Customer Distinction Award στην Κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών» για την Carglass
Ακόμα μια μεγάλη
διάκριση απέσπασε η Carglass® στα φετινά Εθνικά Βραβεία
Εξυπηρέτησης Πελατών, CS Awards, στην online Τελετή που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή
11 Δεκεμβρίου από το Ελληνικό Ινστιτούτο
Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
H Carglass®, ανάμεσα σε ισχυρά και διεθνώς αναγνωρισμένα brands, διακρίθηκε με το Customer Distinction Award στην Κατηγορία «Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών», αποδεικνύοντας για ακόμη μια φορά την αφοσίωση που δείχνει στο βασικό Σκοπό της, που δεν είναι άλλος από το να κάνει τη διαφορά δίνοντας λύση στα προβλήματα των πελατών της με πραγματικό ενδιαφέρον, άμεσα και υπεύθυνα.
Το ιδιολειτουργούμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Carglass® αποτελεί ένα από τα πιο πολύ-βραβευμένα τμήματα της εταιρείας για την συνεχή προσφορά ολιστικών και εξατομικευμένων εμπειριών προς τους πελάτες. Μέσα από συστηματικές εκπαιδεύσεις, κορυφαία εξειδίκευση και τη δημιουργία πλήρως ψηφιακού διακαναλικού συστήματος επικοινωνίας, η εταιρεία εξελίσσει διαρκώς την εμπειρία εξυπηρέτησης που προσφέρει, με στόχο πάντα την απρόσκοπτη επίλυση στο πρόβλημά τoυ πελάτη. Οι νέες αυτές διακρίσεις αναδεικνύουν για ακόμη μια φορά την ανθρωποκεντρική κουλτούρα, το πραγματικό ενδιαφέρον και φυσικά την ασυναγώνιστη τεχνογνωσία της ομάδας όχι μόνο στον τομέα της θραύσης κρυστάλλων, αλλά συνολικά στην ελληνική αγορά.
Παράλληλα, το ΕΙΕΠ θέσπισε ειδικά για τη φετινή χρονιά λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που βιώνουμε, το Βραβείο «Ήρωες της Εξυπηρέτησης» με στόχο να αναδείξει και να τιμήσει τους Ανθρώπους της πρώτης γραμμής. Σε αυτό το πλαίσιο, για την Carglass® αναδείχτηκε Real Life Hero η Χριστίνα Νίνου, Customer Contact Center Agent για την αδιάλειπτη προσφορά της στην εξυπηρέτηση των πελατών.
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώθηκαν για 11η συνεχή χρονιά, βραβεύοντας τους οργανισμούς και τα στελέχη των επιχειρήσεων που εργάζονται με βασικό γνώμονα την άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη, και αναδεικνύοντας τις βέλτιστες και καινοτόμες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών.