Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η πορεία του Πρωταθλητή του Ιταλικού θεσμού F4 Championship Powered by Abarth, Gabriele Minì, από το Abarth A112 του πατέρα του μέχρι το όνειρο της Formula 1

Gabriele Minì
Gabriele Minì


Παρότι έγινε μόλις 16 χρονών στις 20 Μαρτίου, μία μόλις ημέρα πριν από τα γενέθλια του Ayrton Senna, ο Gabriele Minì μιλά με ιδιαίτερο πάθος για τους αγώνες. Άλλωστε μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον που το αυτοκίνητο είχε πάντα κυρίαρχη θέση, με τον παππού του, τον πατέρα του, αλλά και το θείο του να συμμετέχουν σε αγώνες με ένα Abarth A112. Ο νεαρός Σικελός βέβαια τους ξεπέρασε και τους τρεις, κατακτώντας το 2020 τον τίτλο του Πρωταθλητή στο θεσμό του Ιταλικού F4 Championship Powered by Abarth με την ομάδα της ACI Team Italia. Είναι μάλιστα ο πρώτος Ιταλός που κατακτά τον τίτλο στα 7 χρόνια του θεσμού, στον οποίο συμμετείχαν σημαντικοί οδηγοί όπως οι Lance Stroll, Marcus Armstrong, Enzo Fittipaldi, Mick Schumacher, Lando Norris και Robert Shwartzman. O Gabriele Minì ονειρεύεται το δικό του δρόμο προς την Formula 1, αλλά δίνει και μερικές συμβουλές στους νέους οδηγούς που θα βρεθούν στο θεσμό με τα μονοθέσια που κινούνται από τους κινητήρες της Abarth. Ένα από αυτούς θα είναι και ο Έλληνας ταλαντούχος οδηγός Τζώρτζης Μαρκογιάννης.

«Υπήρχαν τόσα πολλά διαφορετικά συναισθήματα την περσινή χρονιά», διηγείται ο Minì. «Η κατάκτηση του τίτλου στην πρώτη μου χρονιά στο θεσμό δεν ήταν καθόλου εύκολη και αυτό μου έδωσε μεγάλη χαρά. Η πιο σημαντική στιγμή ήταν βέβαια μετά τον τρίτο αγώνα στην Imola όπου ήξερα ότι κατέκτησα το Πρωτάθλημα. Το να κερδίζεις στην πρώτη σου συμμετοχή είναι το ιδανικό σενάριο».
Gabriele Minì


Ο νεαρός από το Παλέρμο έχει συνηθίσει να εντυπωσιάζει, αφού από την ηλικία 7 χρονών έδειξε το ταλέντο του στα καρτ κερδίζοντας νίκες σε Ευρωπαϊκά και Παγκόσμια Πρωταθλήματα. Το μυστικό του είναι ένα: «Αυτό που χρειάζεται είναι η υπομονή να βελτιώνεσαι μέρα με την ημέρα δοκιμών, έτσι ώστε να είσαι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα. Ακόμα και τα λάθη μου με βοήθησαν να βελτιωθώ και χωρίς να θέλω να περιαυτολογήσω, κατάφερα να κερδίσω βαθμούς σχεδόν σε κάθε αγώνα.»

Σε είκοσι αγώνες του Ιταλικού F4 Championship Powered by Abarth, ο Minì είχε μόνο μια εγκατάλειψη στον τρίτο αγώνα της Monza. Αυτό χάλασε το εξαιρετικό σερί του τότε 15χρονου οδηγού που τερμάτισε με 4 νίκες, 12 θέσεις στο βάθρο και 5 pole positions. Η Imola όπου κατέκτησε και τον τίτλο αποτελεί την αγαπημένη του. «Μπορεί να αγαπήσεις μια πίστα λόγω των αποτελεσμάτων σου. Αν κερδίσεις είναι μια καλή πίστα και το αντίθετο. Παράλληλα για εμένα στον 2ο αγώνα της Imola είχα και την πιο δύσκολη εμπειρία, αφού οι κατατακτήριες είχαν πολλά ατυχήματα με αποτέλεσμα να μην βρω ρυθμό και να τερματίσω μόλις 7ος. Μπορώ λοιπόν να πω ότι η Imola είναι η αγαπημέ μου πίστα, αλλά και αυτή που με δυσκόλεψε πιο πολύ.»

Οι δοκιμές πάντα είναι κρίσιμης σημασίας για την εξέλιξη και το τελικό αποτέλεσμα. Παρά το νεαρό της ηλικίας του, ο Gabriele Minì «έδεσε» αμέσως με την ομάδα βοηθώντας σημαντικά να βρεθούν οι ιδανικές ρυθμίσεις. «Σε επίπεδο απόδοσης είχα πάντα ένα εξαιρετικό μονοθέσιο. Υπάρχουν πολύ μικρές διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων και η αξιοπιστία είναι πολύ σημαντική, αφού δεν αντιμετώπισα ούτε ένα πρόβλημα όλη τη σαιζόν. Αυτό όμως που κάνει τη διαφορά για τη νίκη είναι οι ρυθμίσεις και εκεί η ομάδα παίζει καίριο ρόλο. Ο τρόπος που στρίβεις, επιταχύνεις και φρενάρεις περιλαμβάνουν λεπτομέρειες που έχουν μεγάλη σημασία. Ένα αυτοκίνητο που για εμένα υποστρέφει, μπορεί να υπερστρέφει για κάποιον άλλον οδηγό. Έτσι δίνω όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ και στη συνέχεια η ομάδα με τη γνώση της μου δίνει ένα ιδανικό για εμένα μονοθέσιο.»

Από τη θέση του Πρωταθλητή πλέον, ο Gabriele Minì δίνει τις συμβουλές του στους νέους οδηγούς που θα συμμετάσχουν για πρώτη φορά στην F4 το 2021.

«Η πρώτη συμβουλή μου προς τους οδηγούς είναι να είναι υπομονετικοί και ήρεμοι όταν αγωνίζονται, χωρίς απαραίτητα να κάνουν τα πάντα για τη νίκη, αλλά να προσπαθούν να τερματίσουν όσο πιο ψηλά γίνεται στην κατάταξη. Τα πρωταθλήματα αποτελούνται από πολλούς αγώνες και έτσι είναι άσκοπο να προσπαθείς να σπάσεις τα όρια με ρίσκο να καταστρέψεις όση πρόοδο έχεις κάνει στην πορεία.»
Gabriele Minì


Η πορεία στην F4 δεν είναι και ο μόνος δεσμός του Minì με την Abarth. Η μάρκα στο μυαλό του νεαρού Πρωταθλητή φέρνει άμεσα τη λέξη «απόδοση». Μάλιστα δεν είναι το μόνο μέλος της οικογένειας Minì που δέθηκε με το πάθος του Carlo Abarth για αγώνες. «Το όνομα Abarth μου θυμίζει του αγώνες του πατέρα μου με ένα Abarth A112. Αλλά και ο παππούς μου και ο θείος μου είχαν το ίδιο πάθος. Ακόμα και τα μικρά μου αδέρφια ξεκίνησαν να ασχολούνται με το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μπορεί να πει κανείς ότι οι αγώνες τρέχουν στο αίμα μας. Μία μόνο φορά προσπάθησα να οδηγήσω το Abarth A112 για λίγο και ευτυχώς είχα τον πατέρα μου δίπλα. Ήταν μια πολύ διασκεδαστική εμπειρία και ελπίζω σύντομα να την επαναλάβω».

Το όνειρο του Minì για το μέλλον είναι παρόμοιο με εκείνο τόσων νέων που ξεκινούν την καριέρα τους στους αγώνες αυτοκινήτων. «Το όνειρο μου είναι να βρεθώ στη Formula 1, όσο δύσκολο και αν είναι αυτό. Ο δρόμος δεν είναι μια ευθεία, αλλά σκαμπανεβάσματα και μεγάλες ανηφόρες. Παράλληλα με τα όνειρα μου θα πρέπει να εστιάσω ώστε κάθε χρονιά να κάνω ότι καλύτερο μπορώ και θα το κάνω εφόσον θα μπορώ να αγωνίζομαι.»
Gabriele Minì


Στο φετινό Ιταλικό F4 Championship Powered by Abarth θα συμμετέχει με την CRAM Motorsport και ο Έλληνας οδηγός Τζώρτζης Μαρκογιάννης.

Εντυπωσιακά πλάνα και πληροφορίες σχετικά με την επαφή του Τζώρτζη Μαρκογιάννη με το μονοθέσιο που χρησιμοποιεί τον κινητήρα T-Jet της Abarth μπορείτε να δείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του νεαρού ταλαντούχου οδηγού:





Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις χωρίς δάνειο από τράπεζα

Αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με άτοκες δόσεις Θέλετε να προβείτε στην αγορά μοτοσυκλέτας, σκούτερ ή παπιού με 36 άτοκες δόσεις και χωρίς δάνειο από τράπεζα; Και όμως γίνεται...Δείτε πώς: