Το Yeti αποτελεί το νέο μοντέλο της Skoda που προσφάτως πέρασε επιτυχώς και τις τελευταίες δοκιμές εξέλιξης πριν περάσει στην τελική γραμμή παραγωγής. Το πλήθος των δοκιμών αυτών εκτελούνται με σκοπό τον έλεγχο των διαφόρων συστημάτων του αυτοκινήτου, καθώς και των τιμών που μετρήθηκαν σε προηγούμενο στάδιο (π.χ. στο στάδιο της ανάπτυξης του πρωτοτύπου).
Οι τελευταίες δοκιμές εξέλιξης του νέου Skoda Yeti πραγματοποιήθηκαν σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, στην ευρύτερη περιοχή του Όσλο στην Νορβηγία. Η επιλογή αυτή μόνο τυχαία δεν έγινε, μιας και η πολυμορφικότητα των δρόμων (άσφαλτος, χώμα, βραχώδεις επιφάνειες και άμμος) καθώς και των καιρικών συνθηκών παρέχουν στοιχεία αντιπροσωπευτικά για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, με αποτέλεσμα να μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη συμπεριφορά του νέου SUV της Skoda. Οι μηχανικοί της Skoda επικεντρώθηκαν στην αρμονική συνύπαρξη των διαφόρων συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, καθώς και στο εξελιγμένο σύστημα 4Χ4 κίνησης Haldex 4ης γενιάς.
Τα οχήματα προ-παραγωγής που μετείχαν στις δοκιμές εξέλιξης ήταν εφοδιασμένα με βενζινοκινητήρες turbo 1,8 λίτρων, απόδοσης 160 ίππων, τεχνολογίας TSi και πετρελαιοκινητήρες turbo 2,0 λίτρων τεχνολογίας CR (common rail) απόδοσης 170 ίππων. Το νέο SUV της Skoda υποβλήθηκε σε δοκιμές κατωφέρειας, ανωφέρειας και φυσικά εκτός δρόμου όπου οι μηχανικοί είχαν την ευκαιρία διαπιστώσουν την εξαιρετική λειτουργία του νέου Off Road system που διαθέτει το νέο μοντέλο της Skoda και ρυθμίζει αυτόματα με το πάτημα ενός διακόπτη, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα για τις εκτός δρόμου χρήσεις (ABS, ASR, EDS). Παράλληλα, το πεντάλ γκαζιού αντιδρά πιο άμεσα στο πάτημα, ενώ ενεργοποιούνται οι λειτουργίες μείωσης της ροπής κατά την εκκίνηση (για προστασία του συμπλέκτη) και της υποβοήθησης της κατάβασης, με αποτέλεσμα ο οδηγός να επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στην οδήγηση.
Το νέο SkodaYeti τοποθετείται στην κατηγορία των μεσαίων SUV και χάρη στη μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και στο αυξημένο μεταξόνιο διαθέτει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου, κάτι που το καθιστά ιδανικό όχημα τόσο για οδήγηση στη πόλη όσο και για τον ελεύθερο χρόνο.
Με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2, το νέο Yeti αποτελεί την απάντηση της Skoda Auto στις διαρκώς αυξανόμενες οικολογικές ανησυχίες των καιρών μας, που θέλουν τα νέα SUV να είναι πιο ευέλικτα και φιλικά προς το περιβάλλον.
Μετά την επιτυχία των δοκιμών εξέλιξης, δόθηκε το πράσινο φως και το νέο Skoda Yeti περνά στη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Kvasiny στη Δημοκρατία της Τσεχίας.
Θα είναι διαθέσιμο τόσο σε προσθιοκίνητες (4x2) όσο και σε τετρακίνητες (4x4) εκδόσεις, που θα συνδυάζονται αποκλειστικά με κινητήρες turbo τεχνολογίας TSI και TDI.
Οι τελευταίες δοκιμές εξέλιξης του νέου Skoda Yeti πραγματοποιήθηκαν σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, στην ευρύτερη περιοχή του Όσλο στην Νορβηγία. Η επιλογή αυτή μόνο τυχαία δεν έγινε, μιας και η πολυμορφικότητα των δρόμων (άσφαλτος, χώμα, βραχώδεις επιφάνειες και άμμος) καθώς και των καιρικών συνθηκών παρέχουν στοιχεία αντιπροσωπευτικά για όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, με αποτέλεσμα να μπορούν να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με τη συμπεριφορά του νέου SUV της Skoda. Οι μηχανικοί της Skoda επικεντρώθηκαν στην αρμονική συνύπαρξη των διαφόρων συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, καθώς και στο εξελιγμένο σύστημα 4Χ4 κίνησης Haldex 4ης γενιάς.
Τα οχήματα προ-παραγωγής που μετείχαν στις δοκιμές εξέλιξης ήταν εφοδιασμένα με βενζινοκινητήρες turbo 1,8 λίτρων, απόδοσης 160 ίππων, τεχνολογίας TSi και πετρελαιοκινητήρες turbo 2,0 λίτρων τεχνολογίας CR (common rail) απόδοσης 170 ίππων. Το νέο SUV της Skoda υποβλήθηκε σε δοκιμές κατωφέρειας, ανωφέρειας και φυσικά εκτός δρόμου όπου οι μηχανικοί είχαν την ευκαιρία διαπιστώσουν την εξαιρετική λειτουργία του νέου Off Road system που διαθέτει το νέο μοντέλο της Skoda και ρυθμίζει αυτόματα με το πάτημα ενός διακόπτη, όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα για τις εκτός δρόμου χρήσεις (ABS, ASR, EDS). Παράλληλα, το πεντάλ γκαζιού αντιδρά πιο άμεσα στο πάτημα, ενώ ενεργοποιούνται οι λειτουργίες μείωσης της ροπής κατά την εκκίνηση (για προστασία του συμπλέκτη) και της υποβοήθησης της κατάβασης, με αποτέλεσμα ο οδηγός να επικεντρώνεται αποκλειστικά και μόνο στην οδήγηση.
Το νέο SkodaYeti τοποθετείται στην κατηγορία των μεσαίων SUV και χάρη στη μεγάλη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος και στο αυξημένο μεταξόνιο διαθέτει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου, κάτι που το καθιστά ιδανικό όχημα τόσο για οδήγηση στη πόλη όσο και για τον ελεύθερο χρόνο.
Με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2, το νέο Yeti αποτελεί την απάντηση της Skoda Auto στις διαρκώς αυξανόμενες οικολογικές ανησυχίες των καιρών μας, που θέλουν τα νέα SUV να είναι πιο ευέλικτα και φιλικά προς το περιβάλλον.
Μετά την επιτυχία των δοκιμών εξέλιξης, δόθηκε το πράσινο φως και το νέο Skoda Yeti περνά στη γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Kvasiny στη Δημοκρατία της Τσεχίας.
Θα είναι διαθέσιμο τόσο σε προσθιοκίνητες (4x2) όσο και σε τετρακίνητες (4x4) εκδόσεις, που θα συνδυάζονται αποκλειστικά με κινητήρες turbo τεχνολογίας TSI και TDI.