Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ; Εξετάζουν επαναφορά απόσυρσης οι ιθύνοντες μετά την τεράστια καθίζηση των πωλήσεων....
Σχέδια τόνωσης της αγοράς αυτοκινήτου επεξεργάζεται το υπουργείο Οικονομικών, καθώς οι πωλήσεις ΙΧ παρουσιάζουν δραματική μείωση -τον μήνα Αύγουστο έφθασε το 68,6%- και παράλληλα τα δημόσια έσοδα από τους φόρους που εισπράττει το κράτος δραματική συρρίκνωση.
Στο πλαίσιο αυτό, οι επιτελείς του υπουργείου εισηγούνται την επαναφορά της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, με καθιέρωση κινήτρων για την αγορά καινούργιων.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα "Τα Νέα", τα σχέδια προβλέπουν...
μείωση των τελών ταξινόμησης έως και 50%, ενώ και τα τέλη κυκλοφορίας θα σχετίζονται με την εκπομπή των ρύπων.
Αν οι εισηγήσεις γίνουν αποδεκτές, θα ωφεληθούν κυρίως όσοι αγοράσουν ΙΧ μεγάλου κυβισμού. Για ένα καινούργιο 1.600 κυβικών φορολογικής αξίας 20.000 ευρώ, που σήμερα έχει τέλη ταξινόμησης 4.000 ευρώ, η φορολογική επιβάρυνση θα μπορεί να μειωθεί ακόμη και 2.000 ευρώ.
Τα έσοδα του κράτους από τις πωλήσεις των αυτοκινήτων εφέτος αναμένεται να περιοριστούν στα 640 εκατ. ευρώ, όταν το 2009 -που επίσης υπήρχε κρίση στην αγορά- άγγιξαν το 1 δισ. ευρώ. Εφέτος, δηλαδή, το κράτος θα χάσει περίπου 360 εκατομμύρια ευρώ.
Από την αρχή του χρόνου, 2.000 επιχειρήσεις έκλεισαν και 10.000 εργαζόμενοι στον κλάδο του αυτοκινήτου σε όλη την Ελλάδα έχουν χάσει τη δουλειά τους.
Όπως υποστηρίζουν επαγγελματίες της αγοράς, οι κυριότεροι λόγοι που προκάλεσαν την κρίση είναι η αυξημένη φορολογία στα ειδικά τέλη ταξινόμησης, οι αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας, τα ασφάλιστρα, ακόμη και στην τιμή της βενζίνης.
πηγή
Σας υπενθυμίζουμε ότι:
"Μείωση των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων κατά -68,6% τον περασμένο Αύγουστο. Χαμηλότερη επίδοση 15-ετίας.
Η επανειλημμένη αύξηση της φορολογίας στην αγορά και στη χρήση του αυτοκινήτου βαθαίνει συνεχώς την κρίση στον κλάδο. Κατά τον περασμένο Αύγουστο, όπως διαπιστώνεται από τα επίσημα στοιχεία του Υπ. Υποδομών, η κάμψη των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων έφθασε το -68,6%, ως προς την ανάλογη περίοδο του 2009 ή το -65,3%, ως προς το μέσο όρο των αντίστοιχων μηνών της περιόδου 2004-2009."
Στο πλαίσιο αυτό, οι επιτελείς του υπουργείου εισηγούνται την επαναφορά της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων, με καθιέρωση κινήτρων για την αγορά καινούργιων.
Όπως αναφέρει σε δημοσίευμά της η εφημερίδα "Τα Νέα", τα σχέδια προβλέπουν...
μείωση των τελών ταξινόμησης έως και 50%, ενώ και τα τέλη κυκλοφορίας θα σχετίζονται με την εκπομπή των ρύπων.
Αν οι εισηγήσεις γίνουν αποδεκτές, θα ωφεληθούν κυρίως όσοι αγοράσουν ΙΧ μεγάλου κυβισμού. Για ένα καινούργιο 1.600 κυβικών φορολογικής αξίας 20.000 ευρώ, που σήμερα έχει τέλη ταξινόμησης 4.000 ευρώ, η φορολογική επιβάρυνση θα μπορεί να μειωθεί ακόμη και 2.000 ευρώ.
Τα έσοδα του κράτους από τις πωλήσεις των αυτοκινήτων εφέτος αναμένεται να περιοριστούν στα 640 εκατ. ευρώ, όταν το 2009 -που επίσης υπήρχε κρίση στην αγορά- άγγιξαν το 1 δισ. ευρώ. Εφέτος, δηλαδή, το κράτος θα χάσει περίπου 360 εκατομμύρια ευρώ.
Από την αρχή του χρόνου, 2.000 επιχειρήσεις έκλεισαν και 10.000 εργαζόμενοι στον κλάδο του αυτοκινήτου σε όλη την Ελλάδα έχουν χάσει τη δουλειά τους.
Όπως υποστηρίζουν επαγγελματίες της αγοράς, οι κυριότεροι λόγοι που προκάλεσαν την κρίση είναι η αυξημένη φορολογία στα ειδικά τέλη ταξινόμησης, οι αυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας, τα ασφάλιστρα, ακόμη και στην τιμή της βενζίνης.
πηγή
Σας υπενθυμίζουμε ότι:
Από Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (seaa.gr):
"Μείωση των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων κατά -68,6% τον περασμένο Αύγουστο. Χαμηλότερη επίδοση 15-ετίας.
Η επανειλημμένη αύξηση της φορολογίας στην αγορά και στη χρήση του αυτοκινήτου βαθαίνει συνεχώς την κρίση στον κλάδο. Κατά τον περασμένο Αύγουστο, όπως διαπιστώνεται από τα επίσημα στοιχεία του Υπ. Υποδομών, η κάμψη των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων έφθασε το -68,6%, ως προς την ανάλογη περίοδο του 2009 ή το -65,3%, ως προς το μέσο όρο των αντίστοιχων μηνών της περιόδου 2004-2009."