Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ: Φρένο στα πρατήρια υγραερίου από νόμο του 1984

Σοβαρά προβλήματα που φρενάρουν την ανάπτυξη πρατηρίων για υγραεριοκίνηση, δημιουργεί το απαρχαιωμένο νομοθετικό πλαίσιο για τη λειτουργία των συγκεκριμένων πρατηρίων. Πρόκειται για έναν νόμο του 1984, ηλικίας δηλαδή 26 ετών, που θεσπίστηκε την εποχή που τα αυτοκίνητα ακόμη δεν είχαν ABS, αναφέρει χαρακτηριστικά παράγοντας της αγοράς, θέλοντας να καταδείξει ότι το νομοθετικό πλαίσιο πρέπει να εκσυγχρονιστεί και να λάβει υπόψη του τις τεχνολογικές εξελίξεις, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια.

Ο νόμος του 1984, θέτει μια σειρά από όρους πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ασφάλειας που θα πρέπει να έχει ο χώρος ανεφοδιασμού με υγραέριο. Έτσι, για να επιτραπεί η εγκατάσταση σταθμού ανεφοδιασμού υγραερίου πρέπει το...
οικόπεδο να βρίσκεται σε απόσταση διακοσίων μέτρων από κατοικημένη περιοχή, ενώ εάν προβλέπεται να στεγάζεται και συνεργείο τοποθέτησης συστήματος υγραερίου AutoGas kit, τότε η έκταση του οικοπέδου δεν πρέπει να είναι μικρότερη των 4 στρεμμάτων.

Σήμερα λειτουργούν πάνω από 30 πρατήρια υγραερίου και υπάρχει τεράστια ζήτηση για νέους σταθμούς. Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Coral, δηλαδή της εταιρείας που διαδέχθηκε τη Shell Gas, που σχεδιάζει την υλοποίηση των απαραίτητων μετατροπών σε περίπου 50 πρατήρια που πληρούν τις προδιαγραφές του ισχύοντος νόμου, ώστε να μπορούν να εφοδιάζουν αυτοκίνητα με lpg. Έτσι τα πρώτα πρατήρια θα βρίσκονται κατά κύριο λόγο σε εθνικές οδούς, αλλά και σε συγκεκριμένα σημεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.

Μεγάλα οφέλη για τους οδηγούς

Το κόστος του υγραερίου σε σύγκριση με τη βενζίνη είναι πάνω από 50% χαμηλότερο: η τιμή της βενζίνης βρίσκεται στο 1,5 ευρώ το λίτρο όταν το υγραέριο κοστίζει 0,70 – 0,75 ευρώ το λίτρο. Βεβαίως η μέση κατανάλωση ανά χιλιόμετρο ενός υγραεριοκίνητου οχήματος είναι περίπου 20% μεγαλύτερη από τα βενζινοκίνητα, γεγονός που περιορίζει ανάλογα το όφελος.

Η διαφορά στην τιμή πάντως έχει εκτινάξει στα ύψη το ενδιαφέρον για μετατροπές αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα τα λίγα συνεργεία να κάνουν λίστες αναμονής για τους ενδιαφερόμενους. Μέχρι στιγμής εκτιμάται ότι έχουν γίνει μετατροπές και κυκλοφορούν περίπου 10 χιλιάδες αυτοκίνητα με την ειδική φιάλη που τοποθετείται στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου. Η μετατροπή κοστίζει μεταξύ 1.000 και 1.500 ευρώ, ενώ η απόσβση επιτυγχάνεται μέσα σε ένα χρόνο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς:

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Αυτοκίνητα-ευκαιρίες: Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Ελέγξτε αν αξίζουν με 45 ευρώ παίρνοντας 10σέλιδη τεχνική αναφορά!

Το τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει αυτοκίνητα με 600-800 ευρώ! Το αρμόδιο τμήμα μεταχειρισμένων - κατασχεμένων αυτοκινήτων της Eurobank δίνει προς πώληση νέα αυτοκίνητα-προσφορές με πολύ χαμηλές τιμές και πού ξέρεις με λϊγο καλό ψάξιμο - και αρκετή τύχη -  ίσως βρείς αυτό που σε ενδιαφέρει χωρίς να πονέσει ιδιαίτερα η τσέπη σου...