Μια συνάντηση με κλειστές πόρτες και χωρίς κάμερες ανάμεσα στους Έκλεστον, Μόσλεϊ και Μοντεζέμολο ήταν αρκετή για να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας η κόντρα FIA – FOTA. Μια κόντρα που πήρε διαστάσεις που δεν είχε, μέσω δημοσιευμάτων μερίδας του Τύπου.
Η FIA έκανε πίσω στην επιβολή οριοθετημένου προϋπολογισμού για το 2010, οι ομάδες υποχώρησαν όσον αφορά τη Συμφωνία Ομόνοιας, ο Έκλεστον έδωσε κάτι παραπάνω από τα τηλεοπτικά κέρδη και όλοι μαζί ευτυχισμένοι έκαναν δηλώσεις για το μέλλον της F1.
Επιπλέον η FIA επικύρωσε τη λίστα συμμετοχών για το 2010, δεν υπάρχουν αλλαγές σε σχέση με την προσωρινή λίστα που είχε ανακοινωθεί πριν δυο βδομάδες:
Ομάδα Κατασκευαστής
SCUDERIA FERRARI MARLBORO FERRARI
VODAFONE McLAREN MERCEDES McLAREN MERCEDES
BMW SAUBER F1 TEAM BMW SAUBER
RENAULT F1 TEAM RENAULT
PANASONIC TOYOTA RACING TOYOTA
SCUDERIA TORO ROSSO STR TBA
RED BULL RACING RBR TBA
AT&T WILLIAMS WILLIAMS TOYOTA
FORCE INDIA F1 TEAM FORCE INDIA MERCEDES
BRAWN GP FORMULA ONE TEAM BRAWN TBA
CAMPOS META TEAM CAMPOS COSWORTH
MANOR GRAND PRIX MANOR COSWORTH
TEAM US F1 TEAM US F1 COSWORTH
Μετά απ΄ αυτό στην συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου ο Μόσλεϊ ξεκαθάρισε ότι δεν θα είναι εκ νέου υποψήφιος για την προεδρία της FIA μετά το τέλος της θητείας του που ολοκληρώνεται τον Οκτώβριο.
Car+Speed