Η Carglass ως Επιτυχημένο Case Study στο Συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» |
H Carglass Ελλάδος συμμετείχε στο 7ο Συνέδριο με θέμα «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που διοργανώθηκε διαδικτυακά από την Boussias Communications και υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, την Πέμπτη 4 Μαρτίου 2021.
Την εταιρεία εκπροσώπησε ο Κώστας Σταθοκωστόπουλος, Contact Center Manager, ο οποίος περιέγραψε το ταξίδι του πελάτη από την πρώτη επαφή του με την Carglass®, έως και την αξιολόγηση της εργασίας στο όχημά του μετά το πέρας ραντεβού. Με τη διαρκή ανάπτυξη του διακαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης προσβάσιμο από όλες τις συσκευές, τη διασύνδεση των συστημάτων σε μια κοινή βάση δεδομένων για την άμεση ταυτοποίηση των πελατών, αλλά και τους άρτια εκπαιδευμένους Agents στην αναγνώριση του σωστού ανταλλακτικού ανάμεσα σε 10.000 κωδικούς, η Carglass® έχει καταφέρει να μετατρέπει ένα στρεσογόνο συμβάν, όπως είναι η θραύση κρυστάλλου, σε μια ξεχωριστή εμπειρία εξυπηρέτησης.
Η συνεχής εξέλιξη, η ανάπτυξη και η καινοτομία στην εξυπηρέτηση των πελατών αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις. Βασικός στόχος του φετινού συνεδρίου ήταν η ανάδειξη των βασικών τάσεων στην εξυπηρέτηση των πελατών για το 2021, μέσα από την παρουσίαση επιτυχημένων case studies σημαντικών brands από διαφορετικούς κλάδους, που θέτουν πολύ ψηλά τον πήχη στην εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Η Carglass παραμένοντας πιστή στο βασικό της Σκοπό που είναι να κάνει τη διαφορά δίνοντας λύσεις στα προβλήματα των ανθρώπων με πραγματικό ενδιαφέρον, παρακολουθεί τις ανάγκες των πελατών και των συνεργατών της επιτυγχάνοντας να προσφέρει συστηματικά ολιστική εμπειρία εξατομικευμένης εξυπηρέτησης.