βρεθεί σε απόσταση αναπνοής από τη Citroën στη βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Από την άλλη, όμως, η νίκη του Χίρβονεν τον έφερε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας οδηγών, με ένα βαθμό διαφορά από τον Σεμπαστιάν Λεμπ. Ο Ντάνι Σόρντο ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου των νικητών και ο Χένινγκ Σόλμπεργκ της Stobart-Ford στο τρίτο. Ο τελευταίος επωφελήθηκε από την εγκατάλειψη του Σεμπαστιάν Οζιέ της Citroën Junior στο τρίτο σκέλος του αγώνα.


Ο «παγκόσμιος» του JWRC για το 2008 ήταν εξαιρετικός καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα και είχε βάλει πλάτη τόσο τον Χένινγκ όσο και τον Πέτερ. Βέβαια, ο Πέτερ Σόλμπεργκ έχει το ελαφρυντικό ότι οδηγεί υποδεέστερο αυτοκίνητο και συγκεκριμένα μια Citroën Xsara WRC 2006, κάτι που σημαίνει ότι υπολείπεται σε τελική ταχύτητα σε ανοιχτά κομμάτια. Εντέλει, στη μάχη της τρίτης θέσης μεταξύ Οζιέ και των δύο αδελφών Σόλμπεργκ νικητής αναδείχθηκε ο Χένινγκ, ελέω των δύο προβλημάτων των αντιπάλων του. Ο Οζιέ έμεινε στη 16η ε.δ. με πρόβλημα στον κινητήρα και ο Πέτερ στη 14η ε.δ. έχασε πολύτιμο χρόνο, εξαιτίας προβλήματος του κινητήρα. Γέμισε λάδια το παρμπρίζ και για ένα μεγάλο μέρος της ε.δ. δεν είχε ορατότητα. H εκροή λαδιών πιστοποιεί πόσο πίεζε ο Mr. Hollywood την Xsara!

Το πολωνικό ράλι θύμιζε λίγο Φινλανδία, ενώ θα πρέπει να πούμε ότι στις περισσότερες ε.δ. είχε πολλές διασταυρώσεις και περίσσιες εξόδους διαφυγής, ένα στοιχείο που δυσκόλευε τόσο το έργο των οδηγών όσο και των συνοδηγών. Σε μια από αυτές, στο τρίτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα, έχασε πολύτιμο χρόνο ο Ντάνι Σόρντο, αλλά ευτυχώς ήρθε η εγκατάλειψη του Λάτβαλα και τα χαμόγελα εθεάθησαν στο στρατόπεδο της Citroën. H μεγάλη απώλεια για τους νταμπλούχους του 2008 ήταν η άτυχη στιγμή του Σεμπαστιάν Λεμπ στην 4η ε.δ., όταν πέρασε πάνω από ένα κορμό δέντρου. Καταστράφηκε η ανάρτηση του εμπρός δεξιού μέρους της C4 WRC και όπως είπε και ο Ολιβιέ Κεσνέλ (επικεφαλής της Citroën) αυτό δεν οφειλόταν σε λάθος του Γάλλου οδηγού, διότι άνοιγε το δρόμο, αφού ξεκινούσε πρώτος.

Τελικά, εκκίνησε την επόμενη μέρα, στο δεύτερο σκέλος, με το σύστημα superally -το οποίο θα καταργηθεί από τη νέα χρονιά- αλλά με ποινή 19'54''6 και από την 32η θέση. Μετά το πέρας του αγώνα, με εργώδεις προσπάθειες και με τη συνδρομή των Νόβικοφ και Ράουντενμπαχ μπήκε στην οκτάδα και συγκεκριμένα στην έβδομη θέση. Οι δύο «Junior» πήραν εντολή από τον Κεσνέλ να κόψουν ρυθμό για να περάσει ο πεντάκις παγκόσμιος πρωταθλητής, αφού οι δύο βαθμοί που πήρε ίσως αποβούν υπερπολύτιμοι στη διεκδίκηση των δύο τίτλων, που θα κριθούν στους τέσσερις εναπομείναντες αγώνες του φετινού πρωταθλήματος. Ένας από αυτούς είναι σε άσφαλτο, στην Ισπανία, και οι άλλοι τρεις είναι χωμάτινοι (Φινλανδία, Αυστραλία, Μ. Βρετανία). Μια έξοδο είχε επίσης και ο Ρώσος Εβγένι Νόβικοφ της Junior Citroën, που τελικά τερμάτισε ένατος. Πολύ καλή εμφάνιση έκανε και ο τοπικός Χόλοζιτς, με Ford Focus WRC της Stobart-Ford. Πέρασε τη γραμμή τερματισμού έκτος, παρά τη μεγάλη απουσία του από τους αγώνες.

Ο 8ος γύρος αποτελούσε και τον 6ο γύρο για το JWRC, αλλά απέβη άτυχος για τον τοπικό Μιχάλ Κοτσιούσκο με Suzuki Swift, ο οποίος και προηγείται στη βαθμολογία. Δυστυχώς εγκατέλειψε δύο ε.δ. πριν το τέλος του αγώνα και τη νίκη πήρε για πρώτη φορά στην καριέρα του ο Ολλανδός Κέβιν Άμπρινγκ με Renault Clio R3. Επόμενος αγώνας στη Φινλανδία στις 31 Ιουλίου.


Τελική κατάταξη αγώνα: Χίρβονεν, Σόρντο, Χ. Σόλμπεργκ, Π. Σόλμπεργκ, Γουίλσον, Χόλοζιτς, Λεμπ, Ράουντενμπαχ


Βαθμολογία οδηγών: Χίρβονεν 58, Λεμπ 57, Σόρντο 39, Χ. Σόλμπεργκ 27, Λάτβαλα 25, Π. Σόλμπεργκ 25, Γουίλσον 19


Βαθμολογία κατασκευαστών: Citroën 106, Ford 89, Stobart 60, Citroën Junior 29, Munchis 18
cityauto.gr

ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.