Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

BMW: Προστασία των πόρων βαθέων υδάτων σε συνεργασία με την WWF Γερμανίας

Βυθός θάλασσας
BMW: Προστασία των πόρων βαθέων υδάτων σε συνεργασία με την WWF Γερμανίας

Το BMW Group παρουσίασε μία πρωτοβουλία για την προστασία των πόρων βαθέων υδάτων σε συνεργασία με την WWF Γερμανίας. Σε κοινή δήλωσή τους, το BMW Group, η WWF και εταιρείες από άλλους τομείς της βιομηχανίας δεσμεύονται, για λόγους πρόληψης, να μην χρησιμοποιούν ορυκτά από τον πυθμένα των ωκεανών και να μην χρηματοδοτούν εξορύξεις βαθέων υδάτων μέχρις ότου διεξαχθεί ολοκληρωμένη επιστημονική έρευνα για τις επιπτώσεις εξορύξεων του είδους και αξιολογηθούν οι συνέπειες για το περιβάλλον.

Ο Patrick Hudde, Επικεφαλής Βιωσιμότητας Εφοδιαστικής Αλυσίδας & Διαχείρισης Αγορών Έμμεσων Πρώτων Υλών του BMW Group, δήλωσε: «Το BMW Group φιλοδοξεί να γίνει ένας από τους πιο βιώσιμους κατασκευαστές αυτοκινήτων και ως εκ τούτου έχει θεσπίσει υψηλά πρότυπα για το δίκτυο προμηθευτών του. Η προμήθεια πρώτων υλών απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή. Προς το παρόν υπάρχει έλλειψη επιστημονικών δεδομένων και δεν δύνανται να αξιολογηθούν οι περιβαλλοντικοί κίνδυνοι των εξορύξεων βαθέων υδάτων. Γι’ αυτό και οι πρώτες ύλες που προέρχονται από θαλάσσιες εξορύξεις δεν αποτελούν επιλογή για το BMW Group στην παρούσα φάση».

Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης πρώτων υλών γενικότερα, οι ορυκτοί πόροι του θαλάσσιου πυθμένα πρόσφατα βρέθηκαν στο προσκήνιο της επικαιρότητας. Συγκεκριμένα, οζίδια μαγγανίου (πολυμεταλλικά οζίδια), σίδηρος πλούσιος σε κοβάλτιο και κρούστες μαγγανίου, καθώς και μαζικά σουλφίδια και ορυκτή λάσπη, προσελκύουν το ενδιαφέρον εξορυκτικών εταιρειών. Ανεξάρτητοι ειδικοί πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αποτελέσει μία ελκυστική εναλλακτική πρόταση έναντι των μεταλλευμάτων από χερσαίες εξορύξεις. Ωστόσο, οι περισσότεροι παραμένουν επιφυλακτικοί λόγω έλλειψης επιστημονικής ανάλυσης.

Η στρατηγική βιωσιμότητας του BMW Group βασίζεται επίσης περισσότερο σε κλειστούς κύκλους υλικών – με σκοπό τη σημαντική αύξηση του ποσοστού χρήσης δευτερογενών υλικών στα οχήματα. Η εταιρεία ήδη χρησιμοποιεί έως 50% δευτερογενές αλουμίνιο, 25% δευτερογενές ατσάλι και μέχρι 20% δευτερογενή θερμοπλαστικά. Τα ποσοστά αυτά θα συνεχίσουν να αυξάνονται στο μέλλον. Μακροπρόθεσμα, η ευρύτερη χρήση δευτερογενών υλικών θα συμβάλλει στη μείωση της ανάγκης για πρωτογενείς πρώτες ύλες.

Το BMW Group δεσμεύεται σε υψηλά πρότυπα βιωσιμότητας για τις πρώτες ύλες στις εφοδιαστικές αλυσίδες του. Για παράδειγμα, οι προμηθευτές πρώτων υλών θα πρέπει να πιστοποιούνται σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα του Initiative for Responsible Mining Assurance (IRMA) για να μπορούν να συνεργάζονται με το BMW Group.

Το BMW Group και η WWF καλωσορίζουν τις Google, Samsung SDI και Volvo Group ως τρεις ακόμα εταιρείες που έχουν ήδη προσχωρήσει στην πρωτοβουλία για την προστασία του θαλάσσιου πυθμένα και θεωρείται βέβαιο ότι θα ακολουθήσουν και άλλες. Ο Patrick Hudde δήλωσε επίσης: «Αυτή η πρωτοβουλία παραμένει ανοιχτή και σε άλλους ενδιαφερόμενους. Θα είμαστε ευτυχείς εάν πλαισιωθούμε και από άλλες εταιρείες σε αυτή την προσπάθεια – κυρίως από τις εφοδιαστικές αλυσίδες μας».




Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!