* Προς απαγόρευση οι διπλοί διαχύτες
* Νέα αλλαγή στην βαθμολόγηση
* Νέος κανονισμός για τα λάστιχα
Η Επιτροπή της F1, η οποία αποτελείται από εκπροσώπους των ομάδων, της FIA, της FOM, των σιρκουί και των χορηγών, έδωσε την συγκατάθεσή της προκειμένου να ισχύσουν οι εισηγήσεις της Αγωνιστικής Ομάδας Εργασίας.
Η σημαντικότερη εξ αυτών είναι η εισαγωγή ενός νέου κανονισμού για τα λάστιχα, που υποχρεώνει τους οδηγούς να ξεκινούν τον αγώνα με το ίδιο σετ, με το οποίο έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών.
Με αυτόν τον τρόπο προστίθεται ένα νέο στοιχείο στην στρατηγική, μιας και αυτή θα δεν επηρεάζεται πλέον από τους ανεφοδιασμούς, και εκφράζεται η αισιοδοξία ότι θα αυξήσει τον αριθμό των προσπερασμάτων.
Μία ακόμα αλλαγή που ενέκρινε η F1 Commission, ήταν η μείωση του αριθμού των σετ ελαστικών για στεγνό που έχει στη διάθεσή της κάθε ομάδα, από 11 σε 14. Και για να μην αποθαρρυνθούν οι ομάδες να κάνουν δοκιμές τις Παρασκευές, ένα σετ από αυτά θα πρέπει να επιστρέφεται πριν αρχίσει το 2ο σκέλος και δύο σετ πριν αρχίσει το 3ο σκέλος.
Επίσης, η Επιτροπή άναψε το πράσινο φως στην εκ νέου τροποποίηση του συστήματος βαθμολόγησης, το οποίο είναι πλέον 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1, όπως επίσης και στην απαγόρευση του διπλού διαχύτη από το 2011.
πηγή
* Νέα αλλαγή στην βαθμολόγηση
* Νέος κανονισμός για τα λάστιχα
Η Επιτροπή της F1, η οποία αποτελείται από εκπροσώπους των ομάδων, της FIA, της FOM, των σιρκουί και των χορηγών, έδωσε την συγκατάθεσή της προκειμένου να ισχύσουν οι εισηγήσεις της Αγωνιστικής Ομάδας Εργασίας.
Η σημαντικότερη εξ αυτών είναι η εισαγωγή ενός νέου κανονισμού για τα λάστιχα, που υποχρεώνει τους οδηγούς να ξεκινούν τον αγώνα με το ίδιο σετ, με το οποίο έγραψαν τον ταχύτερο χρόνο τους στο Q3 των κατατακτήριων δοκιμών.
Με αυτόν τον τρόπο προστίθεται ένα νέο στοιχείο στην στρατηγική, μιας και αυτή θα δεν επηρεάζεται πλέον από τους ανεφοδιασμούς, και εκφράζεται η αισιοδοξία ότι θα αυξήσει τον αριθμό των προσπερασμάτων.
Μία ακόμα αλλαγή που ενέκρινε η F1 Commission, ήταν η μείωση του αριθμού των σετ ελαστικών για στεγνό που έχει στη διάθεσή της κάθε ομάδα, από 11 σε 14. Και για να μην αποθαρρυνθούν οι ομάδες να κάνουν δοκιμές τις Παρασκευές, ένα σετ από αυτά θα πρέπει να επιστρέφεται πριν αρχίσει το 2ο σκέλος και δύο σετ πριν αρχίσει το 3ο σκέλος.
Επίσης, η Επιτροπή άναψε το πράσινο φως στην εκ νέου τροποποίηση του συστήματος βαθμολόγησης, το οποίο είναι πλέον 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1, όπως επίσης και στην απαγόρευση του διπλού διαχύτη από το 2011.
πηγή