Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan GT-R: Το απόλυτο Supersport από την Nissan από 147.580€!

"Ο κινητήρας του αυτοκινήτου έχει χωρητικότητα 3.8οο κ. εκ. και ενσωματώνει δύο υπερσυμπιεστές της IHI. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 485 PS (353 kW) στις 6400rpm. 

Το Nissan GT-R χρησιμοποιεί ένα νέο κιβώτιο με κωδικό GR6, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτό. Το «paddle shift» εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και είναι ιδιαίτερα αποδοτικό, σε αντίθεση με ένα συμβατικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής, καθώς απορροφά ελάχιστη ισχύ, με αποτέλεσμα να βελτιώνονται, τόσο οι επιδόσεις, όσο και η κατανάλωση καυσίμου.


Η διάταξη διπλού συμπλέκτη συμβάλλει σημαντικά στην ελαχιστοποίηση του χρόνου αλλαγής των σχέσεων. Υπάρχει ξεχωριστός συμπλέκτης για τις μονές (1, 3, 5) και για τις ζυγές (2, 4, 6) ταχύτητες. Για παράδειγμα, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με κάποια μονή σχέση σε εμπλοκή, οι παρακείμενες ζυγές παραμένουν «stand by» προεπιλεγμένες ώστε να είναι έτοιμες για άμεση αλλαγή.
 

Το Nissan GT-R χρησιμοποιεί ίσως το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που έχει παρουσιαστεί ποτέ σε μη αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το σύστημα (ATTESA E-TS) μεταφέρει με βέλτιστο τρόπο μέρος της ροπής στους εμπρός τροχούς όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Αν και σε κανονικές συνθήκες το GT-R λειτουργεί ως πισωκίνητο 100%, υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς της ροπής του στους εμπρός τροχούς έως και 50%, βελτιώνοντας την πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες – όπως η βροχή, ο πάγος ή το χιόνι. Όμως, η εμπρός κίνηση μπορεί να εμπλακεί και άλλες περιπτώσεις, όπως στις καμπές υψηλής ταχύτητας, βελτιώνοντας το κράτημα και την ευστάθεια."





Photo Gallery:


Δείτε παρακάτω αναλυτικό τιμοκατάλογο και τεχνικά χαρακτηρισιτκά του σπορ μοντέλου της Nissan:...



Τιμοκατάλογος:

Λιανική τιμή
GT-R Premium Edition 147.580€
GT-R Black Edition 152.450€
Μεταλλικό χρώμα εκτός του ultimate silver Χωρίς χρέωση
Μεταλλικό χρώμα Ultimate Silver (7 στρώσεων) 4.400€


Εξοπλισμός GTR Premium Edition

Κινητήρας
V6 3.8 -λίτρων με διπλά τούρμπο
Διπλοί εκκεντροφόροι επικεφαλής με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής
Αλουμινένιο μπλόκ κυλίνδρων με πολύ χαμηλών τριβών χιτώνια υψηλής αντοχής, μέσω τεχνολογίας επίστρωσης ψεκασμού πλάσματος
Αλουμινένια έμβολα
Σύστημα άμεσης ανάφλεξης NISSAN Direct Ignition με μπουζί ιριδίου
Ηλεκτρονικό γκάζι (drive-by -wire)
Σύστημα λίπανσης υπό πίεση με θερμοστατικά ελεγχόμενη ψύξη και κάρτερ λαδιού από μαγνήσιο
Εξάτμιση διπλής εισόδου και χαμηλής αντίστασης
Δευτερεύων σύστημα εισαγωγής για ταχεία θέρμανση καταλυτών ώστε να φτάνουν στην μέγιστη απόδοση
Μετάδοση
ATTESA ET-S Four -Wheel Drive (4WD) με πατενταρισμένο ανεξάρτητο συγκρότημα στον πίσω άξονα που ενσωματώνεικιβώτιο ταχυτήτων, κιβώτιο τετρακίνησης και διαφορικό
Κατανομή ροπής - Ανάλογα με την πρόσφυση/ έως 100% πίσω , μέχρι 50% μπροστά
Άκαμπτος, ελαφρύς κεντρικός άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα
Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου έλξης (TCS)
Σειριακός μηχανικός έλεγχος ταχυτήτων
Υψηλής απόδοσης μηχανικό μπλοκέ διαφορικό
Hill Start Assist - αποτρέπει την προς τα πίσω ολίσθηση κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα
Κιβώτιο
Νέο GR6 6 -τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmition) με τρία προγράμματα επιλογής από τον οδηγό
Πλήρως αυτόματη αλλαγή ή σειριακός μηχανικός έλεγχος μέσω χειριστηρίου στο τιμόνι (paddles)
Προσαρμογή στροφών κατά το κατέβασμα -Downshift Rev Matching (DRM)
Προεπιλογή σχέσης (στο πρόγραμμα R) σύμφωνα με τη θέση του πεντάλ γκαζιού, της ταχύτητας οχήματος, της πέδησης και άλλων δεδομένων
Φρένα
BREMBO® 4-δισκόφρενα - 15>> (380mm) εμπρός και πίσω
Εσωτερικά αεριζόμενοι (σε σχήμα διαμαντιού) πλευστοί δίσκοι εμπρός και πίσω
Εξαιρετικά άκαμπτες μονοκόμματες δαγκάνες 6-εμβόλων εμπρός / 4 -εμβόλων πίσω, με αγωνιστικές βάσεις στήριξης 3 σημείων
ABS, EBD, NISSAN Brake Assist
Ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης
Εμπρός ανάρτηση - Διπλά αλουμινένια ψαλίδια
Πίσω ανάρτηση -πολλαπλών συνδέσμων με αλουμινένια ψαλίδια
Άκαμπτα αλουμινένια υποπλαίσια εμπρός και πίσω ακρίβειας στο αμάξωμα μέσω 4 βάσεων
Σύστημα αμορτισέρ Bilstein® Damp Tronic με τρία προγράμματα επιλογής από τον οδηγό
Κοίλες εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές δοκοί με ειδική σωληνωτή σχεδίαση που βοηθούν στη διατήρηση της μέγιστης επάφης και των τεσσάρων τροχών με το δρόμο σε οριακό στρίψιμο
Πίσω ελεγχόμενη κρεμαγιέρα με υποβοήθηση ανάλογη της ταχύτητας
Τροχοί και ελαστικά
Εξαιρετικά ελαφριές ζάντες σφυρήλατου αλουμινίου 20'' με επεκταμένο χείλος έδρασης
Ελαστικά αποκλειστικής σχεδίασης, με εργοστασιακή πλήρωση αζώτου
Στάνταρ ελαστικά - Dunlop SP SPORT 600 DSST
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS)
Δομή αμαξώματος
Νέα μεσαία πλατφόρμα Premium midship με υβριδικό αυτοφερόμενο αμάξωμα
Αλουμινένιο καπό, πορτ -μπαγκάζ και εξωτερικά πάνελ θυρών
Χυτές αλουμινένιες εμπρός πάνω βάσεις γονάτων και δομές θυρών
Όλα τα εξωτερικά πάνελ του αμαξώματος πρεσάρονται μέσω πολλαπλών διαδικασιών (τεχνολογίας κοπής νομισμάτων) για εξαιρετική ακαμψία και ακρίβεια
Εμπρός εγκάρσια δοκός / βάση ψυγείου από ανθρακονήματα
Προηγμένη διαδικασία βαφής 6 -σταδίων με διπλό βερνίκι και ανθεκτική στο ξεφλούδισμα βαφή στις κρίσιμες περιοχές
Αεροδυναμική
Συντελεστής οπισθέλκουσας - 0.27
Αρνητική άνωση στις υψηλές ταχύτητες
Πλήρεις ποδιές κάτω από το αμάξωμα
Πίσω αεροτομή με ενσωματωμένο τρίτο στοπ στο χρώμα του αμαξώματος
Εμπρός φτερά με ειδικές ακμές βελτιστοποιημένης διαχειρίσης ροής αέρα από τους τροχούς. Επίσης διατηρούν πιο καθαρά τα παράθυρα εν κινήσει.
Βελτιστοποιημένη ροή άερα μέσω του υποπλαισίου και των θόλων τροχών βοηθά στην ψύξη του κινητήρα, της μετάδοσης και των φρένων
Λειτουργικότητα με στυλ
Προβολείς ευρείας δέσμης με μεσαία σκάλα xenon - High Intensity Discharge (HID)
Πίσω φώτα και φώτα φρένων τεχνολογίας LED
Διπλοί, θερμαινόμενοι ηλεκτρικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος
Επίπεδες αλουμινένιες λαβές θυρών
Τέσσερις χρωμιωμένες απολήξεις εξαγωγής
Κρύσταλλο που μειώνει την υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία
Audio / Performance Monitor
Ηχοσύστημα BOSE με 11 ηχεία (9 ηχεία + 2 subwoofer)
Σύστημα HDD Music Box System, με 9,4Gb για αποθήκευση μουσικών αρχείων
Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι
Όργανο πολλαπλών ενδείξεων
Η οθόνη αποτελεί επίσης τη διεπαφή προγραμματιζόμενων ρυθμίσεων οχήματος, ενώ απεικονίζει και τις πληροφορίες οχήματος και των συστημάτων ήχου και πλοήγησης
Άνεση
Σύστημα πλοήγησης (Navigation) με σκληρό δίσκο 30Gb και επιπλέον φωνητική αναγνώριση
Έξυπνο κλειδί με μπουτόν εκκίνησης κινητήρα
Πίνακας ηλεκτρονικών αναλογικών οργάνων με υπολογιστήταξιδίου πολλαπλών λειτουργιών και ψηφιακή ένδειξη επιλεγμένης σχέσης
Διζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού
Ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα με λειτουργία one -touch στην πλευρά του οδηγού και αυτόματο άνοιγμα / κλείσιμο
Τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με άνοιγμα πορτ - μπαγκάζ
Cruise Control με χειριστήρια στο τιμόνι
Κολώνα τιμονιού με ρυθμιζόμενη κλίση και απόσταση
Δύο φωτιζόμενοι καθρέπτες αλεξηλίων
2 πρίζες 12v
Εμπρός κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, αποθηκευτικό χώρο και δύο ποτηροθήκες
Πίσω κεντρική κονσόλα με ποτηροθήκη
Φώτα ανάγνωσης
Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής
Αυτόματο άνοιγμα εμπρός φωτιστικών σωμάτων
Εσωτερικός καθρέπτης με αυτόματη σκίαση
Καθίσματα και ταπετσαρίες
Δερμάτινα εμπρός καθίσματα με ένθετα
Ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα 8 ρυθμίσεων με διακόπτη εισόδου / εξόδου για τους πίσω επιβάτες
Θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού
Δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα
Δερμάτινο τιμόνι και λαβή λεβιέ
Δερμάτινη επένδυση για ταμπλό, κονσόλα και πόρτες
Ασφάλεια
NISSAN Advanced Airbag System με αερόσακους δύο σταδίων για οδηγό και συνοδηγό
Πλευρικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού και αερόσακοι τύπου κουρτίνας στην οροφή
Εμπρός ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου
Σύστημα ζωνών ασφαλείας 3-σημείων ALR/ELR στο κάθισμα του συνοδηγού (ELR για τον οδηγό)
Δομή αμαξώματος Zone Body με εμπρός και πίσω ζώνες παραμόρφωσης
Πτυχές έδρασης καπό, ατσάλινες δοκοί ενίσχυσης θυρών και κολόνα τιμονιού που απορροφά ενέργεια πρόσκρουσης
NISSAN Vehicle Immobilizer System
Αντικλεπτικό σύστημα Thatcham
GTR Black Edition (Επιπλέον της έκδοσης GTR Premium edition
Ζάντες αλουμινίου χρώματος μαύρου
Μαύρο δερμάτινο σαλόνι με κόκκινο διάκοσμο
Κόκκινος διάκοσμος στις χειρολαβές των εσωτερικών θυρών
Επιπλέον επιλογή μαύρου εξωτερικού χρώματος
GTR SpecV
Εξωτερικό
Εμπρός πλέγμα από ανθρακόνημα
Κάτω τμήμα εμπρός προφυλακτήρα από ανθρακόνημα
Ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες (-1Kg)
Ελαστικά υψηλών επιδόσεων
Κάλυμμα κινητήρα μαύρου χρώματος
Πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα
Λογότυπο στο πίσω τμήμα
Εξάτμιση τιτανίου με απόληξη νέας σχεδίασης
Νέο εξωτερικό χρώμα "Chromoflair Opal Black"
Αναρτήσεις (εμπρός - πίσω)
Αμορτισέρ σταθερής ρύθμισης (σκληρά)
Ελατήρια σκληρού τύπου
Φρένα
Εμπρός δισκόπλακες 390mm (από 380mm)
Κεραμικές δισκόπλακες
Δισκόπλακες με 50% λιγότερο βάρος
Διάρκεια ζωής: 150.000Km σε δρόμο ή 2.000Km σε πίστα
Εσωτερικό
Πλαίσιο οθόνης πολλαπλών λειτουργίων από ανθρακόνημα
Αλουμινένιος διάκοσμος στο τιμόνι (χειριστήρια λειτουργίων)
Αλουμινένιου τύπου διάκοσμος σε:
υποβραχιόνιο θυρών οδηγού - συνοδηγού
πλαίσιο αεραγωγών
κεντρική κονσόλα (διακόπτες ηχοσυστήματος, περιμετρικά του λεβιέ ταχυτήτων)
Πλαίσιο πίσω κεντρικών ηχείων από ανθρακόνημα
Καθίσματα
Εμπρός καθίσματα Recaro τύπου bucket
Πίσω τμήμα καθισμάτων από ανθρακόνημα
Κατάργηση πίσω καθισμάτων
Επιδόσεις
Σύστημα overboost (ενεργοποιείται με κουμπί) και αυξάνει την ροπή του κινητήρα για 80 secs
Επεξηγήσεις
  Διατίθεται   Δεν διατίθεται Κ.Π.  Κατόπιν Παραγγελίας

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Στον παρακάτω πίνακα θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης, τις διαστάσεις, το αμάξωμα και τις επιδόσεις του GT-R
Μηχανολογικά

Κινητήρας
Τύπος κινητήρα VR38DETT
Διάταξη V6 με DOHC
Διάμετρος κυλίνδρων x διαδρομή (mm) 95.5x88.4
Κυβισμός (cm3) 3799
Σχέση συμπίεσης 9 : 1
Μέγιστη ιπποδύναμη (kW(PS)/rpm) 356(485)/6400
Μέγιστη ροπή (Nm/rpm) 588/3200 - 5200
Παροχή καυσίμου NISSAN EGI (ECCS) Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων
Συνιστώμενο καύσιμο Super αμόλυβδη
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (ltrs) 71
Σύστημα μετάδοσης
Τύπος κιβωτίου GR6 Dual Clutch Transmition (Κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη)
Σχέση μετάδοσης
4,056
2,301
1,595
1,248
1,001
0,796
Όπισθεν 3,383
Σχέση τελικής μετάδοσης διαφορικού 3,700
Κινητήριοι τροχοί 4WD


Εξωτερικά

Λοιπά
Σύστημα διεύθυνσης Ηλεκτρικά ελεγχόμενη υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα
Ανάρτηση εμπρός Ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια
Ανάρτηση πίσω Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων
Σύστημα πέδησης εμπρός / πίσω Αεριζόμενα δισκόφρενα / Αεριζόμενα δισκόφρενα
Διάσταση ελαστικών εμπρός - πίσω 255/40ZRF20 97 - 285/35ZRF20 100Y


Βάρος Αμαξώματος

Απόβαρο (kg) 1740
Μικτό βάρος οχήματος (kg) 1960


Οικονομία καυσίμου

Επιτάχυνση 0-100Km/h (sec) 3.8
Τελική ταχύτητα (Km/h) 310
Ελάχιστος κύκλος στροφής από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο (m) 11.4
Κατανάλωση καυσίμου (l/100Km) 12.2
Κύριο σύστημα ελέγχου εκπομπών Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων


Χωρητικότητες

Αριθμός θέσεων 4 (2+2)


Διαστάσεις

Συνολικό μήκος (mm) 4655
Συνολικό πλάτος (mm) 1895
Συνολικό ύψος (mm) 1370
Μεγ. διαστάσεις εσωτερικού (μήκος x πλάτος x ύψος) (mm) 1750 x 1475 x 1095
Μεταξόνιο (mm) 2780
Μετατρόχιο εμπρός / πίσω 1590 / 1600
Ελαχ. απόσταση από το έδαφος (mm) 110

info: nissan.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: