Τo Mille Miglia είναι Alfa Romeo |
Στο πέρασμα του Mille Miglia αναπόφευκτα οι δρόμοι μεταμορφώνονται. Μετά από ταξίδι 1.800 χιλιομέτρων, επιστρέφοντας σπίτι, η πρώτη αίσθηση που έχεις, είναι πως...
έχασες το δρόμο. Δεν έχει σημασία ποιο σύστημα πλοήγησης χρησιμοποιείς: Όταν δεν κατευθύνεσαι από τις εκατοντάδες κόκκινες πινακίδες που σηματοδοτούν τη συγκεκριμένη διαδρομή, οποιοσδήποτε δρόμος φαντάζει λάθος. Σε εντυπωσιάζει μάλιστα πως η επιτάχυνση δεν έχει την ίδια γοητεία στους κυκλικούς κόμβους χωρίς ανυπόμονους φωτογράφους και πλήθη που ζητωκραυγάζουν. Ομάδες ανθρώπων που συρρέουν σε κάθε τετράγωνο, έξω από κάθε πόρτα για να παρακολουθήσουν όπως κάθε χρόνο τον αγώνα από τη Μπρέσια, στην Ρώμη και πίσω, δημιουργούν ένα πρωτόγνωρο κύμα ενθουσιασμού. Μάτια εκπαιδευμένα στο "μουσείο που ταξιδεύει", φλας από αμέτρητες φωτογραφικές μηχανές και περηφάνια για τις σύγχρονες Alfa Romeo που υποστηρίζουν την εκδήλωση.
Quadrifoglio: ένα ιστορικό σύμβολο το οποίο φέρνει το μέλλον πιο κοντά
Σίγουρα, δεν μπορεί κανείς να δει από κοντά, κάθε μέρα μία Stelvio Quadrifoglio, την επιτομή υπεροχής της Alfa Romeo. Πρόκειται για ένα SUV που ολοκλήρωσε τον γύρο του Nürburgring σε 7 λεπτά και 51.7 δευτερόλεπτα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην κατηγορία του. Quadrifoglio: μία λέξη ικανή να περιγράψει ένα αυτοκίνητο που αποτελεί μία κατηγορία μόνο του καθώς αψηφά την κανονική κατηγοριοποίηση. Το πρώτο SUV που είναι πραγματική Alfa Romeo, αισθάνεται οικεία μέσα στο πλήθος που εκστατικό εκλαμβάνει το βρυχηθμό του 2.9 V6 Bi-Turbo, ως προειδοποίηση για τη δύναμη που αδημονεί να απελευθερωθεί. Το Mille Miglia ξεκίνησε αφήνοντας την Πάρμα, ένα συννεφιασμένο Σάββατο, νωρίς το πρωί, προς την πεδιάδα του Po και τους ήσυχους δρόμους από την Φιντένζα προς το Σάλσο Μαγγιόρε. Στη συνέχεια, μια παρέλαση στην Πιατσέντζα, στην πλατεία Καβάλι: Παραβρέθηκαν 510 αυτοκίνητα Stelvio και Giulia Quadrifoglio, η πλατεία μετά βίας τα χώρεσε.
Το Mille Miglia και η Alfa Romeo Sauber F1 Team συναντούνται στο Αρέζε
Στο λιμάνι του Σαν Ρόκο, το Mille Miglia αποχαιρέτησε την Εμίλια Ρομάνα και μπήκε στην Λομβαρδία, στην περιοχή όπου σχεδιάστηκε και έγινε πραγματικότητα. Ένας δεσμός που έγινε ισχυρότερος και βαθύτερος αυτή τη χρονιά, χάρη στο θεαματικό πέρασμα από το Μιλάνο και την κατάμεστη, εκπληκτική πλατεία Ντουόμο. Συμβαίνουν πολλά συμβαίνουν στο Μιλάνο, η πόλη τα έχει δει όλα - αλλά όχι το Mille Miglia, που έφερε μια νέα συγκίνηση. Πολλά συστατικά, πολλές "πρωτιές" μαζί. Αφήνοντας πίσω την πυκνή κυκλοφορία της Λεωφόρου Σερτόζα, το καραβάνι με τα αγωνιστικά, πραγματοποίησε μια εορταστική επίσκεψη στο Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo στο Aρέζε, όπου έλαβαν χώρα δοκιμαστικές διαδρομές στην εσωτερική πίστα. Οι Marcus Ericsson και Charles Leclerc, οι οδηγοί της Alfa Romeo Sauber F1 Team, ήταν παρόντες, οδηγώντας μία 1932 Gran Premio Tipo B και μία 1955 750 Competizione.
Οδηγοί στο βάθρο
Οι δύο οδηγοί Marcus Ericsson και Charles Leclerc χαιρέτησαν επίσης το κοινό στην ειδική της Μπρέσια. Η Alfa Romeo θριάμβευσε ενενήντα χρόνια μετά την πρώτη νίκη της μάρκας στο Mille Miglia. Η πρώτη αυτή νίκη γιορτάστηκε και με το project "Alfa Romeo: Το Mille Miglia σε 90 μέρη".
Το Mille Miglia του 2018 κέρδισε η Alfa Romeo 6C 1500 GS Testa Fissa με πλήρωμα τους Tonconogy-Ruffini. Στη δεύτερη θέση, με μόλις οκτώ βαθμούς ποινής πίσω από το νικητή, η καταπληκτική 6C 1500 Super Sport του 1928, υπό την επίβλεψη του Stabilimenti Farina. Πρόκειται για ένα εταιρικό αυτοκίνητο, από το τμήμα αυτοκινητικής κληρονομίας και κουλτούρας του FCA Heritage, το οποίο εκτίθεται κανονικά στο Ιστορικό Μουσείο της Alfa Romeo. Το οδήγησε ο Giovanni Moceri με συνοδηγό τον Daniele Bonetti. Στην τρίτη θέση, βρέθηκε η Alfa Romeo 6C 1750 SS Zagato των Vesco-Guerini.
Τα πληρώματα του FCA Heritage και οι VIP καλεσμένοι της Alfa Romeo
Όλα τα αυτοκίνητα που διατέθηκαν από το FCA Heritage τερμάτισαν σε πολύ αξιόλογες θέσεις και όλα ολοκλήρωσαν την 36η ιστορική αναβίωση του Mille Miglia τερματίζοντας στην παραδοσιακή διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια. Η τελική κατάταξη της επίσημης ομάδας Alfa Romeo περιελάμβανε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων και διεθνώς αναγνωρισμένους καλλιτέχνες. Όλοι υποκινούμενοι από την αγάπη τους για τα κλασσικά αυτοκίνητα της Alfa. Αναφέρουμε ενδεικτικά ονόματα όπως του μπασίστα Coldplay, Guy Berryman και του οδηγού αγώνων Derek Hill στο τιμόνι της 1900 Sport Spider του 1954 αλλά και του Roberto Giolito με τον David Giudici σε μία Alfa Romeo 1750 GS του 1930. Ο Paolo Spalluto και ο Ottaviano Checchi οδήγησαν μία 1900 C SS Touring του 1956. Πέρα απ' αυτά ξεχώρισαν μέσα σε μια Alfa Romeo ο Axel Marx, ο οποίος μπορεί να περηφανεύεται για μία φημισμένη συλλογή εκατοντάδων κλασσικών Alfa Romeo, αλλά και ο Fabrizio Buonamassa με τον Piero Pelù και την συνεργάτιδα του Gianna Fratta, μία από τις πιο γνωστές δημοφιλείς διευθύντριες ορχήστρας σε διεθνές επίπεδο. Η παρουσία του Piero Pelu, τραγουδιστή και μουσικού με καταγωγή από τη Φλωρεντία, ευλόγως ενθουσίασε τον κόσμο που ανταποκρίνονταν σε κάθε πέρασμα της προσωπικής του Giulietta Sprint του 1955. Το αυτοκίνητο του Pelu, έχει ανακατασκευαστεί πρόσφατα με σχολαστικό τρόπο, διαθέτει πιστοποιητικό γνησιότητας Alfa Romeo, με έγγραφο που περιέχει τις προδιαγραφές παραγωγής του συγκεκριμένου αριθμού πλαισίου, όπως αναφέρεται στα ιδιόκτητα αρχεία παραγωγής του κατασκευαστή.
Μπορούμε να κρατήσουμε ως παρακαταθήκη για το Mille Miglia τη φετινή εξαιρετική χρονιά, η οποία εδραίωσε ακόμα περισσότερο - αν αυτό είναι εφικτό - το δεσμό μεταξύ του "Red Arrow" και της Alfa Romeo. Όπως ακούστηκε και από την κερκίδα δίπλα στο βάθρο, φέτος περισσότερο από ποτέ, μπορούμε να πούμε ότι η "Alfa Romeo είναι το Mille Miglia, και το Mille Miglia είναι η Alfa Romeo".