Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τα μεγάλα ονόματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ρίχνονται στη μάχη των αγώνων Extreme E

Extreme E
Τα μεγάλα ονόματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ρίχνονται στη μάχη των αγώνων Extreme E



Στις 3 και 4 Απριλίου, 2021, στην Σαουδική Αραβία, ξεκινά η νέα συναρπαστική σειρά off -road αγώνων, Extreme E, οι οποίοι θα προσφέρουν κορυφαίο θέαμα και ψυχαγωγία, από το πρώτο κιόλας ετάπ. Κι αυτό χάρη στα ηλεκτροκίνητα SUVs, ODYSSEY 21, που δημιουργήθηκαν ειδικά για αυτούς τους αγώνες και τα κορυφαία ονόματα που θα καθίσουν στο τιμόνι τους.

Στην πραγματικότητα, οι διοργανωτές κατάφεραν να προσελκύσουν στο Extreme E, τουλάχιστον, 10 ενεργούς αλλά και παλιούς παγκόσμιους πρωταθλητές αγώνων αυτοκινήτων, διαφόρων κατηγοριών. Μαζί με τους πρωταθλητές της Formula 1, Lewis Hamilton και Nico Rosberg, που θα συμμετέχουν ως ιδρυτές ομάδων, ο Jenson Button έγινε πρόσφατα ο τρίτος παγκόσμιος πρωταθλητής από την F1 που θα συμμετέχει, όχι μόνο ως ιδιοκτήτης ομάδας, αλλά και ως οδηγός. Κι ακόμη, τα ODYSSEY 21 θα οδηγήσουν οι Johan Kristoffersson, Timmy Hansen και Mattias Ekström, τρεις παγκόσμιοι πρωταθλητές του Rallycross. Μαζί τους στην εκκίνηση οι πρωταθλητές του World Rally, Sébastien Loeb και Carlos Sainz Snr, η παγκόσμια πρωταθλήτρια του γυναικείου Trial, Laia Sanz, ο Pro 4 παγκόσμιος πρωταθλητής, Kyle LeDuc, ο κάτοχος του τίτλου στη W Series, Jamie Chadwick και η πρώην πρωταθλήτρια του Αυστραλιανού Rally, Molly Taylor. Επιπλέον αστέρες του μηχανοκίνητου αθλητισμού ίσως προστεθούν στη λίστα, ενώ σύντομα κάποιες ομάδες θα επιβεβαιώσουν τα ονόματα των οδηγών τους.
Extreme E


Οι αγώνες Extreme E, δεν έχουν μόνο στόχο να προσφέρουν θέαμα αλλά και να ευαισθητοποιήσουν κοινή γνώμη και φορείς, σε θέματα κλιματικής αλλαγής και προστασίας του περιβάλλοντος. Για αυτόν τον λόγο, οι διαδρομές του αγώνα θα περάσουν κοντά σε απειλούμενους βιότοπους, μεταφέροντας το μήνυμα ότι πρέπει να ενταθούν οι προσπάθειες για τον περιορισμό της παγκόσμιας υπερθέρμανσης, στους 1,5 βαθμούς Κελσίου.

Οι ομάδες θα αγωνιστούν με ένα νέο ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό SUV, το ODYSSEY 21. Με μήκος 4,40 μέτρα και πλάτος 2,30 μέτρα, αυτό το εξαιρετικό όχημα έχει περίπου τις διαστάσεις ενός μέσου SUV. Παρόλα αυτά, με ηλεκτρική ιπποδύναμη 550 ίππων, το όχημα που κατασκευάζει η γαλλική Spark Racing Technology είναι κυριολεκτικά ένα «εργοστάσιο» δύναμης και ζυγίζει μόλις 1.780 κιλά, τη στιγμή που ένα όχημα του Rally Dakar διαθέτει 300 ίππους και ζυγίζει περισσότερα από 2.000 κιλά. Αντλώντας δύναμη από 2 ηλεκτροκινητήρες, το ODYSSEY 21 έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και φτάνει τα 100 km/h σε, μόλις, 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ μπορεί να επιχειρήσει σε κλίσεις, περίπου, 55 μοιρών με ευκολία.
Extreme E


Για να περάσει όλη αυτή η δύναμη στο έδαφος η Continental δημιούργησε, αποκλειστικά για τους αγώνες, ένα νέο αγωνιστικό ελαστικό, το CrossContact Extreme E, το οποίο θα αξιοποιήσουν όλες οι ομάδες. Για την Continental, η βασική διαφορά μεταξύ ενός ηλεκτρικού και ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι ο τρόπος απόδοσης της ενέργειάς τους. Πολύ απλά, η ροπή που θα δημιουργεί το ODYSSEY 21 θα εκθέτει τα ελαστικά του σε τεράστιες δυνάμεις. Το νέο custom ελαστικό CrossContact Extreme E βασίζεται στο επιτυχημένο «συμβατικό» ελαστικό της Continental, CrossContact LX. Η πρόκληση ήταν να προσαρμοστεί η χάραξη του πέλματος, του πλευρικού τοιχώματος και της κατασκευαστικής δομής του ελαστικού στις απαιτήσεις των πολύ διαφορετικών εδαφών των αγώνων Extreme E.

Από τεχνικής πλευράς, στο πλευρικό τοίχωμα αναγράφεται η διάσταση 37X12.5 R17, δηλαδή 37 ίντσες διάμετρος, 12,5 ίντσες πλάτος, για ζάντα 17 ιντσών. Η χάραξη του πέλματος έχει βελτιστοποιηθεί για top απόδοση σε κάθε είδους δύσκολο τερέν. Το μίγμα του πέλματος φτιάχτηκε ειδικά για αυτό το ελαστικό. Η χάραξη προσφέρει ιδανικό συνδυασμό τακουνιών και αυλακώσεων, για μέγιστη πρόσφυση. Τα μπλοκ του πέλματος έχουν ενισχυθεί με εσωτερικά έξτρα στοιχεία και άλλα καινοτόμα στοιχεία, ειδικά στο να διώχνουν τις πέτρες που κολλούν στο πέλμα. Όλα αυτά δημιουργούν ένα ελαστικό τόσο στιβαρό και ανθεκτικό που θα τα καταφέρει στις δυσκολίες των εδαφών της ζούγκλας του Αμαζονίου και των ερήμων. Επιπλέον, το ελαστικό διαθέτει νέο σχέδιο ώμου, που δημιουργεί μια στιβαρή ένωση, μεταξύ του πέλματος και του πλευρικού τοιχώματος. Επίσης, ενισχυμένη είναι κατασκευή του σκελετού. Τέλος, με τη βοήθεια της τεχνολογίας ContiPressureCheck, κρίσιμα δεδομένα για την κατάσταση του ελαστικού, όπως πίεση και θερμοκρασία, θα προβάλλονται σε μια οθόνη στο cockpit του οδηγού, κατά τον αγώνα.
Extreme E

ελαστικό για Extreme E

Extreme E

Extreme E



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

SsangYong Actyon (2006) pictures & wallpapers

Απολαύστε πλούσια θεματολογία από το autocarnet: Δείτε τα Dream Cars του autocarnet . Διαβάστε Ειδήσεις από τον χώρο αυτοκινήτου. Είμαστε σίγουροι ότι θα σας συναρπάσει μια "βόλτα" από την ενότητα του autocarnet με θέμα την Γυναίκα και το Αυτοκίνητο! Δείτε Video - επιλογές από το αρχείο του autocarnet. Γελάστε πολύ διαβάζοντας τα ανέκδοτα - επιλογές του autocarnet. Μην ξεχάσετε να ρίξετε μια ματιά στο άλμπουμ φωτογραφιών μας!