Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Cooper 24 Ώρες Off Road 2011

Το Cooper 24 Ώρες Off Road 2011 γνώρισε τις μεγαλύτερες δόξες του. Από την εκκίνηση στην πλατεία Κοτζιά, μέχρι το Μοσχοπόδι, κόσμος, πρωτόγνωρος για τα δεδομένα των αγώνων εκτός δρόμου στην Ελλάδα, ήρθε να εμψυχώσει τα πληρώματα και να παρακολουθήσει το μοναδικό θέαμα.

«Ξεχάστε όσα έχετε ακούσει για την Αθήνα…», έγραψε στο marathonrally.com ο ανταποκριτής του στον αγώνα. «… Η πόλη σφύζει από ρυθμό, είναι ζωντανή, η αστυνομία και οι άνθρωποι είναι φιλικοί, δεν υπάρχουν πορείες και διαμαρτυρίες. Μερικές χιλιάδες κόσμου παρακολούθησαν την εκκίνηση…». Το Cooper 24 Ώρες Off Road 2011, πέρα από ένας μεγάλος αγώνας, ήταν και μία ζωντανή διαφήμιση της χώρας μας!

Σε αριθμούς; 96 οχήματα, από 8...
χώρες της Ευρώπης, ξεκίνησαν εμπρός στο Παλιό Δημαρχείο τον αγώνα, μπροστά σε χιλιάδες κόσμου. Μετά από 900 τόσα χιλιόμετρα, 5 ειδικές διαδρομές και 24 ώρες, κάπου 50 έφτασαν στον τερματισμό. Από αυτά τα 38 είδαν την καρό σημαία, αφού τα υπόλοιπα 12 δεν κατάφεραν να… εκπληρώσουν τις απαιτήσεις του κανονισμού και των σφιχτών ωραρίων.

Αγωνιστικά; Στα μηχανάκια και τα «γουρούνια» η Ελλάδα κυριάρχησε. Στα αυτοκίνητα μας κέρδισε η γειτονική Βουλγαρία. Ο Δημήτρης DOC Αθανασουλόπουλος «πέταγε» χαμηλά στα δίτροχα, βάζοντας τα γυαλιά στον Ugo Filoza από την Ιταλία, αλλά και τον εκπληκτικό νεαρό Τσέχο Tosenovsky jr. Στα quads ο αειθαλής Chris CBi, κατά κόσμο Χρήστος Σταμπολτζής, έδωσε μαθήματα οδήγησης και αντοχής. Δεν κέρδισε μόνο, αλλά σημείωσε και τον δεύτερο καλύτερο χρόνο του αγώνα, πίσω από τον… γιατρό.

Στα αυτοκίνητα, στην μεγάλη κατηγορία, οι Trayanov /Marinkov έδειξαν από την αρχή ότι ήρθαν να κερδίσουν για μία ακόμη φορά, τη δεύτερη συνεχόμενη, τον αγώνα και τα κατάφεραν, εξασφαλίζοντας και το Balkan Cup. Μόνοι που τους αντιστάθηκαν οι Μανιαδάκης/Αραπάκου, που έκαναν απίστευτα πράγματα με το δανεικό Pajero, αλλά είχαν προβλήματα και έπεσαν πίσω. Οι Δημητριάδης/Κάλφας, χωρίς τετρακίνηση, έφτασαν πολύ κοντά στην εγκατάλειψη, αλλά δεν το έβαλαν κάτω, συνέχισαν ακάθεκτοι, τερμάτισαν δεύτεροι και εξασφάλισαν το Ελληνικό Πρωτάθλημα. Στην τρίτη θέση οι Χρήστου/Αμαξόπουλος – ναι ο γνωστός – οδήγησαν με σύνεση και εντυπωσίασαν με την επίδοσή τους.

Στα normal οι Πέτροβιτς/Σταθόπουλος ήταν άπιαστοι! Έκαναν χρόνους αντίστοιχους της Ζ1 (!), αλλά το παράκαναν στο να υπερβαίνουν τα όρια ταχύτητας και έχασαν τη θέση από τους Trayanov /Marinkov, που ολοκλήρωσαν το Βουλγαρικό θρίαμβο. Οι Εγγλεζόπουλος/Καραμηνά/Ρήγα με το Wrangler της αντιπροσωπείας συμπλήρωσαν το βάθρο, μετά από μία σταθερή πορεία. Η έκπληξη του αγώνα ήταν οι Μπερσής/Ξηρός που ανέβηκαν τέταρτοι, μετά τις απίστευτες ποινές «ταχύτητας» των υπόλοιπων. Η Mitsos εγκατέλειψε με μηχανικά προβλήματα και έχασε την ευκαιρία να είναι η πρώτη γυναίκα που κερδίζει τίτλο στον χώρο.

Στις δύο «μικρές» κατηγορίες, των πρωτελατών και των SUVs, τερμάτισε από ένα αυτοκίνητο μόνο! Οι Παλτζούδης/Γεωργάκης με το Jimny ήταν οι πρώτοι «νέοι» και οι Αλεξανδρόπουλος/Τουρκάμπης/Κόκκινος οι πρώτοι «ασφάλτινοι», κάνοντας εκπληκτικούς χρόνους με ένα Toyota RAV4 MK 1!

Ραντεβού σε 365 μέρες για τον 24ωρο του 2012!!!
[ΟΜΑΕ-ΕΠΑ]


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.