Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρώτη θέση για την Carglass στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»

Πρώτη θέση για την Carglass στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»
Πρώτη θέση για την Carglass στα «TPGR CRM Grand Prix Customer Service Awards»

Στην πρώτη θέση παρέμεινε η Carglass για μια ακόμη χρονιά στην κατηγορία «Email Response» του ετήσιου διαγωνισμού «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards – 2019», ο οποίος πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 22 Ιανουαρίου 2021.

Η Carglass απέσπασε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Email Response» για τις άριστες επιδόσεις της στη διαχείριση πελατών μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, καθώς συγκέντρωσε βαθμολογία 98,5%, έναντι 72,3% που είναι ο μέσος όρος της κατηγορίας. Η αξιολόγηση πραγματοποιείται με τη διενέργεια mystery-emails από την Teleperformance, η οποία βάσει της ταχύτητας απόκρισης, της προσέγγισης προς τον πελάτη, καθώς και του χρόνου επίλυσης του αιτήματος, βαθμολογεί και αναδεικνύει την εταιρεία με την καλύτερη επίδοση.

Η εξυπηρέτηση των πελατών μέσω email αποτελεί μέρος του επίσης βραβευμένου διακαναλικού συστήματος της Carglass®, το οποίο διαρκώς εξελίσσεται και διευρύνεται με σκοπό την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών από όποιο μέσο κι αν επιλέξουν για να επικοινωνήσουν με την εταιρεία. Η συνεχής υιοθέτηση νέων τεχνολογιών με γνώμονα την προσωποποιημένη και άμεση εξυπηρέτηση και η ψηφιοποίηση των διαδικασιών, είναι ένας στρατηγικός πυλώνας της Carglass® και η διάκριση και φέτος στα «CRM Grand Prix Customer Service Awards» αποτελούν επιβεβαίωση της πορείας που η εταιρεία έχει επιλέξει.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα εδώ και 21 χρόνια από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, της μεγαλύτερης Εταιρίας στην παροχή «Outsourced Omnichannel Customer Experience Management» στον κόσμο. Σκοπός του διαγωνισμού είναι η ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας.



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

Στο πλαίσιο της αγαστής συνεργασίας του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου – Ίδρυμα Θεόδωρου και Γιάννας Χαραγκιώνη με την Περιφέρεια Αττικής, συναντήθηκε στις 23/6 η Διευθύντρια του μουσείου κα Μαρίνα Φιλιππούση με τον Ειδικό Σύμβουλο Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας κο Κίμωνα Λογοθέτη.