"Ο κινητήρας του αυτοκινήτου έχει χωρητικότητα 3.8οο κ. εκ. και ενσωματώνει δύο υπερσυμπιεστές της IHI. Η μέγιστη ισχύς του φτάνει τους 485 PS (353 kW) στις 6400rpm.
Το Nissan GT-R χρησιμοποιεί ένα νέο κιβώτιο με κωδικό GR6, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτό. Το «paddle shift» εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και είναι ιδιαίτερα αποδοτικό, σε αντίθεση με ένα συμβατικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής, καθώς απορροφά ελάχιστη ισχύ, με αποτέλεσμα να βελτιώνονται, τόσο οι επιδόσεις, όσο και η κατανάλωση καυσίμου.
Η διάταξη διπλού συμπλέκτη συμβάλλει σημαντικά στην ελαχιστοποίηση του χρόνου αλλαγής των σχέσεων. Υπάρχει ξεχωριστός συμπλέκτης για τις μονές (1, 3, 5) και για τις ζυγές (2, 4, 6) ταχύτητες. Για παράδειγμα, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με κάποια μονή σχέση σε εμπλοκή, οι παρακείμενες ζυγές παραμένουν «stand by» προεπιλεγμένες ώστε να είναι έτοιμες για άμεση αλλαγή.
Το Nissan GT-R χρησιμοποιεί ίσως το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που έχει παρουσιαστεί ποτέ σε μη αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το σύστημα (ATTESA E-TS) μεταφέρει με βέλτιστο τρόπο μέρος της ροπής στους εμπρός τροχούς όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Αν και σε κανονικές συνθήκες το GT-R λειτουργεί ως πισωκίνητο 100%, υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς της ροπής του στους εμπρός τροχούς έως και 50%, βελτιώνοντας την πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες – όπως η βροχή, ο πάγος ή το χιόνι. Όμως, η εμπρός κίνηση μπορεί να εμπλακεί και άλλες περιπτώσεις, όπως στις καμπές υψηλής ταχύτητας, βελτιώνοντας το κράτημα και την ευστάθεια."
Photo Gallery:
Δείτε παρακάτω αναλυτικό τιμοκατάλογο και τεχνικά χαρακτηρισιτκά του σπορ μοντέλου της Nissan:...
Τιμοκατάλογος:
Εξοπλισμός GTR Premium Edition
Μηχανολογικά
Εξωτερικά
Βάρος Αμαξώματος
Οικονομία καυσίμου
Χωρητικότητες
Διαστάσεις
Το Nissan GT-R χρησιμοποιεί ένα νέο κιβώτιο με κωδικό GR6, που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτό. Το «paddle shift» εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και είναι ιδιαίτερα αποδοτικό, σε αντίθεση με ένα συμβατικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής, καθώς απορροφά ελάχιστη ισχύ, με αποτέλεσμα να βελτιώνονται, τόσο οι επιδόσεις, όσο και η κατανάλωση καυσίμου.
Η διάταξη διπλού συμπλέκτη συμβάλλει σημαντικά στην ελαχιστοποίηση του χρόνου αλλαγής των σχέσεων. Υπάρχει ξεχωριστός συμπλέκτης για τις μονές (1, 3, 5) και για τις ζυγές (2, 4, 6) ταχύτητες. Για παράδειγμα, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με κάποια μονή σχέση σε εμπλοκή, οι παρακείμενες ζυγές παραμένουν «stand by» προεπιλεγμένες ώστε να είναι έτοιμες για άμεση αλλαγή.
Το Nissan GT-R χρησιμοποιεί ίσως το πιο προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που έχει παρουσιαστεί ποτέ σε μη αγωνιστικό αυτοκίνητο. Το σύστημα (ATTESA E-TS) μεταφέρει με βέλτιστο τρόπο μέρος της ροπής στους εμπρός τροχούς όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Αν και σε κανονικές συνθήκες το GT-R λειτουργεί ως πισωκίνητο 100%, υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς της ροπής του στους εμπρός τροχούς έως και 50%, βελτιώνοντας την πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες – όπως η βροχή, ο πάγος ή το χιόνι. Όμως, η εμπρός κίνηση μπορεί να εμπλακεί και άλλες περιπτώσεις, όπως στις καμπές υψηλής ταχύτητας, βελτιώνοντας το κράτημα και την ευστάθεια."
Photo Gallery:
Δείτε παρακάτω αναλυτικό τιμοκατάλογο και τεχνικά χαρακτηρισιτκά του σπορ μοντέλου της Nissan:...
Τιμοκατάλογος:
Λιανική τιμή | |
GT-R Premium Edition | 147.580€ |
GT-R Black Edition | 152.450€ |
Μεταλλικό χρώμα εκτός του ultimate silver | Χωρίς χρέωση |
Μεταλλικό χρώμα Ultimate Silver (7 στρώσεων) | 4.400€ |
Εξοπλισμός GTR Premium Edition
Κινητήρας | |
V6 3.8 -λίτρων με διπλά τούρμπο | |
Διπλοί εκκεντροφόροι επικεφαλής με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων εισαγωγής | |
Αλουμινένιο μπλόκ κυλίνδρων με πολύ χαμηλών τριβών χιτώνια υψηλής αντοχής, μέσω τεχνολογίας επίστρωσης ψεκασμού πλάσματος | |
Αλουμινένια έμβολα | |
Σύστημα άμεσης ανάφλεξης NISSAN Direct Ignition με μπουζί ιριδίου | |
Ηλεκτρονικό γκάζι (drive-by -wire) | |
Σύστημα λίπανσης υπό πίεση με θερμοστατικά ελεγχόμενη ψύξη και κάρτερ λαδιού από μαγνήσιο | |
Εξάτμιση διπλής εισόδου και χαμηλής αντίστασης | |
Δευτερεύων σύστημα εισαγωγής για ταχεία θέρμανση καταλυτών ώστε να φτάνουν στην μέγιστη απόδοση | |
Μετάδοση | |
ATTESA ET-S Four -Wheel Drive (4WD) με πατενταρισμένο ανεξάρτητο συγκρότημα στον πίσω άξονα που ενσωματώνεικιβώτιο ταχυτήτων, κιβώτιο τετρακίνησης και διαφορικό | |
Κατανομή ροπής - Ανάλογα με την πρόσφυση/ έως 100% πίσω , μέχρι 50% μπροστά | |
Άκαμπτος, ελαφρύς κεντρικός άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα | |
Ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου έλξης (TCS) | |
Σειριακός μηχανικός έλεγχος ταχυτήτων | |
Υψηλής απόδοσης μηχανικό μπλοκέ διαφορικό | |
Hill Start Assist - αποτρέπει την προς τα πίσω ολίσθηση κατά την εκκίνηση σε ανηφόρα | |
Κιβώτιο | |
Νέο GR6 6 -τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmition) με τρία προγράμματα επιλογής από τον οδηγό | |
Πλήρως αυτόματη αλλαγή ή σειριακός μηχανικός έλεγχος μέσω χειριστηρίου στο τιμόνι (paddles) | |
Προσαρμογή στροφών κατά το κατέβασμα -Downshift Rev Matching (DRM) | |
Προεπιλογή σχέσης (στο πρόγραμμα R) σύμφωνα με τη θέση του πεντάλ γκαζιού, της ταχύτητας οχήματος, της πέδησης και άλλων δεδομένων | |
Φρένα | |
BREMBO® 4-δισκόφρενα - 15>> (380mm) εμπρός και πίσω | |
Εσωτερικά αεριζόμενοι (σε σχήμα διαμαντιού) πλευστοί δίσκοι εμπρός και πίσω | |
Εξαιρετικά άκαμπτες μονοκόμματες δαγκάνες 6-εμβόλων εμπρός / 4 -εμβόλων πίσω, με αγωνιστικές βάσεις στήριξης 3 σημείων | |
ABS, EBD, NISSAN Brake Assist | |
Ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης | |
Εμπρός ανάρτηση - Διπλά αλουμινένια ψαλίδια | |
Πίσω ανάρτηση -πολλαπλών συνδέσμων με αλουμινένια ψαλίδια | |
Άκαμπτα αλουμινένια υποπλαίσια εμπρός και πίσω ακρίβειας στο αμάξωμα μέσω 4 βάσεων | |
Σύστημα αμορτισέρ Bilstein® Damp Tronic με τρία προγράμματα επιλογής από τον οδηγό | |
Κοίλες εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές δοκοί με ειδική σωληνωτή σχεδίαση που βοηθούν στη διατήρηση της μέγιστης επάφης και των τεσσάρων τροχών με το δρόμο σε οριακό στρίψιμο | |
Πίσω ελεγχόμενη κρεμαγιέρα με υποβοήθηση ανάλογη της ταχύτητας | |
Τροχοί και ελαστικά | |
Εξαιρετικά ελαφριές ζάντες σφυρήλατου αλουμινίου 20'' με επεκταμένο χείλος έδρασης | |
Ελαστικά αποκλειστικής σχεδίασης, με εργοστασιακή πλήρωση αζώτου | |
Στάνταρ ελαστικά - Dunlop SP SPORT 600 DSST | |
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS) | |
Δομή αμαξώματος | |
Νέα μεσαία πλατφόρμα Premium midship με υβριδικό αυτοφερόμενο αμάξωμα | |
Αλουμινένιο καπό, πορτ -μπαγκάζ και εξωτερικά πάνελ θυρών | |
Χυτές αλουμινένιες εμπρός πάνω βάσεις γονάτων και δομές θυρών | |
Όλα τα εξωτερικά πάνελ του αμαξώματος πρεσάρονται μέσω πολλαπλών διαδικασιών (τεχνολογίας κοπής νομισμάτων) για εξαιρετική ακαμψία και ακρίβεια | |
Εμπρός εγκάρσια δοκός / βάση ψυγείου από ανθρακονήματα | |
Προηγμένη διαδικασία βαφής 6 -σταδίων με διπλό βερνίκι και ανθεκτική στο ξεφλούδισμα βαφή στις κρίσιμες περιοχές | |
Αεροδυναμική | |
Συντελεστής οπισθέλκουσας - 0.27 | |
Αρνητική άνωση στις υψηλές ταχύτητες | |
Πλήρεις ποδιές κάτω από το αμάξωμα | |
Πίσω αεροτομή με ενσωματωμένο τρίτο στοπ στο χρώμα του αμαξώματος | |
Εμπρός φτερά με ειδικές ακμές βελτιστοποιημένης διαχειρίσης ροής αέρα από τους τροχούς. Επίσης διατηρούν πιο καθαρά τα παράθυρα εν κινήσει. | |
Βελτιστοποιημένη ροή άερα μέσω του υποπλαισίου και των θόλων τροχών βοηθά στην ψύξη του κινητήρα, της μετάδοσης και των φρένων | |
Λειτουργικότητα με στυλ | |
Προβολείς ευρείας δέσμης με μεσαία σκάλα xenon - High Intensity Discharge (HID) | |
Πίσω φώτα και φώτα φρένων τεχνολογίας LED | |
Διπλοί, θερμαινόμενοι ηλεκτρικοί καθρέπτες στο χρώμα του αμαξώματος | |
Επίπεδες αλουμινένιες λαβές θυρών | |
Τέσσερις χρωμιωμένες απολήξεις εξαγωγής | |
Κρύσταλλο που μειώνει την υπεριώδη ηλιακή ακτινοβολία | |
Audio / Performance Monitor | |
Ηχοσύστημα BOSE με 11 ηχεία (9 ηχεία + 2 subwoofer) | |
Σύστημα HDD Music Box System, με 9,4Gb για αποθήκευση μουσικών αρχείων | |
Χειριστήρια ηχοσυστήματος στο τιμόνι | |
Όργανο πολλαπλών ενδείξεων | |
Η οθόνη αποτελεί επίσης τη διεπαφή προγραμματιζόμενων ρυθμίσεων οχήματος, ενώ απεικονίζει και τις πληροφορίες οχήματος και των συστημάτων ήχου και πλοήγησης | |
Άνεση | |
Σύστημα πλοήγησης (Navigation) με σκληρό δίσκο 30Gb και επιπλέον φωνητική αναγνώριση | |
Έξυπνο κλειδί με μπουτόν εκκίνησης κινητήρα | |
Πίνακας ηλεκτρονικών αναλογικών οργάνων με υπολογιστήταξιδίου πολλαπλών λειτουργιών και ψηφιακή ένδειξη επιλεγμένης σχέσης | |
Διζωνικό αυτόματο σύστημα κλιματισμού | |
Ηλεκτρικά εμπρός παράθυρα με λειτουργία one -touch στην πλευρά του οδηγού και αυτόματο άνοιγμα / κλείσιμο | |
Τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με άνοιγμα πορτ - μπαγκάζ | |
Cruise Control με χειριστήρια στο τιμόνι | |
Κολώνα τιμονιού με ρυθμιζόμενη κλίση και απόσταση | |
Δύο φωτιζόμενοι καθρέπτες αλεξηλίων | |
2 πρίζες 12v | |
Εμπρός κεντρική κονσόλα με υποβραχιόνιο, αποθηκευτικό χώρο και δύο ποτηροθήκες | |
Πίσω κεντρική κονσόλα με ποτηροθήκη | |
Φώτα ανάγνωσης | |
Υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής | |
Αυτόματο άνοιγμα εμπρός φωτιστικών σωμάτων | |
Εσωτερικός καθρέπτης με αυτόματη σκίαση | |
Καθίσματα και ταπετσαρίες | |
Δερμάτινα εμπρός καθίσματα με ένθετα | |
Ηλεκτρικά εμπρός καθίσματα 8 ρυθμίσεων με διακόπτη εισόδου / εξόδου για τους πίσω επιβάτες | |
Θερμαινόμενα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού | |
Δύο ανεξάρτητα πίσω καθίσματα | |
Δερμάτινο τιμόνι και λαβή λεβιέ | |
Δερμάτινη επένδυση για ταμπλό, κονσόλα και πόρτες | |
Ασφάλεια | |
NISSAN Advanced Airbag System με αερόσακους δύο σταδίων για οδηγό και συνοδηγό | |
Πλευρικοί αερόσακοι οδηγού και συνοδηγού και αερόσακοι τύπου κουρτίνας στην οροφή | |
Εμπρός ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες και περιοριστές φορτίου | |
Σύστημα ζωνών ασφαλείας 3-σημείων ALR/ELR στο κάθισμα του συνοδηγού (ELR για τον οδηγό) | |
Δομή αμαξώματος Zone Body με εμπρός και πίσω ζώνες παραμόρφωσης | |
Πτυχές έδρασης καπό, ατσάλινες δοκοί ενίσχυσης θυρών και κολόνα τιμονιού που απορροφά ενέργεια πρόσκρουσης | |
NISSAN Vehicle Immobilizer System | |
Αντικλεπτικό σύστημα Thatcham | |
GTR Black Edition (Επιπλέον της έκδοσης GTR Premium edition | |
Ζάντες αλουμινίου χρώματος μαύρου | |
Μαύρο δερμάτινο σαλόνι με κόκκινο διάκοσμο | |
Κόκκινος διάκοσμος στις χειρολαβές των εσωτερικών θυρών | |
Επιπλέον επιλογή μαύρου εξωτερικού χρώματος | |
GTR SpecV | |
Εξωτερικό | |
Εμπρός πλέγμα από ανθρακόνημα | |
Κάτω τμήμα εμπρός προφυλακτήρα από ανθρακόνημα | |
Ελαφρύτερες σφυρήλατες ζάντες (-1Kg) | |
Ελαστικά υψηλών επιδόσεων | |
Κάλυμμα κινητήρα μαύρου χρώματος | |
Πίσω αεροτομή από ανθρακόνημα | |
Λογότυπο στο πίσω τμήμα | |
Εξάτμιση τιτανίου με απόληξη νέας σχεδίασης | |
Νέο εξωτερικό χρώμα "Chromoflair Opal Black" | |
Αναρτήσεις (εμπρός - πίσω) | |
Αμορτισέρ σταθερής ρύθμισης (σκληρά) | |
Ελατήρια σκληρού τύπου | |
Φρένα | |
Εμπρός δισκόπλακες 390mm (από 380mm) | |
Κεραμικές δισκόπλακες | |
Δισκόπλακες με 50% λιγότερο βάρος | |
Διάρκεια ζωής: 150.000Km σε δρόμο ή 2.000Km σε πίστα | |
Εσωτερικό | |
Πλαίσιο οθόνης πολλαπλών λειτουργίων από ανθρακόνημα | |
Αλουμινένιος διάκοσμος στο τιμόνι (χειριστήρια λειτουργίων) | |
Αλουμινένιου τύπου διάκοσμος σε: υποβραχιόνιο θυρών οδηγού - συνοδηγού πλαίσιο αεραγωγών κεντρική κονσόλα (διακόπτες ηχοσυστήματος, περιμετρικά του λεβιέ ταχυτήτων) | |
Πλαίσιο πίσω κεντρικών ηχείων από ανθρακόνημα | |
Καθίσματα | |
Εμπρός καθίσματα Recaro τύπου bucket | |
Πίσω τμήμα καθισμάτων από ανθρακόνημα | |
Κατάργηση πίσω καθισμάτων | |
Επιδόσεις | |
Σύστημα overboost (ενεργοποιείται με κουμπί) και αυξάνει την ροπή του κινητήρα για 80 secs |
Επεξηγήσεις | ||
Διατίθεται | Δεν διατίθεται | Κ.Π. Κατόπιν Παραγγελίας |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Στον παρακάτω πίνακα θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με το σύστημα μετάδοσης, τις διαστάσεις, το αμάξωμα και τις επιδόσεις του GT-RΜηχανολογικά
Κινητήρας | |
Τύπος κινητήρα | VR38DETT |
Διάταξη | V6 με DOHC |
Διάμετρος κυλίνδρων x διαδρομή (mm) | 95.5x88.4 |
Κυβισμός (cm3) | 3799 |
Σχέση συμπίεσης | 9 : 1 |
Μέγιστη ιπποδύναμη (kW(PS)/rpm) | 356(485)/6400 |
Μέγιστη ροπή (Nm/rpm) | 588/3200 - 5200 |
Παροχή καυσίμου | NISSAN EGI (ECCS) Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα ψεκασμού πολλαπλών σημείων |
Συνιστώμενο καύσιμο | Super αμόλυβδη |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (ltrs) | 71 |
Σύστημα μετάδοσης | |
Τύπος κιβωτίου | GR6 Dual Clutch Transmition (Κιβώτιο με διπλό συμπλέκτη) |
Σχέση μετάδοσης | |
1η | 4,056 |
2η | 2,301 |
3η | 1,595 |
4η | 1,248 |
5η | 1,001 |
6η | 0,796 |
Όπισθεν | 3,383 |
Σχέση τελικής μετάδοσης διαφορικού | 3,700 |
Κινητήριοι τροχοί | 4WD |
Εξωτερικά
Λοιπά | |
Σύστημα διεύθυνσης | Ηλεκτρικά ελεγχόμενη υποβοηθούμενη κρεμαγιέρα |
Ανάρτηση εμπρός | Ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια |
Ανάρτηση πίσω | Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων |
Σύστημα πέδησης εμπρός / πίσω | Αεριζόμενα δισκόφρενα / Αεριζόμενα δισκόφρενα |
Διάσταση ελαστικών εμπρός - πίσω | 255/40ZRF20 97 - 285/35ZRF20 100Y |
Βάρος Αμαξώματος
Απόβαρο (kg) | 1740 |
Μικτό βάρος οχήματος (kg) | 1960 |
Οικονομία καυσίμου
Επιτάχυνση 0-100Km/h (sec) | 3.8 |
Τελική ταχύτητα (Km/h) | 310 |
Ελάχιστος κύκλος στροφής από πεζοδρόμιο σε πεζοδρόμιο (m) | 11.4 |
Κατανάλωση καυσίμου (l/100Km) | 12.2 |
Κύριο σύστημα ελέγχου εκπομπών | Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων |
Χωρητικότητες
Αριθμός θέσεων | 4 (2+2) |
Διαστάσεις
Συνολικό μήκος (mm) | 4655 |
Συνολικό πλάτος (mm) | 1895 |
Συνολικό ύψος (mm) | 1370 |
Μεγ. διαστάσεις εσωτερικού (μήκος x πλάτος x ύψος) (mm) | 1750 x 1475 x 1095 |
Μεταξόνιο (mm) | 2780 |
Μετατρόχιο εμπρός / πίσω | 1590 / 1600 |
Ελαχ. απόσταση από το έδαφος (mm) | 110 |
info: nissan.gr
img src: netcarshow.com