Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Customer Distinction Award στην Κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών» για την Carglass

Customer Distinction Award στην Κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών» για την Carglass

Ακόμα μια μεγάλη διάκριση απέσπασε η
Carglass® στα φετινά Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, CS Awards, στην online Τελετή που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).

 H Carglass®, ανάμεσα σε ισχυρά και διεθνώς αναγνωρισμένα brands, διακρίθηκε με το Customer Distinction Award στην Κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών», αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την αφοσίωση που δείχνει στο βασικό Σκοπό της, που δεν είναι άλλος από το να κάνει τη διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών της με πραγματικό ενδιαφέρον, άμεσα και υπεύθυνα.

Το ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών  της Carglass® αποτελεί ένα από τα πιο πολύ-βραβευμένα τμήματα της εταιρείας για την συνεχή προσφορά ολιστικών και εξατομικευμένων εμπειριών προς τους πελάτες. Μέσα από συστηματικές εκπαιδεύσεις, κορυφαία εξειδίκευση και τη δημιουργία πλήρως ψηφιακού διακαναλικού συστήματος επικοινωνίας, η εταιρεία εξελίσσει διαρκώς την εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει, με στόχο πάντα την απρόσκοπτη επίλυση στο πρόβλημά τoυ πελάτη. Οι νέες αυτές διακρίσεις αναδεικνύουν για ακόμη μια φορά την ανθρωποκεντρική κουλτούρα, το πραγματικό ενδιαφέρον και φυσικά την ασυναγώνιστη τεχνογνωσία της ομάδας όχι μόνο στον τομέα της θραύσης κρυστάλλων, αλλά συνολικά στην ελληνική αγορά.

 Παράλληλα, το ΕΙΕΠ θέσπισε ειδικά για τη φετινή χρονιά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που βιώνουμε, το Βραβείο «Ήρωες της Εξυπηρέτησης» με στόχο να αναδείξει και να τιμήσει τους Ανθρώπους της  πρώτης γραμμής. Σε αυτό το πλαίσιο, για την Carglass® αναδείχτηκε Real Life Hero η Χριστίνα Νίνου, Customer Contact Center Agent για την αδιάλειπτη προσφορά της στην εξυπηρέτηση των πελατών.

 Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώθηκαν για 11η συνεχή χρονιά, βραβεύοντας τους οργανισμούς και τα στελέχη των επιχειρήσεων που εργάζονται με βασικό γνώμονα την άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη, και αναδεικνύοντας τις βέλτιστες και καινοτόμες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών.

 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το FIAT Pandina

Το FIAT Pandina Η FIAT παρουσίασε το τελευταίο όπως φάινεται facelift του θρυλικού Panda, ενός μοντέλου που έχει διαγράψει πορεία 40 ετών και πάνω από 8 εκατομμυρίων πωλήσεων. Το όνομα αυτού Pandina!Πανεύκολο στην οδήγηση, εύχρηστο στην καμπίνα και οικονομικό στη χρήση, το μοντέλο έχει δημιουργήσει το δικό του φανατικό όσο και πιστό κοινό.

Online εφαρμογή εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων

Η εφαρμογή AUTOSCAN είναι μια μηχανή προσεγγιστικής εκτίμησης αξίας μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, βασιζόμενη στην επεξεργασία μεταβλητών παραγόντων που επηρεάζουν την εμπορική μεταπωλητική τους αξία σε ετήσια βάση. Το ανθρώπινο δυναμικό της δραστηριοποιείται στον χώρο του αυτοκινήτου καθημερινά, διατηρώντας βάσεις δεδομένων σχετικά με τα χαρακτηριστικά της εμπορικής αξίας των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων της ελληνικής αγοράς καταγράφοντας την διαδικασία αγοραπωλησίας τους. Αντλεί πολύτιμες πληροφορίες από τεχνικές και εμπορικές παραμέτρους που συνεχώς μεταβάλουν την οικονομική...

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας

Alfa Romeo Racing ORLEN – Grand Prix Αυστρίας Η Alfa Romeo Racing ORLEN για ακόμα μια φορά πλησίασε πολύ κοντά στην κατάκτηση βαθμών, χωρίς όμως τελικά να έχει την τύχη να ολοκληρώσει το έργο της. Ο Kimi Räikkönen, και ενώ πάλευε μέχρι τον τελευταίο γύρο για την 10η θέση, τερμάτισε 16ος μετά από μια σύγκρουση, ενώ ο Antonio Giovinazzi ολοκλήρωσε την προσπάθεια του τερματίζοντας στην 14η θέση μετά από μια ποινή που δέχθηκε στην αρχή του αγώνα.